• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Guia-Tutorial Vols NETEJAR el CASC per DINS i FORA?! ENTRA al POST!!

edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
gràcies!

una pregunta, és suficient amb el líquid interior per treure la brutícia? o recomanes alguna altra cosa més? El casc que vull netejar per dins, no se li poden treure els coixinets de l'interior

Salut!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
gràcies!

una pregunta, és suficient amb el líquid interior per treure la brutícia? o recomanes alguna altra cosa més? El casc que vull netejar per dins, no se li poden treure els coixinets de l'interior

Salut!
Sense veure el casc és difícil de dir, i no em facis cas que a veure si te'l carregues jajaja, però segurament i encara que no ho sembli, la part interior sol ser desmuntable. Jo fa uns mesos vaig desmuntar l'interior del meu modular, i no ho semblava, però mica en mica es va desmuntant. Primer uns laterals interiors amb velcro, i després l'espècie de "pop" de tela, de tal manera que després només queda el forexpan recobrint el perímetre de l'interior del casc.

Ojo que t'ho torno a dir, no ho facis a boleo com jo, a veure si el teu no es podrà jajaja. Prova a veure si buscant el model en concret per internet veus algun exemple de com es fa, o algun manual de desmuntatge.
 
Josep_Mototest

Josep_Mototest

Cul quadrat
Youtuber
28 Feb 2020
83
150
Premis
3
Tarragona
Moto
Suzuki GSR 600
gràcies!

una pregunta, és suficient amb el líquid interior per treure la brutícia? o recomanes alguna altra cosa més? El casc que vull netejar per dins, no se li poden treure els coixinets de l'interior

Salut!
Bones company!!! Com bé diu Non-stop, mira i aseguret de que NO es pot desmontar. Pot deixar aquí la marca, model i any del teu casc i així podriem mirar si es desmontable o no.
Si finalment la part interior no es pot desmontar, el que et recomano es que utilitzis aquest líquid amb més constancia, sobretot en la época de més calor.
Si vols pot seguir-me en el canal de Youtube, SUSCRIURET i donar a la campaneta per no perdret cap dels meus videos!!!
Ens veiem per la carretera, V's i gas!!!
 
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
Bones company!!! Com bé diu Non-stop, mira i aseguret de que NO es pot desmontar. Pot deixar aquí la marca, model i any del teu casc i així podriem mirar si es desmontable o no.
Si finalment la part interior no es pot desmontar, el que et recomano es que utilitzis aquest líquid amb més constancia, sobretot en la época de més calor.
Si vols pot seguir-me en el canal de Youtube, SUSCRIURET i donar a la campaneta per no perdret cap dels meus videos!!!
Ens veiem per la carretera, V's i gas!!!
Hola, gràcies per les respostes!
El casc que vull rentar és un arai Chaser, força antic (del 2010 o del 2011 ara no ho recordo ben bé), i he mirat maneres de desmontar-lo i mai ho he aconseguit (em trobo amb la cola que enganxa les espumetes amb la part més dura). No és molt urgent ja que aquest casc el faig servir com a "segon casc" ja que me'n vaig comprar un de més nou ara fa un any més o menys

Seguim!
 
  • Like
Reaccions: Josep_Mototest
Josep_Mototest

Josep_Mototest

Cul quadrat
Youtuber
28 Feb 2020
83
150
Premis
3
Tarragona
Moto
Suzuki GSR 600
Hola, gràcies per les respostes!
El casc que vull rentar és un arai Chaser, força antic (del 2010 o del 2011 ara no ho recordo ben bé), i he mirat maneres de desmontar-lo i mai ho he aconseguit (em trobo amb la cola que enganxa les espumetes amb la part més dura). No és molt urgent ja que aquest casc el faig servir com a "segon casc" ja que me'n vaig comprar un de més nou ara fa un any més o menys

Seguim!
Ja fas bé en tenir-lo com segon casc, ja que està al límit de la seva vida útil. Els casc no son eterns i per norma general a partir del 10 anys els seus components interns es degraden i les seves capacitats d'absorció d'impactes disminueix, fent que el casc sigui no recomanable pel seu us.
Jo començaria a pensar en utilitzar-lo com adorn del teu espai sagrat com a decoració. Una abraçada i ens veiem per la carretera.
 
  • Like
Reaccions: edudzn i Tàrraco
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
també els cascs "pepino" tenen caducitat? ostres... m'havien dit que els cascs de marca més coneguts i de norecordoquinmaterial que està fet no arriba a fer-se malbé.

gràcies doncs per la informació!

salut!
 
elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
16 Mar 2020
88
163
Premis
3
elbarbasenmoto.com
Moto
Benelli TRK 502 X
Twitter
elbarbasenmoto
també els cascs "pepino" tenen caducitat? ostres... m'havien dit que els cascs de marca més coneguts i de norecordoquinmaterial que està fet no arriba a fer-se malbé.

gràcies doncs per la informació!

salut!

ls cascs "pepino" també caduquen, però duren més per exemple un casc té una vida de 5 a 8 anys des de la data de fabricació. Els "pepino" solen ser 8 anys perquè estan fets de fibra de vidre o carbono.

Salutacions!
 
Josep_Mototest

Josep_Mototest

Cul quadrat
Youtuber
28 Feb 2020
83
150
Premis
3
Tarragona
Moto
Suzuki GSR 600
també els cascs "pepino" tenen caducitat? ostres... m'havien dit que els cascs de marca més coneguts i de norecordoquinmaterial que està fet no arriba a fer-se malbé.

gràcies doncs per la informació!

salut!
DONS SI, tenen caducitat tots els casc, com també a comentat el company de elbarbasenmoto per norma general els cascos fets en termoplàsic o fibra de vidre tenen una vida de 8 anys i els de carbono tenen 10 anys. En realitat com he comentat la problematica es que els components interns es degraden i fan que siguin menys efectius en un impacte fort.
 
  • Like
Reaccions: edudzn i Tàrraco
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Josep_Mototest Vols NETEJAR la teva ROBA de PELL de MOTO? AQUÍ UN TUTORIAL!!! Mecànica de motos i recopilatoris 1
Arnaubarruera OffRoad Vols formar part d'un grup "campero"? Grups dinàmics de sortides en moto 78
Josep_Mototest VOLS la COMPARATIVA de l' HONDA CB500X vs BENELLI TRK502 ?! PLAY al VIDEO MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Vídeos Vols EVITAR un ACCIDENT en MOTO?! PLAY al VIDEO!! Espai de debat 1
Josep_Mototest Ruta en moto Vols DESCOBRIR NOUS LLOCS a CATALUNYA, per visitar en MOTO ⁉️ MIRA el POST‼️ Rutes en moto 2
raulsade Rentar o netejar la moto? Les nostres motos 15
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com netejar la cadena de la nostra moto? Mecànica de motos i recopilatoris 0
rbadfrozen Notícia Llibre "Cròniques des de la visera d'un casc" Cròniques sobre motociclisme 4
Roger X-ADV Dubte Com rentar l'interior del casc? Un Cafè Ràpid 9
perlanegraviajes Canviar l'interior del casc Anàlisi de productes 0
J.M Consells Vinil rebel al casc Un Cafè Ràpid 8
perlanegraviajes Vinilar un casc de moto Mecànica de motos i recopilatoris 0
J Casc modular Blauer Taulell d'anuncis 1
A Casc Modular Espai de debat 5
Serra nou casc: Scorpion exo 1400 air? Mecànica de motos i recopilatoris 16
perlanegraviajes Tipus de visera de casc Mecànica de motos i recopilatoris 0
edudzn Casc fresquet? Espai de debat 5
Josep_Mototest El casc sense cops amb The Frog MotoVlogs propis 4
Josep_Mototest CASC SHARK SKWAL 2 el casc amb LLUMS LEDS per ser més visible MotoVlogs propis 0
Yamnis Algu te un casc givi? Espai de debat 9
S Factors clau a l’hora de comprar un casc per la moto Espai de debat 0
Roger VÍDEO - A més de 200, amb el casc descordat i sense equipament Espai de debat 0
Roger Notícia Un jove casi es degolla per portar els auriculars sota el casc Espai de debat 0
Roger Les conseqüències de portar el casc descordat Espai de debat 0
Z Dubte Millor casc qualitat preu? Espai de debat 0
Qim44 Guia-Tutorial Com reduir el soroll del casc Espai de debat 0

Fils similars