Nous missatges de perfil

• Motorista convidat! Vols veure les noves samarretes amb dissenys motoristes que hem preparat per aquest estiu?
      Fes una ullada al catàleg. A més a més, a cada samarreta li pots:
    • 🟡 Posar el color 🟧 que més t'agradi
    • 🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
  • 🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu! 🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪
    🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
Snö
Bon vespre a tothom!
Snö (Neus amb suec) el meu nick nom.
M'agradaria fer sortides en dissabte. Noies tranquiles que els hi agradi rodar i el contacte amb el paissatge. Tenim molt que descobrir.
Tot just m'ha vingut una Bonneville preparada per sortir.
Fins ara!
juditjuditt
cap de setmana de Rider1000 amb 700 i pico km fets i molt disfrutats.

Adjunts

• C9ABCCAF-587F-4C17-BDD9-DFA17D93B2E5.jpeg
    C9ABCCAF-587F-4C17-BDD9-DFA17D93B2E5.jpeg
    2,7 MB · Visites: 19
  • FA218614-B468-44CF-BC8B-D912D5D2CB5B.jpeg
    FA218614-B468-44CF-BC8B-D912D5D2CB5B.jpeg
    1,7 MB · Visites: 19
P&A on road
Molt bones! Em dic Pau i soc de Breda!
La meva nena es una KAWASAKI VERSYS 650 i de moment la porto limitada ja que fa un any que tinc l'A2.
Surto casi cada diumenge o dilluns tot i que tambe puc sortir els dissabtes a la tarda.
M'agrada anar a bon ritme i tambe a un ritme tranquil per gaudir del paisatge,
Surto amb la meva parella o sol!
Salut i gas!
Penya Motorista Barcelona
Celebrant els 75 anys de vida
mami_en_moto
mami_en_moto
Moltes Felicitats!!!!!!!
Gràcies! T'esperem a la sortida de motos clàssiques del 30 d'abril. Aqui abaix trobaràs l''enllaç
Roger
Bon dia! Degut a que tots els participants al fil sobre l'activitat del fòrum ja heu rebut al mail una còpia de la meva última publicació, retiro el fil de la vista pública. Gràcies a tots els participants 💪
pereg
Amb una GSita velleta començo en aquest “mundillo” que ja des de petit anhelava. Salut a tots/tes.
mami_en_moto
mami_en_moto
Benvingut!!!!
Ferry
Winger enamorat de la seva montura, amb ganes de rodar BBB (bona gent, bona ruta i bon menjar) :);)
Despertaferro
Bones, voldria que m'afegíssiu al cens de Lleida, gràcies.
  • Like
Reaccions: Roger
Roger
Roger
Bones! Ara t'hi afegeixo. En ser aquest un missatge al teu perfil, no ho havia vist fins ara heheh
Despertaferro
Bon vespre, sóc del Segrià, busco grups per fer rutes per secundàries i camins, dissabtes o diumenges, ritme alegre. Cada estiu faig una sortida per Europa d'uns 5 dies. També he fet Marroc off-road. Aquest dissabte/diumenge volia fer aquesta ruta que adjunto. Es pot adaptar per que sigui per secundàries enlloc de tants camins. A veure que us sembla. Salut.

Adjunts

• Connected_20211101_192405_ruta_els_ports.gpx
    349,1 KB · Visites: 54
cargols2rodes
  • cargols2rodes

cargols2rodes wrote on Edutarraco's profile.

Bon dia, siusplau torna a registrar la assistencia ala visita del museu+ dinar, etc....
Et deixo l'enllaç, i disculpa.

mami_en_moto
  • mami_en_moto

mami_en_moto wrote on Carmeta's profile.

Moltes felicitats pel teu aniversari!!!! :)

Per molts anys!!!!!

???
  • Like
Carmeta
Carmeta
Oooh moooltes gràcies!?✌?
  • Like
Roger
Roger
Apaaaaaa moltes felicitats Carmeta!!!! ??
La Ginger
Roses- Sant Martí d'Empúries passant per Sant Pere Pescador i tornant per Castelló, VIlanova de la Muga, Perelada, Mollet de Perelada, Espolla, Rabós, Garriguella, Vilajuiga, Pau i Palau. Brutal! Carreteres petites amb forces corves, practicament buides! 93 km Screenshot 20210425 180253Cameringo 20210425 180932Cameringo 20210425 160815Image 8f20697f cd50 4904 85c9 ba0384921ad3Cameringo 20210424 115133
La Ginger
mami_en_moto
Moto GP mood!! :D Quins nervis!!!!
  • Like
Reaccions: Non-stop
Non-stop
Non-stop
Es pot seguir únicament per DAZN oi?
A dalt