• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

VIDEO MOLT ESPECIAL

edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
fins ara no l'havia pogut veure sencer

m'ha encantat! quines ganes de tornar a la carretera

ara m'he de conformar a dur la moto per ciutat, però està trista, vol sortir a carretera!!

Salut i ens veiem aviat!!
 
  • Like
Reaccions: Josep_Mototest
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Xavi Canyo Vídeos Un video i un somriure Un Cafè Ràpid 1
Loxicdelamola Ruta en moto del pla de Lleida fins Can taulé ( Bages ) video Rutes en moto 7
Jf live adventure Vídeos Casi m'atropellen al marroc ! Ultim video del viatge amb la 125 per marroc MotoVlogs propis 3
Josep_Mototest Vídeos Nova HONDA NC750 X !! No et perdis el video MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest Fotos ‼️NO et PERDIS el PRÒXIM VIDEO‼️ MotoVlogs propis 1
Josep_Mototest VOLS la COMPARATIVA de l' HONDA CB500X vs BENELLI TRK502 ?! PLAY al VIDEO MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Vídeos Vols EVITAR un ACCIDENT en MOTO?! PLAY al VIDEO!! Espai de debat 1
Roger VIDEO - S'escapa de la policia amb una moto robada Espai de debat 0
Roger VIDEO - Un camioner protegeix a una motorista avariada a l’autopista. Espai de debat 0
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
F Em presento Molt bones Presentacions 5
racingdeibit Em presento molt bones! Presentacions 19
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9
mami_en_moto Vídeos Explicació MOLT gràfica de caigues en moto per Mami en Moto ;) MotoVlogs propis 11
Tejo474 Molt Bones! Presentacions 13
xavi_adventure Molt bones desde Montblanc Presentacions 2
Xavi F. Molt bones! Presentacions 5
Roger Avantatges Pack especial pel WorldSBK Round al Circuit de Catalunya Avantatges especials 24
Ray Fields Rider Vídeos Especial de Nadal MotoVlogs propis 6
Roger X-ADV Fotos Edició especial de 40 anys de GS Espai de debat 7
Roger Especial radars. Evita les multes per excés de velocitat. Espai de debat 0

Fils similars