Nous missatges de perfil

• Motorista convidat! Aquí tens les principals eines per organitzar-te i gaudir de la moto en companyia aquest estiu:
  • Motorista convidat! Obrim un espai dedicat a la compra, a la venda i a l'intercanvi de motos, d'accessoris i d'equipament. Fes una ullada a com funciona fent clic aquí.
Moltes felicitats pel teu aniversari!!!! :)

Per molts anys!!!!!

???
  • Like
Reaccions: Roger
Carmeta
Carmeta
Oooh moooltes gràcies!?✌?
  • Like
Roger
Roger
Apaaaaaa moltes felicitats Carmeta!!!! ??
Roses- Sant Martí d'Empúries passant per Sant Pere Pescador i tornant per Castelló, VIlanova de la Muga, Perelada, Mollet de Perelada, Espolla, Rabós, Garriguella, Vilajuiga, Pau i Palau. Brutal! Carreteres petites amb forces corves, practicament buides! 93 km Screenshot_20210425-180253.pngcameringo_20210425_180932.jpgcameringo_20210425_160815.jpgimage-8f20697f-cd50-4904-85c9-ba0384921ad3.jpgcameringo_20210424_115133.jpg
Bones! Recordeu que teniu disponible la plantilla de navegació fosca, que és especialment útil per navegar de nit o a les fosques:

Que algun em digui com és el menú especial en una sortida motera!!! Jo vull un menú especial com els de les fotos!!!! :D Adeu operació bikini!!!!
  • Like
Reaccions: Marta i Non-stop
jordiTR63
jordiTR63
Tot això s'ha d'acompanyar de espirituosos per ajudar a tirar avall...
Es recomanable també el cigaló (carajillo) per culminar i crec que últimament el xupito de remat es porta molt. ??...
jordiTR63
jordiTR63
Totalment prohibits : fruites i verdures! ?
jordiTR63
jordiTR63
Dit això, jo soc de bon tripar... però quan he de conduir (cotxes o motos) no acostumo a menjar gaire. Tinc les digestions dormilegues i això es un problema quan has de tornar a pujar a la moto... i menys beure alcohol ?
Bon profit i gassss!!!
Bon dia, Pep,
A veure, la ruta de Terol l'he pensat per fer amb una moto petita, però si no trobo acompanyants de 125 / 250 cc la faré amb la meva V-Strom 650 (la Triumph de la foto del perfil ja no la tinc i des de fa poc tinc una Suzuki). Si no trobo acompanyants en moto petita, si t'hi vols apuntar....
Veig que tu tens una Africa Twin. És la 750 ?.
Com si no tinguesi coses a fer, mira que començar un canal de youtube!!!! Però es lo que té tenir estima pel tema friki/audiovisual/xarxessocials o_O

ara que no podem sortir de la comarca, algù te previst una sortideta pel Garraf?
  • Like
Roger
Roger
Ei Toni! Si vols, pots obrir un fil al fòrum de sortides comentant que t'agradaria sortir per la zona del Garraf, i el tipus de ruta que voldries fer. Segur que interessa a més compis i potser algun s'hi anima!

Trobaràs el fòrum a en aqust enllaç:

A dalt