• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Esdeveniment Rider1000 2024

Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
163
402
Premis
13
Gironella
www.youtube.com
Moto
KTM 1290 Super Adventure S 2022
Bona nit a tothom!

Jo surto a les 6:00 del matí. Lo de saber-se les dades de la targeta de memòria i tenir l'app del banc a punt per acceptar el pagament em va portar fins el A28.
Si m'atrapeu saludeu, eh? De totes maneres intentaré anar lleuger perquè la d'aquest any serà llarga i feixuga, i espero avançar tants kms com pugui amb la claror del dia, que a la nit tot es fa molt més difícil.

A veure si ens podem trobar divendres de les verificacions...

Salut i bona rider a tothom! I també bona Motovolta als que la feu demà!
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
401
992
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Bona nit a tothom!

Jo surto a les 6:00 del matí. Lo de saber-se les dades de la targeta de memòria i tenir l'app del banc a punt per acceptar el pagament em va portar fins el A28.
Si m'atrapeu saludeu, eh? De totes maneres intentaré anar lleuger perquè la d'aquest any serà llarga i feixuga, i espero avançar tants kms com pugui amb la claror del dia, que a la nit tot es fa molt més difícil.

A veure si ens podem trobar divendres de les verificacions...

Salut i bona rider a tothom! I també bona Motovolta als que la feu demà!
no t'enxampo ni de conya... surto 55 min. després que tu!
a veure si et poses a xerrar en arribar i ens veiem dissabte nit ;-)
pel divendres hem quedat allà, a la terrassa del pavelló, a les 19:30
per si no ens veiem, bona rider1000 ray!
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
401
992
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
no t'enxampo ni de conya... surto 55 min. després que tu!
a veure si et poses a xerrar en arribar i ens veiem dissabte nit ;-)
pel divendres hem quedat allà, a la terrassa del pavelló, a les 19:30
per si no ens veiem, bona rider1000 ray!
per cert, a banda de dura per temps i navegació, sembla que tindrem pluja ... que la farà més dura encara...
1715537331841
 
oriolxr

oriolxr

Cul quadrat
23 Mai 2021
74
197
Premis
14
Moto
BMW S1000XR Triple Black
Bona nit a tothom!

Jo surto a les 6:00 del matí. Lo de saber-se les dades de la targeta de memòria i tenir l'app del banc a punt per acceptar el pagament em va portar fins el A28.
Si m'atrapeu saludeu, eh? De totes maneres intentaré anar lleuger perquè la d'aquest any serà llarga i feixuga, i espero avançar tants kms com pugui amb la claror del dia, que a la nit tot es fa molt més difícil.

A veure si ens podem trobar divendres de les verificacions...

Salut i bona rider a tothom! I també bona Motovolta als que la feu demà!
Jo surto 15' darrere teu. a veure si sóc capaç d'agafar-te i rodar una estona junts que mai ho hem fet. Fa una mica de por aquesta Rider...
 
Llao

Llao

Cul quadrat
27 Abr 2020
93
272
Premis
28
Bítem (Tortosa)
Moto
Bmw R1250GS+Husqvarna 450 enduro
Molt bon dia.
No se si ho has entès.
Has de moure el punt de ruta, es de suposar que els punts de pas de la Rider1000 et coincideixen amb els punts de ruta del teu Gps/aplicació mòbil.
Exemple: fins ahir hi havia un punt de pas al Hostal de Pinos i ara l'han mogut fins baix al encreuament, nomes has de moure del anterior al punt B
1715838117261

I es de suposar que el software que tinguis t'ho ha de recalcular automàticament.
 
oriolxr

oriolxr

Cul quadrat
23 Mai 2021
74
197
Premis
14
Moto
BMW S1000XR Triple Black
Molt bon dia.
No se si ho has entès.
Has de moure el punt de ruta, es de suposar que els punts de pas de la Rider1000 et coincideixen amb els punts de ruta del teu Gps/aplicació mòbil.
Exemple: fins ahir hi havia un punt de pas al Hostal de Pinos i ara l'han mogut fins baix al encreuament, nomes has de moure del anterior al punt B
Veure l'arxiu adjunt 6970
I es de suposar que el software que tinguis t'ho ha de recalcular automàticament.
Crec que si, vem estar revisant ahir amb en @mr_pointer i vem canviar els punts. espero que no em doni problemes.
 
  • Like
Reaccions: Llao
Llao

Llao

Cul quadrat
27 Abr 2020
93
272
Premis
28
Bítem (Tortosa)
Moto
Bmw R1250GS+Husqvarna 450 enduro

Adjunts

  • 07GuardiolaFontrubiPinos.gpx
    374,2 KB · Visites: 4
  • 08PinosSeuUrgell.gpx
    522,6 KB · Visites: 5
  • 09SeuUrgellAgramunt.gpx
    349 KB · Visites: 3
  • Like
Reaccions: oriolxr
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
64
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
ja us ho viag dir a uns quants que seria la rider mes dura mai feta i a sobre que el clima no acompanyi ho complica moltssim mes obligant a baixar ritme per guanyar seguretat @Ray Fields Rider no se si t'aconseguiré retallar els 30 minuts entre nosaltres i arribar durant els trams finals tenint aquestes condicions
Vec mes factible que aquests 30 minuts sigui el @mrtorhec qui m'els retalli a mi dema ens veiem al congost si coincidim per horaris i sino dissabte quan arribem si es que ens queden forces🙈🙈
 
oriolxr

oriolxr

Cul quadrat
23 Mai 2021
74
197
Premis
14
Moto
BMW S1000XR Triple Black
ja us ho viag dir a uns quants que seria la rider mes dura mai feta i a sobre que el clima no acompanyi ho complica moltssim mes obligant a baixar ritme per guanyar seguretat @Ray Fields Rider no se si t'aconseguiré retallar els 30 minuts entre nosaltres i arribar durant els trams finals tenint aquestes condicions
Vec mes factible que aquests 30 minuts sigui el @mrtorhec qui m'els retalli a mi dema ens veiem al congost si coincidim per horaris i sino dissabte quan arribem si es que ens queden forces🙈🙈
A quina hora surts? jo 6:15
 

Fils similars