• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

OffRoad Vols formar part d'un grup "campero"?

T'hi apuntaries?

  • I tant!

    Vots: 18 85,7%
  • És bona idea però....

    Vots: 3 14,3%
  • No!

    Vots: 0 0,0%

  • Votants totals
    21
JBC

JBC

Nouvingut
6 Oct 2020
4
18
Premis
2
Barcelona
Moto
F 850 GS Adventure
Bon dia!
M'he presentat avui al fòrum. Estic interessat en apuntar-me al grup d'Offroad, vaig amb una F850GS Adventure i sóc nou en el món d'anar per camp. Vaig amb pneumàtics mixtes (Anakee Adventure) però entre la moto que tinc i la meva poca experiència no estic per fer pistes difícils (tot i que és l'única manera d'aprendre).
Estaria encantat d'apuntar-me a sortides que no siguin molt complicades
 
ALBERT_A

ALBERT_A

Rodant
3 Set 2020
43
125
Premis
4
Moto
Yamaha Supertenere 1200ZE
Buenu que ??

Quan comencem ? Com funciona això ?? Qui tira la primer pedra ???

Nosaltres anem voltant per aquí, pero si hi ha un grupet guapo, podem fer alguna sortida plegats .

Aquest cap de setmana estava tot pleciós i amb aquell fang just per fer-te disfrutar de valent .



 
J

Jonathan

Convidat
Hola Companys!!!

Tenim una proposta i volem saber que us sembla i si hi voleu formar part!!!

El Carlos @Loxicdelamola xicdelamola i jo hem pensat en formar un grup “campero” on poder ajuntar-nos a mesura del possible per anar compartint rutes per diferents indrets dels membres participants.

Si estàs interessat en iniciar-te en aquest món també tens la oportunitat de fer-ho, ja que lo mes important es anar creixent, fer una bona pinya i passar-s’ho lo millor. (no és fan bogeries, sempre amb dos dits de seny).

Sabem que les distàncies és un problema, però creiem que hi ha molta gent en aquest món de l’offroad que busca o no sap com fer-ho per trobar un grup així.

També tenim sobre la taula una ruta on volem oferir-la a algun concessionari/ botiga de motos per a que ens la promocionin (encara que no donin res a canvi…), simplement per trobar més gent que vulguin compartir sortides d’aquesta mena.

Si és veu interès de la gent s’intentaria buscar cada mes o dos mesos una sortida planificada amb temps. Això si sempre respectant la normativa del Covid-19 i quan s’aixequessin els confinaments municipals de caps de setmana.



Com ho veieu?

Hi ha gent en aquest fòrum que li agradaria formar-ne part?

S’accepten surgències, opinions....
bona tarda, m´agradaria molt apuntar-me a aquest grup per fer sortides. Aquest duissabte faig curs iniciacio al off road i aixi poder anar fent sortides. gas!!
 
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Mentrestant no ens deixin sortir de la comarca ... anirem entrenant ...que hi ha molt bassals aquest dies i està perfecte !!!
36b595ef1a3a2ec449908a13a24f275a.jpg
Són totes dues teves? O la Yamaha és d'un amic?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Buenu que ??

Quan comencem ? Com funciona això ?? Qui tira la primer pedra ???

Nosaltres anem voltant per aquí, pero si hi ha un grupet guapo, podem fer alguna sortida plegats .

Aquest cap de setmana estava tot pleciós i amb aquell fang just per fer-te disfrutar de valent .



On és aquesta església?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
I

Ignasi

Convidat
Hola Companys!!!

Tenim una proposta i volem saber que us sembla i si hi voleu formar part!!!

El Carlos @Loxicdelamola xicdelamola i jo hem pensat en formar un grup “campero” on poder ajuntar-nos a mesura del possible per anar compartint rutes per diferents indrets dels membres participants.

Si estàs interessat en iniciar-te en aquest món també tens la oportunitat de fer-ho, ja que lo mes important es anar creixent, fer una bona pinya i passar-s’ho lo millor. (no és fan bogeries, sempre amb dos dits de seny).

Sabem que les distàncies és un problema, però creiem que hi ha molta gent en aquest món de l’offroad que busca o no sap com fer-ho per trobar un grup així.

També tenim sobre la taula una ruta on volem oferir-la a algun concessionari/ botiga de motos per a que ens la promocionin (encara que no donin res a canvi…), simplement per trobar més gent que vulguin compartir sortides d’aquesta mena.

Si és veu interès de la gent s’intentaria buscar cada mes o dos mesos una sortida planificada amb temps. Això si sempre respectant la normativa del Covid-19 i quan s’aixequessin els confinaments municipals de caps de setmana.



Com ho veieu?

Hi ha gent en aquest fòrum que li agradaria formar-ne part?

S’accepten surgències, opinions....
A mi m'agradaria molt, a veure si es pot tirar endavant...
Ignasi
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
A mi m'agradaria molt, a veure si es pot tirar endavant...
Ignasi
Bones Ignasi! Si fas un cop d'ull al fil sencer veuràs que la proposta de l'Arnau ja fa temps que va tirar endavant, i de fet amb molt d'èxit! Si et registres amb un compte al fòrum, et serà més fàcil adherir-te a les sortides que proposin des del Grup Campero, o bé podràs proposar tu les teves. Anima't-hi!