Girona @Edutarraco Tarragona-Girona
@Yamnis - Banyoles
@Serra - Girona
@kimhdb - Badia de Roses
@Nikokaos - Banyoles - Girona (busca sortir els dissabtes)
@Nikokaos - Girona
@Motoridersmontseny - Arbúcies. Organitzen sortides els caps de setmana
@Burkat450R - Rutes per asfalt i Offroad / Enduro
@Gllm - Surto a fer Enduro per Osona i voltants... amb la de carretera una mica més lluny..
@nebraska - Anglès, Girona
@Ferrguitart - M'encantaria que comptesiu amb mi per rutes al voltant de Barcelona i Girona. Fa 1 anyet i poc que tinc una CB500x i tinc moltes ganes de fer kilometratge
@Educamp - Normalment surto pel Ripollès, Cerdanya, nord Osona. Porto una Honda Hornet
Barcelona @Erik - Sabadell
@J.M - Granollers - Vallès
@tritó - Maresme
@MiguelAT - Barcelona
@Joanen - Manresa
@joseki - Cerdanyola
@Oforigua - Viladecavalls
@edudzn - Barcelona
Miguel Àngel i la seva dona (
@cargols2rodes) - Barcelona (PARELLA)
Josep Mestre i la seva dona - Arenys de Munt (PARELLA)
@Myke's i la seva dona (PARELLA) - Barcelona (Surten amb un germà també a vegades)
Germà del Myke - Barcelona (pendent crear usuari)
@Mario G - i la seva dona - Maresme (Caldetes) i a Barcelona ciutat. També s'hi apunta el seu soci a vegades. (PARELLA)
@Sebastricu amb el seu fill Arnau - Malgrat de Mar (A vegades en PARELLA)
@Sanodrac - Barcelona. Sortides de cap de setmana i viatges més llargs durant les vacances.
@Bluesbrother - Sitges
@nilmoreno - Offroad Baix Llobregat
@Àlex - Mataró
@Ray Fields Rider - Berguedà - Catalunya central
Genís - Badalona
@wunderlich - Barcelona
@MarcG - Manresa
@Robiker.1985 - Mataró
@miquelopv - Vic - Sense acompanyant, només carretera
@Gas a fons - Penedès- Per fer sortides amb la dona (PARELLA)
@hURIkane - Eii!! Natrus som de Granollers i anem els dos. De "especial", tenim que sortim alguns dilluns, que mola pq no hi ha tanta gent pels puestus...
@Rafalet - Sabadell - BCN
@perlanegraviajes -
Hola tinc una BMW F850GS Adventure i vivim a Granollers amb la meva dona Montse "Polvorilla" te una Benelli TRK 502x
Fem viatges llargs (Nordkapp, Islàndia, Dakar, Irlanda, França, Suïssa, Itàlia, Tunísia, Espanya ...) i sortides quan el treball i els nens ens deixen.
@Bascu - Barcelona - Ep! Aquí Bascu de Barcelona, fent el pato per la ciutat encara XD
@GEORGECAT - Jo sóc de Barcelona i no m'agrada la calor. Els dies laborals normalment tinc lliure, (si no hi ha coses d'importància major). Sortides de anar i tornar al mateix dia.
@Iván García - de BCN ciutat
@AlbertObiols - Surten des de BCN ciutat (PARELLA)
@Pepué - sóc de fer més carreteres i poca autopista.
@torpeyenmoto - M'adapto, puc sortir sol i en parella! Segon ruta i acompanyants. M'encanten les carreteres secundàries i les bones vistes... tinc una CB500X.
@Ferrguitart - M'encantaria que comptesiu amb mi per rutes al voltant de Barcelona i Girona. Fa 1 anyet i poc que tinc una CB500x i tinc moltes ganes de fer kilometratge
@Sheider - Hola! Jo sóc de Barcelona, normalment sol, algun cop en parella.
@Maria695 - Sóc de Granollers, Vallès Oriental
@Bruce - Cerdanyola del Vallès - BCN. Sorto sol o també amb la dona.