• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento D'el Plà d'Urgell

Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
64
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
Bones, sóc el Ramon visc a la plana de Lleida però el pirineu desde el Montsec fins a la frontera Francesa és la meva terra d'origen,, el "Fosfi" es deu a qué sempre llueixo colors fluorescents en les diferents equipacions que porto (pel que volen els motoristes "som invisibles"... ) vaig començar tard en aquest món apenes fa 6 anys i gairebé per casualitat en aquell moment ja portava 20 anys en el món d'els quads, m'agrada la natura i fer km gaudint del paissatge sense correr, per tant les trail si o si primer 1 any amb una WR125 i aquests últims 5 anys m'acompanya una "petita" Honda CB500X amb la que duc 70.000 km per lo negre i també de tant en tan algún marró li cau,
Crec que alguns usuaris em deveu coneixer per ser de la mateixa zona o hem coincidit en algunes trobades, espero trobar més gent que comparteixi la mateixa però sana malaltia ✌️:D
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones, sóc el Ramon visc a la plana de Lleida però el pirineu desde el Montsec fins a la frontera Francesa és la meva terra d'origen,, el "Fosfi" es deu a qué sempre llueixo colors fluorescents en les diferents equipacions que porto (pel que volen els motoristes "som invisibles"... ) vaig començar tard en aquest món apenes fa 6 anys i gairebé per casualitat en aquell moment ja portava 20 anys en el món d'els quads, m'agrada la natura i fer km gaudint del paissatge sense correr, per tant les trail si o si primer 1 any amb una WR125 i aquests últims 5 anys m'acompanya una "petita" Honda CB500X amb la que duc 70.000 km per lo negre i també de tant en tan algún marró li cau,
Crec que alguns usuaris em deveu coneixer per ser de la mateixa zona o hem coincidit en algunes trobades, espero trobar més gent que comparteixi la mateixa però sana malaltia ✌️:D
Benvingut Ramon!!! Gràcies per la presentació tant completa, ara falta una foto de la màquina ?. Potser portes pocs anys al món de les dues rodes, però t'asseguro que portes més km que molts que porten tota la vida en moto.

El teu estil de gaudir de la moto amb calma i gaudint dels paisatges de l'entorn és afí al de molts companys del fòrum, fes una ullada als Grups de Rutes si t'interessa sumar-te a alguna sortida en grup ??.

Serà un plaer igualment anar llegint i compartint les teves experiències per aquí ✌?
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bones, sóc el Ramon visc a la plana de Lleida però el pirineu desde el Montsec fins a la frontera Francesa és la meva terra d'origen,, el "Fosfi" es deu a qué sempre llueixo colors fluorescents en les diferents equipacions que porto (pel que volen els motoristes "som invisibles"... ) vaig començar tard en aquest món apenes fa 6 anys i gairebé per casualitat en aquell moment ja portava 20 anys en el món d'els quads, m'agrada la natura i fer km gaudint del paissatge sense correr, per tant les trail si o si primer 1 any amb una WR125 i aquests últims 5 anys m'acompanya una "petita" Honda CB500X amb la que duc 70.000 km per lo negre i també de tant en tan algún marró li cau,
Crec que alguns usuaris em deveu coneixer per ser de la mateixa zona o hem coincidit en algunes trobades, espero trobar més gent que comparteixi la mateixa però sana malaltia ✌️:D
Bones també desde les terres de Lleida, jo no sóc de la plana sinó de les garrigues. Potser hem coincidit en alguna moto trobada dels esmorzars que fan el grup mototrobades de Lleida.

Et convido també a qué siguis part del grup Anem de ruta.... Pero esmorzars també, que fem sortides de tant en tant per conèixer el territori.

Benvingut i ens trobem a la carretera (segurament ens trobarem) fer ruta per la terra.

Gassss
 
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
64
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
Bones també desde les terres de Lleida, jo no sóc de la plana sinó de les garrigues. Potser hem coincidit en alguna moto trobada dels esmorzars que fan el grup mototrobades de Lleida.

Et convido també a qué siguis part del grup Anem de ruta.... Pero esmorzars també, que fem sortides de tant en tant per conèixer el territori.

Benvingut i ens trobem a la carretera (segurament ens trobarem) fer ruta per la terra.

Gassss
Bones, amb tota seguretat haurem coincidit a les mototrobades i ho continuarem fent diumenge que ve la primera de la temporada:cool:
 
  • Like
Reaccions: cargols2rodes
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
64
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
Aquí teniu l'eina de devorar km
1634408826734
 
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
64
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
Benvingut @Ramon "Fosfi" , jo també tinc la CB500X i estic encantada, m'agrada els colors de la teva!?
És una molt bona moto, àgil, relativament lleugera, fiable, econòmica i molt noble en la seva conducció quan la cosa es complica carreteres molt revirades i fins hi tot en mal estat treu el màxim de si mateixa es impressionant el que donen 48Cv i això que ja fa temps que tinc l'A i he provat trails de pota negra com la Africa Twin, la Tenere 700 o la KTM 890adv acabar la prova i tornar a agafar la X encara fa que la valoris més pel que t'aporta mentres no pugui fer el canvi de moto continuarà al garatgede casa disfrutant-ne i sumant km amb ella
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV