• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Vinil rebel al casc

J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Permeteu-me una consulta de "pardillu"...
M'he comprat un vinil per posar al casc d'aquells amb el nom i el grup sanguini, que espero que mai no m'hagi de fer servei. És el tercer que compro, perquè els dos primers van anar desprenent-se als dies de posar-los
Els que en sou experts podríeu donar-me alguna instrucció per tal de fer-ho amb un mínim de garanties d'èxit i que quedi ben fixat?
Graaaaacieees!
 
  • Like
  • Haha
Reaccions: Serra i Carmeta
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Abans de posar un vinil sempre ho netejo amb alcohol, al casc, a la pantalla o als plàstics de la moto, i no se'm desenganxen.
Gracies @JoanBP !
El tema neteja ja el tenia assumit, i amb el segon fins i tot em van recomanar de fregar el transportador amb una tarja de plàstic (de l'Esclat per ser exactes). Ja seré més insistent amb l'alcohol!
A veure si després del tercer mojito em surt millor?????
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Si ho neteges bé de greix, no entenc com s'et desenganxen, a no ser que utilitzis alguna mena de producte agressiu quan neteges el casc un cop ja has posat el vinil. De fet a mi s'hem descoloreixen més que desenganxar-se i després per treure'l he de fer servir un assecador per poder-lo treure.
Un altre causa pot ser que el vinil sigui de mala qualitat (monomèric), m'explico:
El monomèric és aquell típic que quan agafes l'enganxina, sembla s'hagi encongit perquè el suport de paper és més gran que l'enganxina.
Com tots sabem, el fred contrau i la calor dilata, si el vinil és monomèric, el que passa és que si casc i vinil dilaten i contrauen diferent, aquesta tensió superficial fa que s'acabi desengantxant.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Si ho neteges bé de greix, no entenc com s'et desenganxen, a no ser que utilitzis alguna mena de producte agressiu quan neteges el casc un cop ja has posat el vinil. De fet a mi s'hem descoloreixen més que desenganxar-se i després per treure'l he de fer servir un assecador per poder-lo treure.
Un altre causa pot ser que el vinil sigui de mala qualitat (monomèric), m'explico:
El monomèric és aquell típic que quan agafes l'enganxina, sembla s'hagi encongit perquè el suport de paper és més gran que l'enganxina.
Com tots sabem, el fred contrau i la calor dilata, si el vinil és monomèric, el que passa és que si casc i vinil dilaten i contrauen diferent, aquesta tensió superficial fa que s'acabi desengantxant.
caram quin nivell!
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Encara vindre a veure't per què me'n facis un com déu mana!
Si pogués te la faría però no tenim impressores a casa nostre, com treballem bàsicament amb Epson, quan hem de fer una demostració, anem directament a les seves instal·lacions a Sant Cugat, el que si puc fer és adreçar-te a algú.
Abans si teniem però amb la proximitat de la fàbrica és absurd, son màquines força cares.
En el seu temps si hem vaig fer un munt d'enganxines, samarretes, quadres, etc... i també per els amics ? ?
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Si pogués te la faría però no tenim impressores a casa nostre, com treballem bàsicament amb Epson, quan hem de fer una demostració, anem directament a les seves instal·lacions a Sant Cugat, el que si puc fer és adreçar-te a algú.
Abans si teniem però amb la proximitat de la fàbrica és absurd, son màquines força cares.
En el seu temps si hem vaig fer un munt d'enganxines, samarretes, quadres, etc... i també per els amics ? ?
S'agraeix igualment!
 

Fils similars