VIDEO MOLT ESPECIAL

• Motorista convidat! Vols veure les noves samarretes amb dissenys motoristes que hem preparat per aquest estiu?
      Fes una ullada al catàleg. A més a més, a cada samarreta li pots:
    • 🟡 Posar el color 🟧 que més t'agradi
    • 🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
  • 🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu! 🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪
    🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
Josep_Mototest

Josep_Mototest

Cul quadrat
Youtuber
Premis
3
SI T'AGRADA EL VIDEO, DONA-LI UN LIKE , SUSCRIU-TE AL CANAL I COMPARTEIX EL VIDEO AMB ELS TEUS AMICS, PER FER MÉS GRAN EL CANAL❗

Última edició:
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
Premis
7
fins ara no l'havia pogut veure sencer

m'ha encantat! quines ganes de tornar a la carretera

ara m'he de conformar a dur la moto per ciutat, però està trista, vol sortir a carretera!!

Salut i ens veiem aviat!!

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Xavi Canyo Vídeos Un video i un somriure Un Cafè Ràpid 1
Loxicdelamola Ruta en moto del pla de Lleida fins Can taulé ( Bages ) video Rutes en moto 7
Jf live adventure Vídeos Casi m'atropellen al marroc ! Ultim video del viatge amb la 125 per marroc MotoVlogs propis 3
Josep_Mototest Vídeos Nova HONDA NC750 X !! No et perdis el video MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest Fotos ‼️NO et PERDIS el PRÒXIM VIDEO‼️ MotoVlogs propis 1
Josep_Mototest VOLS la COMPARATIVA de l' HONDA CB500X vs BENELLI TRK502 ?! PLAY al VIDEO MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Vídeos Vols EVITAR un ACCIDENT en MOTO?! PLAY al VIDEO!! Espai de debat 1
Roger VIDEO - S'escapa de la policia amb una moto robada Espai de debat 0
Roger VIDEO - Un camioner protegeix a una motorista avariada a l’autopista. Espai de debat 0
racingdeibit Em presento molt bones! Presentacions 19
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9
mami_en_moto Vídeos Explicació MOLT gràfica de caigues en moto per Mami en Moto ;) MotoVlogs propis 11
Tejo474 Molt Bones! Presentacions 13
xavi_adventure Molt bones desde Montblanc Presentacions 2
Xavi F. Molt bones! Presentacions 5
Roger Avantatges Pack especial pel WorldSBK Round al Circuit de Catalunya Avantatges especials 24
Ray Fields Rider Vídeos Especial de Nadal MotoVlogs propis 6
Non-stop Fotos Edició especial de 40 anys de GS Espai de debat 7
Roger Especial radars. Evita les multes per excés de velocitat. Espai de debat 0

Fils similars

A dalt