
Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
- 18 Oct 2015
- 1.240
- 2.183
- Premis
- 10
- Moto
- Honda X-ADV
L'esperada Yamaha Tracer 700 és ja una realitat. Munta el motor de la Yamaha MT-07 i apunta alt en el segment de les sport-turisme de cilindrada mitjana.
A finals d'estiu passat van circular unes fotos d'una Yamaha MT-07 molt camuflada, en la qual s'endevinava un inèdit semicarenat superior, així com un colí més dimensionat. Doncs bé, aquell prototip que va ser caçat circulant per alguna carretera d'Europa, avui ja s'ha convertit en una moto de sèrie amb «pèls i senyals».
Yamaha ha anunciat la propera posada en escena de la nova Yamaha Tracer 700, una moto que deriva en gran mesura de la naked Yamaha MT-07, però que ha rebut una sèrie de retocs per a que es catalogui com una sport-turisme de mitjana cilindrada.
Pel que fa al bicilíndric en paral·lel de 689 cc no s'aprecien canvis, declarant 75 CV a 9.000 rpm i 6,9 kgm a 6.500, les mateixes xifres que les anunciades per a la naked. Tampoc s'ha modificat el xassís tubular d'acer, ni tampoc el tren davanter. No obstant això, al seu voltant hi ha moltes novetats.
El que més crida l'atenció és el semi carenat superior, que augura una bona protecció per als seus usuaris i que està dotat d'una àmplia pantalla que permet ser regulada en altura de forma manual. De la mateixa manera, incorpora un nou grup òptic davanter, amb dos fars de formes esquinçades i amb la llum de posició de LED. I per augmentar encara més la protecció, la nova Yamaha Tracer 700 també compta amb uns "para-mans" dels quals se suspenen els intermitents davanters.
De la mateixa manera destaquen el nou dipòsit de gasolina amb 17 litres de capacitat (3 kg més que la seva germana) i un colí més dimensionat, que s'acompanya d'un seient d'una sola peça, més espaiós i còmode en les dues places, i també una mica més alt (835 mm a la zona del pilot). Tot i que no es declara, tot apunta que el sub-xassís ha estat reforçat i sobre-dimensionat, amb la idea de suportar el pes de maletes laterals i bagul posterior, que s'oferiran com a elements opcionals. A més, incorpora nanses per a l'acompanyant en tots dos laterals.
A la part cicle el més important és la inclusió d'un basculant més llarg i robust, que augmenta la distància entre eixos fins a 1.450 mm amb la intenció que el conjunt es mostri més estable en tot moment. També els suports de les "estriberes" del darrere són de nova factura i permeten que el passatger col·loqui seus peus més avall. A més, els citats estreps compten amb gomes, igual que els davanters.
Yamaha ha buscat que l'ergonomia de la nova Yamaha Tracer 700 sigui molt confortable i que transmeti una gran sensació de control. Per a això també ha optat per muntar un manillar més ample i elevat que el de la supervendes Yamaha MT-07. Com és lògic, amb totes aquestes novetats la Yamaha Tracer 700 ha guanyat 12 quilos pel que fa a la naked, però tot i així només declara 196 quilos amb el dipòsit ple.
La nova Yamaha Tracer 700 és un model molt interessant, el preu contingut augmenta encara més el seu atractiu. Al principi es comercialitzarà en tres decoracions (Radical xarxa, Tech black, Yamaha blue) i el seu preu de partida serà de 7.899 euros. La seva presentació tindrà lloc al juny i arribarà a les botigues al juliol, així que ja pots anar estalviant.
Font de l'article
A finals d'estiu passat van circular unes fotos d'una Yamaha MT-07 molt camuflada, en la qual s'endevinava un inèdit semicarenat superior, així com un colí més dimensionat. Doncs bé, aquell prototip que va ser caçat circulant per alguna carretera d'Europa, avui ja s'ha convertit en una moto de sèrie amb «pèls i senyals».
Yamaha ha anunciat la propera posada en escena de la nova Yamaha Tracer 700, una moto que deriva en gran mesura de la naked Yamaha MT-07, però que ha rebut una sèrie de retocs per a que es catalogui com una sport-turisme de mitjana cilindrada.
Pel que fa al bicilíndric en paral·lel de 689 cc no s'aprecien canvis, declarant 75 CV a 9.000 rpm i 6,9 kgm a 6.500, les mateixes xifres que les anunciades per a la naked. Tampoc s'ha modificat el xassís tubular d'acer, ni tampoc el tren davanter. No obstant això, al seu voltant hi ha moltes novetats.
El que més crida l'atenció és el semi carenat superior, que augura una bona protecció per als seus usuaris i que està dotat d'una àmplia pantalla que permet ser regulada en altura de forma manual. De la mateixa manera, incorpora un nou grup òptic davanter, amb dos fars de formes esquinçades i amb la llum de posició de LED. I per augmentar encara més la protecció, la nova Yamaha Tracer 700 també compta amb uns "para-mans" dels quals se suspenen els intermitents davanters.
De la mateixa manera destaquen el nou dipòsit de gasolina amb 17 litres de capacitat (3 kg més que la seva germana) i un colí més dimensionat, que s'acompanya d'un seient d'una sola peça, més espaiós i còmode en les dues places, i també una mica més alt (835 mm a la zona del pilot). Tot i que no es declara, tot apunta que el sub-xassís ha estat reforçat i sobre-dimensionat, amb la idea de suportar el pes de maletes laterals i bagul posterior, que s'oferiran com a elements opcionals. A més, incorpora nanses per a l'acompanyant en tots dos laterals.

A la part cicle el més important és la inclusió d'un basculant més llarg i robust, que augmenta la distància entre eixos fins a 1.450 mm amb la intenció que el conjunt es mostri més estable en tot moment. També els suports de les "estriberes" del darrere són de nova factura i permeten que el passatger col·loqui seus peus més avall. A més, els citats estreps compten amb gomes, igual que els davanters.
Yamaha ha buscat que l'ergonomia de la nova Yamaha Tracer 700 sigui molt confortable i que transmeti una gran sensació de control. Per a això també ha optat per muntar un manillar més ample i elevat que el de la supervendes Yamaha MT-07. Com és lògic, amb totes aquestes novetats la Yamaha Tracer 700 ha guanyat 12 quilos pel que fa a la naked, però tot i així només declara 196 quilos amb el dipòsit ple.
La nova Yamaha Tracer 700 és un model molt interessant, el preu contingut augmenta encara més el seu atractiu. Al principi es comercialitzarà en tres decoracions (Radical xarxa, Tech black, Yamaha blue) i el seu preu de partida serà de 7.899 euros. La seva presentació tindrà lloc al juny i arribarà a les botigues al juliol, així que ja pots anar estalviant.
Font de l'article
Última edició: