• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Vistes de Collserola

Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Mireu quines vistes...sembla el pirineo!!!
 

Adjunts

  • IMG_20200521_184845_204.jpg
    IMG_20200521_184845_204.jpg
    1,2 MB · Visites: 163
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Mireu quines vistes...sembla el pirineo!!!
Xulissimes! Que vas anar a fer alguna activitat socioeconòmica dins de la teva regió sanitària? Que xules les vistes, i quin aire mes net devies tenir per alli!
 
  • Like
Reaccions: Erik
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Xulissimes! Que vas anar a fer alguna activitat socioeconòmica dins de la teva regió sanitària? Que xules les vistes, i quin aire mes net devies tenir per alli!
Bueno..basicament a treballar..jajaja..pero dit aixi sona millor si. Es la carretera entre Terrasa i Castellbisbal. La veritat es que es una carretera que sembla que estiguis al prepirineo..de vegades fins i tot hi ha cavalls pels prats...es un luxe i comences i acabes el dia d una manera diferent. Petits plaers diaris. Salut company!
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bueno..basicament a treballar..jajaja..pero dit aixi sona millor si. Es la carretera entre Terrasa i Castellbisbal. La veritat es que es una carretera que sembla que estiguis al prepirineo..de vegades fins i tot hi ha cavalls pels prats...es un luxe i comences i acabes el dia d una manera diferent. Petits plaers diaris. Salut company!
Que xulo!
La meva ruta a la feina també té racons molt bonics! Me n'alegro per tu!
 
  • Like
Reaccions: Erik
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Erik....m'hauras de fer 5 cèntims sobre com va aquesta Triumph....m'estic capficant amb la aquesta i la Yamaha Tracer 900GT....


Ens veiem a l'asfalt
Bones, home les dos son molt bones maquines la veritat pel que sé. Jo tampoc soc qui per valorarles. Potser crec que el que et pot ajudar mes a decidir es saber exactament qué vols, en el sentit de si fas 100% asfalt o si et crida l'altenció ficarte per alguna que altre pista encara que sigui facil. En aquest ultim cas, sense dubte Tiger 900. De la Tiger jo et puc dir que van molt i molt be, motor tricilindric amb uns baixos de la ostia, ajudes i electronica, confort i personalment de diseny a mi m'agradan molt, mes inclus que les GS. La tracer tb es molt bona maquina, jo vaig mirarme la 700 al seu dia..pero era molt petita per mi.
La Tiger 900 diuen que l'han millorat respecte la 800 en varies coses, i mes capacitats off en alguns models. Crec es algo mes lleugera que la 800, la meva deu pesar uns 210 kg.
Com et deia, depen del que vulguis fer. Jo al seu dia tenia clar que volia una trail pq em cridava l'atencio fer algo de pista...de moment n'he fet poca o poquissima...pero al menys si vols, pots. Amb altres maquines no.
Per triumph recomano Italo Motor a Bcn, em va atendre el Grey. Bona gent.

Salut
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bones, home les dos son molt bones maquines la veritat pel que sé. Jo tampoc soc qui per valorarles. Potser crec que el que et pot ajudar mes a decidir es saber exactament qué vols, en el sentit de si fas 100% asfalt o si et crida l'altenció ficarte per alguna que altre pista encara que sigui facil. En aquest ultim cas, sense dubte Tiger 900. De la Tiger jo et puc dir que van molt i molt be, motor tricilindric amb uns baixos de la ostia, ajudes i electronica, confort i personalment de diseny a mi m'agradan molt, mes inclus que les GS. La tracer tb es molt bona maquina, jo vaig mirarme la 700 al seu dia..pero era molt petita per mi.
La Tiger 900 diuen que l'han millorat respecte la 800 en varies coses, i mes capacitats off en alguns models. Crec es algo mes lleugera que la 800, la meva deu pesar uns 210 kg.
Com et deia, depen del que vulguis fer. Jo al seu dia tenia clar que volia una trail pq em cridava l'atencio fer algo de pista...de moment n'he fet poca o poquissima...pero al menys si vols, pots. Amb altres maquines no.
Per triumph recomano Italo Motor a Bcn, em va atendre el Grey. Bona gent.

Salut
També conec el concessionari que dius i em mereix també respecte!
 
  • Like
Reaccions: Erik i Nikokaos

Fils similars