• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Visita improvisada al Mazinger Z

pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Bones!! Potser es precipitat, però estic mirant diferents rutes i finalment he decidit anar demà a veure l'amic Mazinger Z.
Com a punt de sortida i arribada he pensat en la Benzinera Nieves d'Olesa de Montserrat:
1626539809708


La idea es sortir entre 8:30 i 8:45 d'Olesa i fer la ruteta de 4hr per tornar a dinar a casa. Ritme lleuger, complint la llei sempre i sense fer el ruc.
No tinc pensat parar a esmorzar com un senyor, que no m'ho mereixo, però una poma o similar portaré a la motxilla per recuperar energies al fer la foto al Mazinger.
Si algú es vol unir ja sabeu. I disculpeu que deixi tant poc marge, però realment fins ara no sabia quin objectiu fixar.

Ah si algú veu que puc millorar la ruta sense allargar-la massa en temps, accepto propostes!!! Gràcies per endavant!
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Companyes i companys!! Doncs la d'avui, ha estat una ruta fantàstica. La anda cap al Mazinger m'ha fet descobrir uns trams molt xulos!! I la veritat és que el dia espatarrant que ha fet, ha ajudat a gaudir de la ruta.
He pujat 3 trams a YouTube (us deixo el meu preferit, a veure que us sembla... ).
A veure si la propera la planifico amb més temps i algú es vol unir ?
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bona tarda @pepprats no tindràs pas el track per wikilocs o així? ho dic perquè potser dissabte hi anem, i fem això que proposes.
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Bona tarda @pepprats no tindràs pas el track per wikilocs o així? ho dic perquè potser dissabte hi anem, i fem això que proposes.
Doncs el dia d'abans vaig pensar a grabar la ruta al Wikiloc com vaig fer a la Crom (per cert tinc pendent pujar tracks o compartir). Però vaig oblidar posar-lo a registrar ? el que si tinc és la ruta a Google:
Ruta Google
Vull mirar de convertir-ho a qpx, si ho aconsegueixo, la penjo al fòrum.
De fet, porto el komobi a la moto i veient lo ruc que sóc per recordar aquestes coses (no sabeu la de vegades que he sortit amb la càmara i no he gravat ni 1min ???‍♂️) els hi demanaré si han pensat en què puguem descarregar tracks en gpx del que tenim registrat a la app. Seria lo seu!!
 
  • Like
Reaccions: oriolxr i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Doncs el dia d'abans vaig pensar a grabar la ruta al Wikiloc com vaig fer a la Crom (per cert tinc pendent pujar tracks o compartir). Però vaig oblidar posar-lo a registrar ? el que si tinc és la ruta a Google:
Ruta Google
Vull mirar de convertir-ho a qpx, si ho aconsegueixo, la penjo al fòrum.
De fet, porto el komobi a la moto i veient lo ruc que sóc per recordar aquestes coses (no sabeu la de vegades que he sortit amb la càmara i no he gravat ni 1min ???‍♂️) els hi demanaré si han pensat en què puguem descarregar tracks en gpx del que tenim registrat a la app. Seria lo seu!!
quin crack! Ens posa l'enllaç a on vam anar sopar abans de la Crom! ;):ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Haha
Reaccions: mushu903
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Bé, acabo de redimir-me i com diu la frase "qui no té cap, té cames..." Jo no tinc memòria per registrar la ruta però he investigat com convertir una ruta de maps a gpx... I aquí la teniu!!
Digueu-me si la podeu carregar i visualitzar bé.
Vamos!! @Serra @jamar

Visualitzador de fitxers GPX
 

Adjunts

  • 210718_RutaPepEnMoto.gpx
    746,2 KB · Visites: 59
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Bé, acabo de redimir-me i com diu la frase "qui no té cap, té cames..." Jo no tinc memòria per registrar la ruta però he investigat com convertir una ruta de maps a gpx... I aquí la teniu!!
Digueu-me si la podeu carregar i visualitzar bé.
Vamos!! @Serra @jamar

Visualitzador de fitxers GPX
Ostres!!! hem treballat a l'hora ;)
 
  • Like
Reaccions: Serra i pepprats
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Yeeeep!! He fet un curs autodidactic de creació de mapes i exportació a múltiples formats i he publicat a Wikiloc la ruta optimitzada al Mazinger afegint una tornada més divertida, visitant Montserrat. Queda una ruta de 311km si se surt del centre de Barna.
Us deixo l'enllaç:
Ruta al Wikiloc

Intentaré ara crear i publicar una que mola molt per la zona de Sant Llorenç del Munt i l'Obac.
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
Ooooostia, està de conya la ruta sortint de Glòries!!! Jo tinc pensat anar al Mazinger aquest agost, que he agafat dues setmanes de vacances. I aquesta ruta és collonutta per mi. Afegida als meus favorits!!

I ja que estem... algú de Barnacity voldria apuntar-se? Seria la setmana del 9 al 15 d'agost.
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Yeeeep!! He fet un curs autodidactic de creació de mapes i exportació a múltiples formats i he publicat a Wikiloc la ruta optimitzada al Mazinger afegint una tornada més divertida, visitant Montserrat. Queda una ruta de 311km si se surt del centre de Barna.
Us deixo l'enllaç:
Ruta al Wikiloc

Intentaré ara crear i publicar una que mola molt per la zona de Sant Llorenç del Munt i l'Obac.
Molt bé!!! es una bona "botifarra" de 311 kms (y)

Salut i gasssss!
 
  • Like
Reaccions: pepprats
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Ooooostia, està de conya la ruta sortint de Glòries!!! Jo tinc pensat anar al Mazinger aquest agost, que he agafat dues setmanes de vacances. I aquesta ruta és collonutta per mi. Afegida als meus favorits!!

I ja que estem... algú de Barnacity voldria apuntar-se? Seria la setmana del 9 al 15 d'agost.
Hola Bascu i audiències varies, si no hi ha res urgent familiar, jo m'apunto, però de "tranquis", OK?. No puc assegurar que vingui. Ja ens posarem en contacte. De fet quin dia podria ser?.
 

Fils similars