Molt xula tot i que la meva preferida estèticament és la primera 530cc, Black Max.
Dels Maxi Scooters esportius és la de tacte més suau que he portat.
Ara l'index de robatoris va fer que la descartés desde el primer moment, tot i que no vaig estalviar-me els gust de fer-li un tastet.
Com van ser qui vàren inventar aquests concepte, fins ara s'ha complert la dita de qui pega primer pega dos cops però amb l'irrupció al mercat d'altres marques Kymco, BMW, Honda, Sym, etc... crec que Yamaha s'ha de començar a plantejar seriosament pujar la cilindrada, sino ho fan perdràn aquesta categoria gairebé de mite que té ara.
A nivell purament esportiu la AK550 per les meves sensacions, se la menja amb patates i la BMW en un recorregut mitxte també, és més estable en revolst llargs, més protecció per rutes llargues i en acceleració la fulmina i ja veurem que farà la Forza 750, a la que tigui oportunitat li faré un tastet i ja us diré.
Apart totes les marques també han de deixar el sistema de variador i fabricar canvis com el DCT d'Honda que és una meravella i clarament el futur inmediat.