• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Viatge pel sud de frança

Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Esperem que pugui ser!!
A mi m'han agradat el que he vist al video, només faltaria fer una colla per gaudir-ne en companyia de la ruta.

Avui surt a les noticies 30 afectats de Covid-19 a Olot...tant de bo no sigui l'inici d'un rebrot....


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Esperem que pugui ser!!
A mi m'han agradat el que he vist al video, només faltaria fer una colla per gaudir-ne en companyia de la ruta.

Avui surt a les noticies 30 afectats de Covid-19 a Olot...tant de bo no sigui l'inici d'un rebrot....


Ens veiem a l'asfalt
Niko, a veure quan en fem una els Gironins! Jo veig que tú ets dels que més surt! I la teva colla, no en feu una altra aviat, a veure si és un dia que jo pugui sortir...
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Niko, a veure quan en fem una els Gironins! Jo veig que tú ets dels que més surt! I la teva colla, no en feu una altra aviat, a veure si és un dia que jo pugui sortir...

Mira, jo sé que ja ho vaig dir, pero miraré de fer un fil pel qual hem passeu els telfs PER PRIVAT i farem la Secció GiroMotos, dins de Motoristes.Cat.

Faré un grup de whatsapp i tothom serà administrador, així que podreu agregar als vostres amics i conseguts. Allà mirte d'informar de tots els events que en coneguem i els compartirem per aquí, així sempre es podrà afegir algun company del forum.

Estem en contacte!!

Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
perlanegraviajes Ruta en moto Xerrada viatge a Islandia en moto Cròniques sobre motociclisme 0
JordiRT Ruta en moto Viatge per terres sorianes Rutes en moto 6
perlanegraviajes Vídeos Equipatge per al viatge a Normandia MotoVlogs propis 0
Roger Informació Viatge Centenari de Moto Guzzi: Nordkapp i els Estats Bàltics Rutes en moto 0
perlanegraviajes Organitzar un viatge en moto MotoVlogs propis 1
Serra Compressor d'aire de viatge Mojietu Lightning. Mecànica de motos i recopilatoris 10
Jf live adventure Vídeos Casi m'atropellen al marroc ! Ultim video del viatge amb la 125 per marroc MotoVlogs propis 3
perlanegraviajes Crònica Viatge a Canàries on line Cròniques sobre motociclisme 1
perlanegraviajes Viatge a Eire MotoVlogs propis 0
Gllm Crònica Companys aqui va un de sorra...Viatge Marroc Octubre 2019 Cròniques sobre motociclisme 9
Edutarraco Crònica Un viatge inesperat Cròniques sobre motociclisme 2
perlanegraviajes Viatge a Millau Gorges du Tarn La Couvertoirade Roquefort amb moto MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Viatge ports de el Tour de França MotoVlogs propis 2
perlanegraviajes Viatge per Espanya MotoVlogs propis 1
perlanegraviajes Viatge a Dakar MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Viatge a Islandia MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Vídeos Viatge a Nordkapp MotoVlogs propis 1
perlanegraviajes Viatge a Tunez MotoVlogs propis 0
Sanodrac Crònica Viatge als Alps Cròniques sobre motociclisme 2
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb pel voltant de Montserrat. 20/12/2023 Sortides anteriors 1
Roger Informació Dificultats amb la navegació pel fòrum Informació i suport 6
Roger Ruta en moto Ruta d'entre-setmana pel pròxim dilluns 16 de maig Sortides anteriors 0
Roger Esdeveniment Actes i esdeveniments pel 75è aniversari de la Penya Motorista Barcelona Rutes en moto 0
FerSalou Ruta en moto Ruta Motera pel Priorat Rutes en moto 0
Roger Avantatges Pack especial pel WorldSBK Round al Circuit de Catalunya Avantatges especials 24
Pele Ruta en moto En moto pel Maestrat Rutes en moto 7
SerrDavos Crònica Berga - Solsona pel Port del Comte Cròniques sobre motociclisme 9
Tranquil Crònica Ruta pel Ripollès Cròniques sobre motociclisme 6
Pastoret Ruta en moto Sortideta pel territori..... Rutes en moto 1
Loxicdelamola Crònica Fotillos Sortida pel Pallars i Noguera Cròniques sobre motociclisme 21
Jaumenovas Ruta en moto De ruta pel Vallès Occidental Rutes en moto 9
Jaumenovas Ruta en moto Un nou tomb pel Vallès Occidental Rutes en moto 7
Marta Tram Un tomet pel Berguedà Trams motociclistes d'interès 16
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb pel Vallès Occidental Rutes en moto 4
Pastoret Crònica Ruta pel Montseny - La ruta del llaç (2011) Cròniques sobre motociclisme 2
1nanu OffRoad Grup de sortides OffRoad pel Vallès Occidental Grups dinàmics de sortides en moto 0
T Ruta en moto Algù s'apunta a una sortida pel Garraf el dìa 31 ò el dia 2 de gener.? Rutes en moto 8
Roger Concurs / Sorteig Concurs de fotografia pel calendari del 2021 Concurs de fotografia Calendari 2021 105
Roger Informació Primers passos pel fòrum Informació i suport 0
Marta Ruta en moto Pel Roselló i el Vallespir Rutes en moto 10
perlanegraviajes Ruta pel Pedraforca MotoVlogs propis 3
Marc_DC Em presento! (Un Espluguí pel fòrum) Presentacions 13
Edutarraco Mecànica Hem passat pel sabater Pneumàtics 1
Tranquil Fotos Pel Bergadà Rutes en moto 6
Roger X-ADV Vídeos Pel·lícules moteres per veure aquests dies Espai de debat 12
Roger Informació Tapatalk pel mòbil i actualitzacions Informació i suport 0
Roger Informació Recopilatori d'ofertes interessants pel Black Friday! Espai de debat 0
Roger No hi ha lloc pel masclisme al món del motociclisme Espai de debat 0
Roger Ruta en moto La Monkey Run, una original aventura pel Sàhara sobre dues rodes Rutes en moto 0
Roger Notícia Bikers vs la fam recull més de 5.000 kg de menjar pel Banc dels Aliments Rutes en moto 0

Fils similars