OffRoad Vols formar part d'un grup "campero"?

• Motorista convidat! Vols veure les noves samarretes amb dissenys motoristes que hem preparat per aquest estiu?
      Fes una ullada al catàleg. A més a més, a cada samarreta li pots:
    • 🟡 Posar el color 🟧 que més t'agradi
    • 🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
  • 🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu! 🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪
    🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠

T'hi apuntaries?

• I tant!

Vots: 18 85,7%
  • És bona idea però....

Vots: 3 14,3%
  • No!

Vots: 0 0,0%

• Votants totals
    21
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Premis
14
Hola Companys!!!

Tenim una proposta i volem saber que us sembla i si hi voleu formar part!!!

El Carlos @Loxicdelamola xicdelamola i jo hem pensat en formar un grup “campero” on poder ajuntar-nos a mesura del possible per anar compartint rutes per diferents indrets dels membres participants.

Si estàs interessat en iniciar-te en aquest món també tens la oportunitat de fer-ho, ja que lo mes important es anar creixent, fer una bona pinya i passar-s’ho lo millor. (no és fan bogeries, sempre amb dos dits de seny).

Sabem que les distàncies és un problema, però creiem que hi ha molta gent en aquest món de l’offroad que busca o no sap com fer-ho per trobar un grup així.

També tenim sobre la taula una ruta on volem oferir-la a algun concessionari/ botiga de motos per a que ens la promocionin (encara que no donin res a canvi…), simplement per trobar més gent que vulguin compartir sortides d’aquesta mena.

Si és veu interès de la gent s’intentaria buscar cada mes o dos mesos una sortida planificada amb temps. Això si sempre respectant la normativa del Covid-19 i quan s’aixequessin els confinaments municipals de caps de setmana.

Com ho veieu?

Hi ha gent en aquest fòrum que li agradaria formar-ne part?

S’accepten surgències, opinions....
Tot i que a mi el marró no m'acaba de fer, em sembla una molt bona iniciativa!!

Esperem que tingui èxit i aviat tinguem vàries rutes, fotos i vivències vostres aquí, al forum !!

Molta merdaaaaaa !!

Freerider27

Freerider27

Nouvingut
Premis
2
Si! hem passat uns quants cops, cap a la palma d'ebre, torre espanyol i aixi! pero per allí ens falta conèixer moltes pistes!
Ostii doncs sii, hi ha bons camins xulos! la veritat és que porto bastants anys rondants per allà i sempre en trobo algun de nou jejejej així que si algun dia us hi animeu i per casualitat sóc per allà em serà un plaer ensenyar-vos-en algun! (o els que vulgueu jejeje)
Salut!

R

Rafel Cano

Nouvingut
Premis
1
Hola Companys!!!

Tenim una proposta i volem saber que us sembla i si hi voleu formar part!!!

El Carlos @Loxicdelamola xicdelamola i jo hem pensat en formar un grup “campero” on poder ajuntar-nos a mesura del possible per anar compartint rutes per diferents indrets dels membres participants.

Si estàs interessat en iniciar-te en aquest món també tens la oportunitat de fer-ho, ja que lo mes important es anar creixent, fer una bona pinya i passar-s’ho lo millor. (no és fan bogeries, sempre amb dos dits de seny).

Sabem que les distàncies és un problema, però creiem que hi ha molta gent en aquest món de l’offroad que busca o no sap com fer-ho per trobar un grup així.

També tenim sobre la taula una ruta on volem oferir-la a algun concessionari/ botiga de motos per a que ens la promocionin (encara que no donin res a canvi…), simplement per trobar més gent que vulguin compartir sortides d’aquesta mena.

Si és veu interès de la gent s’intentaria buscar cada mes o dos mesos una sortida planificada amb temps. Això si sempre respectant la normativa del Covid-19 i quan s’aixequessin els confinaments municipals de caps de setmana.

Com ho veieu?

Hi ha gent en aquest fòrum que li agradaria formar-ne part?

S’accepten surgències, opinions....
Hola, soc de la zona de Lleida i minteresa ja que soc nou en el mon off
Jo de lleida, si nia algun grup de whats o aixi molaria apuntam per fer off per led terres de lleida gas i gracies
bones tambe soc de lleida i tambe minteresaria formar part dalgun grup per fer sortides off

R

Rafel Cano

Nouvingut
Premis
1

Fils similars

A dalt