• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vulcan s

C

Cels

Nouvingut
24 Set 2021
3
4
Molt bones!! Nouvingut al món de les motos amb la meva primera moto, una Vulcan s. Ganes de compatir rutes amb motos similars. Soc d’Òdena (Anoia) , així que si algú es proper a la zona amb molt de gust compartirem bones rutes. Ara per ara vaig sol sense passatger!!
ce203317bc36693b0e0572a560acbee2.jpg


Xarxes socials: Instagram usuari: @vulcan_skys i @skysrunner. Salut


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Última edició:
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Molt bones!! Nouvingut al món de les motos amb la meva primera moto, una Vulcan s. Ganes de compatir rutes amb motos similars. Soc d’Òdena (Anoia) , així que si algú es proper a la zona amb molt de gust compartirem bones rutes.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Hola Cels, benvingut!!!
Som veïns! Som d’Igualada.
se que el meu marit estarà content de saber que algú te una vulcan jejeje era una de les opcions de moto per triar jejeje
Doncs a veure si podem quedar un cap de setmana, i fem una ruteta
Sembla que a Igualada hi han molts motoristes jejeje
 
  • Like
Reaccions: Cels
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Molt bones!! Nouvingut al món de les motos amb la meva primera moto, una Vulcan s. Ganes de compatir rutes amb motos similars. Soc d’Òdena (Anoia) , així que si algú es proper a la zona amb molt de gust compartirem bones rutes.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Benvingut! Bona opció, penjan's una foto quan puguis!
Hi sols anar sol o amb passatger/a?
 
  • Like
Reaccions: Cels
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
McAlbi McAlbi Vulcan Bages Presentacions 13

Fils similars