• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos Yamaha TMAX 2021 20è aniversari

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
La firma nipona s'hi està lluint. Estrena una edició 20è aniversari de la imponent TMAX, que estarà disponible únicament per comprar online.


Què us sembla?
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.169
2.526
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Molt xula tot i que la meva preferida estèticament és la primera 530cc, Black Max.
Dels Maxi Scooters esportius és la de tacte més suau que he portat.
Ara l'index de robatoris va fer que la descartés desde el primer moment, tot i que no vaig estalviar-me els gust de fer-li un tastet.
Com van ser qui vàren inventar aquests concepte, fins ara s'ha complert la dita de qui pega primer pega dos cops però amb l'irrupció al mercat d'altres marques Kymco, BMW, Honda, Sym, etc... crec que Yamaha s'ha de començar a plantejar seriosament pujar la cilindrada, sino ho fan perdràn aquesta categoria gairebé de mite que té ara.
A nivell purament esportiu la AK550 per les meves sensacions, se la menja amb patates i la BMW en un recorregut mitxte també, és més estable en revolst llargs, més protecció per rutes llargues i en acceleració la fulmina i ja veurem que farà la Forza 750, a la que tigui oportunitat li faré un tastet i ja us diré.
Apart totes les marques també han de deixar el sistema de variador i fabricar canvis com el DCT d'Honda que és una meravella i clarament el futur inmediat.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Molt xula tot i que la meva preferida estèticament és la primera 530cc, Black Max.
Dels Maxi Scooters esportius és la de tacte més suau que he portat.
Ara l'index de robatoris va fer que la descartés desde el primer moment, tot i que no vaig estalviar-me els gust de fer-li un tastet.
Com van ser qui vàren inventar aquests concepte, fins ara s'ha complert la dita de qui pega primer pega dos cops però amb l'irrupció al mercat d'altres marques Kymco, BMW, Honda, Sym, etc... crec que Yamaha s'ha de començar a plantejar seriosament pujar la cilindrada, sino ho fan perdràn aquesta categoria gairebé de mite que té ara.
A nivell purament esportiu la AK550 per les meves sensacions, se la menja amb patates i la BMW en un recorregut mitxte també, és més estable en revolst llargs, més protecció per rutes llargues i en acceleració la fulmina i ja veurem que farà la Forza 750, a la que tigui oportunitat li faré un tastet i ja us diré.
Apart totes les marques també han de deixar el sistema de variador i fabricar canvis com el DCT d'Honda que és una meravella i clarament el futur inmediat.
vas poder provar mai una aprilia srv 850?
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.169
2.526
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
vas poder provar mai una aprilia srv 850?
No i tampoc la Gilera GP800
De fet al 2009 era la que m'anava a comprar només havia la T-Max la Burgman 650 que per la posició més tipus sofà, hem destroçava l'esquena i la Gilera 800GP.
Va ser l'epoca de la crisis van fer un ERO a l'empresa i es van esvaïr les possibilitats de moto nova.
Les comparatives deien que carreteres obertes i autovies/autopistes, no tenia rival. A carreteres revirades, deien era una mica ferro vs la T-Max que era amb l'única que és podia comparar.
LA RSV no se si van millorar algún d'aquests aspectes, el que si era molt, molt bonica
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
No i tampoc la Gilera GP800
De fet al 2009 era la que m'anava a comprar només havia la T-Max la Burgman 650 que per la posició més tipus sofà, hem destroçava l'esquena i la Gilera 800GP.
Va ser l'epoca de la crisis van fer un ERO a l'empresa i es van esvaïr les possibilitats de moto nova.
