• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

OffRoad Vols formar part d'un grup "campero"?

T'hi apuntaries?

  • I tant!

    Vots: 18 85,7%
  • És bona idea però....

    Vots: 3 14,3%
  • No!

    Vots: 0 0,0%

  • Votants totals
    21
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola Companys!!!

Tenim una proposta i volem saber que us sembla i si hi voleu formar part!!!

El Carlos @Loxicdelamola xicdelamola i jo hem pensat en formar un grup “campero” on poder ajuntar-nos a mesura del possible per anar compartint rutes per diferents indrets dels membres participants.

Si estàs interessat en iniciar-te en aquest món també tens la oportunitat de fer-ho, ja que lo mes important es anar creixent, fer una bona pinya i passar-s’ho lo millor. (no és fan bogeries, sempre amb dos dits de seny).

Sabem que les distàncies és un problema, però creiem que hi ha molta gent en aquest món de l’offroad que busca o no sap com fer-ho per trobar un grup així.

També tenim sobre la taula una ruta on volem oferir-la a algun concessionari/ botiga de motos per a que ens la promocionin (encara que no donin res a canvi…), simplement per trobar més gent que vulguin compartir sortides d’aquesta mena.

Si és veu interès de la gent s’intentaria buscar cada mes o dos mesos una sortida planificada amb temps. Això si sempre respectant la normativa del Covid-19 i quan s’aixequessin els confinaments municipals de caps de setmana.



Com ho veieu?

Hi ha gent en aquest fòrum que li agradaria formar-ne part?

S’accepten surgències, opinions....
Tot i que a mi el marró no m'acaba de fer, em sembla una molt bona iniciativa!!

Esperem que tingui èxit i aviat tinguem vàries rutes, fotos i vivències vostres aquí, al forum !!

Molta merdaaaaaa !!
 
  • Like
Reaccions: Loxicdelamola
Freerider27

Freerider27

Nouvingut
12 Gen 2021
15
39
Premis
2
Si! hem passat uns quants cops, cap a la palma d'ebre, torre espanyol i aixi! pero per allí ens falta conèixer moltes pistes!
Ostii doncs sii, hi ha bons camins xulos! la veritat és que porto bastants anys rondants per allà i sempre en trobo algun de nou jejejej així que si algun dia us hi animeu i per casualitat sóc per allà em serà un plaer ensenyar-vos-en algun! (o els que vulgueu jejeje)
Salut!
 
R

Rafel Cano

Nouvingut
5 Feb 2021
2
8
Premis
1
Moto
KTM 790 Adventure R
Hola Companys!!!

Tenim una proposta i volem saber que us sembla i si hi voleu formar part!!!

El Carlos @Loxicdelamola xicdelamola i jo hem pensat en formar un grup “campero” on poder ajuntar-nos a mesura del possible per anar compartint rutes per diferents indrets dels membres participants.

Si estàs interessat en iniciar-te en aquest món també tens la oportunitat de fer-ho, ja que lo mes important es anar creixent, fer una bona pinya i passar-s’ho lo millor. (no és fan bogeries, sempre amb dos dits de seny).

Sabem que les distàncies és un problema, però creiem que hi ha molta gent en aquest món de l’offroad que busca o no sap com fer-ho per trobar un grup així.

També tenim sobre la taula una ruta on volem oferir-la a algun concessionari/ botiga de motos per a que ens la promocionin (encara que no donin res a canvi…), simplement per trobar més gent que vulguin compartir sortides d’aquesta mena.

Si és veu interès de la gent s’intentaria buscar cada mes o dos mesos una sortida planificada amb temps. Això si sempre respectant la normativa del Covid-19 i quan s’aixequessin els confinaments municipals de caps de setmana.



Com ho veieu?

Hi ha gent en aquest fòrum que li agradaria formar-ne part?

S’accepten surgències, opinions....
Hola, soc de la zona de Lleida i minteresa ja que soc nou en el mon off
Jo de lleida, si nia algun grup de whats o aixi molaria apuntam per fer off per led terres de lleida gas i gracies
bones tambe soc de lleida i tambe minteresaria formar part dalgun grup per fer sortides off
 
R

Rafel Cano

Nouvingut
5 Feb 2021
2
8
Premis
1
Moto
KTM 790 Adventure R
M

monguarch

Rodant
2 Set 2020
39
68
Premis
4
Jo també m'apunto, encara que crec que seré el bitxo raro amb una scrambler de 125cc, però amb ganes de treure-li tot el suc a la moto!!
Per cert soc de Molins de Rei, Barcelona.
Ja et dic jo que tinc una Himalayan que fa més el pilot que la moto, segur que a més d'un li treuras els colors

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk