• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Volta al món

N

Nacho Robert

Convidat
Hola bona tarda,
Em dic Nacho, tinc 21 anys i a arrel de seguir a gent que comparteix la mateixa passió que tots nosaltres fa uns mesis vaig decidir no procrastinar el meu somni de fer ma volta al mon en moto. Us escric en busca de consells, informació o qualsevol tipus d'interacció jeje. Ara em trobo a Vietnam, si us interessa, heu fet algo similar o simplement voleu passar l'estona em farieu un favor visitant el meu canal de youtube (Nach on Road - )
desde on explico i mostro les meves experiencies. Fa poc he obert un compte d'instagram, que es desde on us he conegut. @nach_onroad
Em sembla una comunitat molt maca la que teniu aqui formada i m'agradaria formar-hi part. Una abraçada!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola bona tarda,
Em dic Nacho, tinc 21 anys i a arrel de seguir a gent que comparteix la mateixa passió que tots nosaltres fa uns mesis vaig decidir no procrastinar el meu somni de fer ma volta al mon en moto. Us escric en busca de consells, informació o qualsevol tipus d'interacció jeje. Ara em trobo a Vietnam, si us interessa, heu fet algo similar o simplement voleu passar l'estona em farieu un favor visitant el meu canal de youtube (Nach on Road - )
desde on explico i mostro les meves experiencies. Fa poc he obert un compte d'instagram, que es desde on us he conegut. @nach_onroad
Em sembla una comunitat molt maca la que teniu aqui formada i m'agradaria formar-hi part. Una abraçada!
Bones Nacho benvingut!!! És impressionant que amb la teva joventut hagis decidit emprendre un camí amb tant significat i que comporta tanta dedicació com és el de fer un viatge tant gran amb la moto.

Al final la vida és per viure-la, per actuar i per tirar endavant, i si tenies el valor i la inquietud d'emprendre aquest viatge, no puc fer altra cosa que felicitar-te. I ojo perquè estic segur que molts arreu et dirien que és moment d'estudiar o d'estalviar treballant... però mira, de vida només n'hi ha una, i el verdader sentit que té és viure-la amb el màxim significat possible.

Ja tens un nou subscriptor, i no cal dir que t'animem a anar-nos compartint i explicant les teves aventures. Que vagi de conya per Vietnam i ens seguim llegint!
 
  • Like
Reaccions: Serra i Erik
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Hola bona tarda,
Em dic Nacho, tinc 21 anys i a arrel de seguir a gent que comparteix la mateixa passió que tots nosaltres fa uns mesis vaig decidir no procrastinar el meu somni de fer ma volta al mon en moto. Us escric en busca de consells, informació o qualsevol tipus d'interacció jeje. Ara em trobo a Vietnam, si us interessa, heu fet algo similar o simplement voleu passar l'estona em farieu un favor visitant el meu canal de youtube (Nach on Road - )
desde on explico i mostro les meves experiencies. Fa poc he obert un compte d'instagram, que es desde on us he conegut. @nach_onroad
Em sembla una comunitat molt maca la que teniu aqui formada i m'agradaria formar-hi part. Una abraçada!
Bons videos (y)
 

Fils similars