Les comparatives deien que carreteres obertes i autovies/autopistes, no tenia rival. A carreteres revirades, deien era una mica ferro vs la T-Max que era amb l'única que és podia comparar.
LA RSV no se si van millorar algún d'aquests aspectes, el que si era molt, molt bonica
crec que sí però no es podia evitar que fos una moto pesada, per la època, tecnologia, preu, etc...
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Bascu Consells Alforges, bosses i dubtes per la Yamaha XSR700 Espai de debat 2
Bascu Em presento Re presentació Bascu i Yamaha XSR700 Presentacions 8
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
JordiRT Robatori Moto robada - Yamaha Espai de debat 1
Gabivolador Anàlisis-Comparativa Yamaha XT600E Anàlisi de productes 42
xavi_adventure Ktm o Yamaha Espai de debat 17
Josep_Mototest Vídeos NO et PERDIS la nova PROVA de la YAMAHA X-MAX 125cc MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Vídeos YAMAHA NIKEN la TRANSFORMER de les MOTOS MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest Vídeos ‼️PROVA Yamaha TÉNÉRÉ‼️ MotoVlogs propis 13
Josep_Mototest Vídeos ✅ NOVA YAMAHA TRACER 700 MotoVlogs propis 0
Arnaubarruera Venc YAMAHA X-MAX 400 Taulell d'anuncis 2
Sanodrac Venc Venc Yamaha XJ6 Taulell d'anuncis 5
J Yamaha XT 1997 Les nostres motos 7
Sanodrac La meva Yamaha XJ6 Les nostres motos 4
Roger Robatori Rellotges marcador Yamaha FZ6 N S2 del 2008 amb cable Espai de debat 3
Roger Venc Yamaha MT 03 2017 ABS A2 - 4500€ Taulell d'anuncis 0
Roger Yamaha Xmax 300 2018, un scooter de catàcter business Espai de debat 0
Roger Yamaha Tracer 900 GT 2018, configurada especialment pels viatgers Espai de debat 0
MCR94 Yamaha Niken 2018: Transgressora, potent i perfeccionada Espai de debat 0
Tàrraco De la Yamaha SR-250 special a la Kawasaki W800 ... Les nostres motos 2
MCR94 Yamaha X-MAX 400 2018, una scooter més àgil i maniobrable Espai de debat 0
MCR94 Yamaha YZF-R6 2017 Espai de debat 0
Roger Yamaha MT-10 Tourer: salvatge però rutera Espai de debat 0
Roger X-ADV Notícia Yamaha Tracer 700, la trail amb el motor de l'MT-07 Espai de debat 1
Roger X-ADV Vídeos Comparativa Yamaha R3 vs KTM RC390 Espai de debat 1
Xav2 Fotos Noves fotos de la YAMAHA YZF-R1 2016 Espai de debat 7
Roger Vídeos Anàlisis Yamaha YZF R3 2015 Espai de debat 7
Loxicdelamola trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Sortides anteriors 4
Serra Vendes de motos fins a l'Octubre 2021 Espai de debat 0
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques sobre motociclisme 0
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
jordiTR63 Crònica Sortida 01-09-2021 : Bassella - El Miracle - Santuari de Pinós Cròniques sobre motociclisme 4
Gas a fons Formació Formacio 3.0 agost i setembre 2021 Formació motorista 6
JCThorgal Ruta en moto Navarider 2021 Rutes en moto 5
J Motobeach festival 2021 Rutes en moto 2
jordiTR63 Crònica Sortida 01-08-2021 : Agost a la fresca Cròniques sobre motociclisme 3
mushu903 Ruta en moto Estrenant la TRK 502 X - Alps 2021 Rutes en moto 9
Serra Crònica Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu Cròniques sobre motociclisme 11
Tranquil Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021 Cròniques sobre motociclisme 29
Nikokaos Rodibook 2021 Rodibook 68
jordiTR63 Crònica Ruta Mototurística Valls 2021 - Crònica Cròniques sobre motociclisme 7
pepprats Sopar Pre-CromRide 2021 Crom Ride 37
Roger Avantatges Polos motoristes.cat estiu 2021 Avantatges especials 17
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Roger OffRoad Eutichesbook OffRoad 2021 - dies 1 i 2 d'octubre Eutichesbook 0
Roger Anàlisis-Comparativa Moto Guzzi V85 TT 2021 Anàlisi de productes 2
Roger Crònica MV Agusta Turismo Velocce 2021 Cròniques sobre motociclisme 0
mami_en_moto Formació Curs de conducció amb Pitbikes escola CTP ( Lleida ) | Maig 2021 Formació motorista 41
mr_pointer Informació Motovolta 2021 - Girona / Sant Hilari Sacalm Motovolta 47

Fils similars