• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Esdeveniment Rider1000 2024

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
585
1.578
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Bueno bueno.. sembla que la cosa s'anima!!!!!

Nosaltres encara dubtavem si fer la Rider aquest any. Els preus en general han pujat MOLT i dues inscripcións a casa pican jajajajaj

Però es veritat que encara que hagi més esdeveniments, la Rider te un... nose que que que se yo... que ens agrada molt.

Aquesta vegada baixarem a la 300. Voldriem pujar a la 700 però ens trobem gaire preparats. Sempre hi ha temps per pujar un altre any ( o no jajajajaj )

Doncs a nosaltres fins el 14 de febrer no podem fer l'inscripció. A veure a quina hora sortim. Ja ens va bé començar tard aquest any.

Espero que el sopar pre Rider ara si sigui en condicions ;) per xerrar una mica amb mes calma. Que a la Rider, no us veurem jajajajaja ;)
 
Llao

Llao

Cul quadrat
27 Abr 2020
90
270
Premis
28
Bítem (Tortosa)
Moto
Bmw R1250GS+Husqvarna 450 enduro
Bueno bueno.. sembla que la cosa s'anima!!!!!

Nosaltres encara dubtavem si fer la Rider aquest any. Els preus en general han pujat MOLT i dues inscripcións a casa pican jajajajaj

Però es veritat que encara que hagi més esdeveniments, la Rider te un... nose que que que se yo... que ens agrada molt.

Aquesta vegada baixarem a la 300. Voldriem pujar a la 700 però ens trobem gaire preparats. Sempre hi ha temps per pujar un altre any ( o no jajajajaj )

Doncs a nosaltres fins el 14 de febrer no podem fer l'inscripció. A veure a quina hora sortim. Ja ens va bé començar tard aquest any.

Espero que el sopar pre Rider ara si sigui en condicions ;) per xerrar una mica amb mes calma. Que a la Rider, no us veurem jajajajaja ;)
He, he, he, un altra que tampoc ho te clar!!!:ROFLMAO: No et facis la dura que sabem que cauras/reu, com jo mateix ho @mr_pointer. I ja ficats no feu la 300, pagarXpagar feu la 500.;)
Si no ho fas per la Rider, fes-ho pel soparet!!!! Jo també estic d'acord que el sopar l'any passat va ser fluixet, ho tendríem que millorar.
 
Última edició:
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
397
990
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
He, he, he, un altra que tampoc ho te clar!!!:ROFLMAO: No et facis la dura que sabem que cauras/reu, com jo mateix ho @mr_pointer. I ja ficats no feu la 300, pagarXpagar feu la 500.;)
Si no ho fas per la Rider, fes-ho pel soparet!!!! Jo també estic d'acord que els sopar l'any passat va ser un fluixet, ho tendríem que millorar.
Si, va ser fluix allà al Congost, però a prop no hi ha res que jo sàpiga... Ara bé, si s'hi posa la mami a organitzar el sopar, ja podem comptar que serà un molt bon sopar !!!
 
  • Like
Reaccions: Fran Mataró
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
62
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
inscrit amb dorsal 347!

abans de l'obertura d'avui hi havia inscrits 333 (amb 8 o 9 punts màsters).
m'ha fallat un copy-paste i m'han avançat 13 ... però ja està bé així.

o sigui, que sortiré poc abans de les set del matí, 39 minuts més tard que l'@oriolxr, difícil d'enxampar, i 24 minuts després d'en @Llao, impossible d'enxampar llevat que s'aturi a buscar bolets ?

però a mi ja m'està bé, que no soc de matinar massa, soc més aviat de nits ? i en tindrem força hores enguany de conducció nocturna ‼?
Pero 25 minuts darrere meu.. m'enganxaras pero tampoc et serà fàcil la Transalp ha trencat barreres que creia insuperables
 
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
62
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
Amb mi no hi compteu pel sopar en tot cas ens veurem divendres durant les verificacions i dissabte nit amb aquells que coincideixi a l'arribada al congost
Pels que siguieu nous a la rider enguany benvinguts a la festa de la moto
@mami_en_moto molt malament eh??? tu antes molabas ??? (tema economic ningu pot criticar res)
 
  • Sad
Reaccions: mami_en_moto
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
397
990
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Anem parlant del sopar pre rider :) jejejeje
perfecte mami!
a veure si enguany trobem un bon lloc a prop del congost...

aquest hotel
està a prop, i té un bon pàrquing per deixar les motos. té restaurant, però també una terrasseta que igual poden fer quelcom informal (entrepans o tapes)... i tindrien les motos a la vista.

altre opció seria el Viena de manresa:
que també tenim bon pàrquing per a les motos i hi ha menjar informal per a tots els gustos i pressupostos.
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
397
990
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Amb mi no hi compteu pel sopar en tot cas ens veurem divendres durant les verificacions i dissabte nit amb aquells que coincideixi a l'arribada al congost
Pels que siguieu nous a la rider enguany benvinguts a la festa de la moto
@mami_en_moto molt malament eh??? tu antes molabas ??? (tema economic ningu pot criticar res)
home ramón, tothom pot criticar la pujada de preus, igual que tothom pot defensar-la. faltaria més! llibertat per davant de tot!
altre cosa és defensar o criticar amb males paraules, que això, a parer meu, no ha passat.
 
  • Like
Reaccions: mami_en_moto
Llao

Llao

Cul quadrat
27 Abr 2020
90
270
Premis
28
Bítem (Tortosa)
Moto
Bmw R1250GS+Husqvarna 450 enduro
perfecte mami!
a veure si enguany trobem un bon lloc a prop del congost...

aquest hotel
està a prop, i té un bon pàrquing per deixar les motos. té restaurant, però també una terrasseta que igual poden fer quelcom informal (entrepans o tapes)... i tindrien les motos a la vista.

altre opció seria el Viena de manresa:
que també tenim bon pàrquing per a les motos i hi ha menjar informal per a tots els gustos i pressupostos.
Jo on digueu ja en va bé. La qüestió es poder-mos seure una estoneta per poder fer-la petar.
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
585
1.578
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
***Enguany ens perdrem la Rider ***

:cry: Doncs sembla que Saturn en conjunció amb Mart han fet que l'agenda familiar no sigui optima per fer enguany la rider.

Així que a la Rider no possen les coses fàcils per tornar els diners de l'inscripció. L'unica solució que tenim es veure si hi ha una algú interessat en participar a la Rider 300 i es quedin amb les nostres dorsals. Com es pot fer un canvi de nom a la suscripció, només tindriem que fer una transferencia amb el cost de l'inscripció i demanariem el canvii de nom.

Son dorsals que surten molt aviat a la Rider 300. ?️

Si hi ha algú del forum o un conegut de vosaltres, tenim dues espais a la Rider 300 que necessitem vendre.

A veure si tenim sort i trobem gent aviat.
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
585
1.578
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Amb mi no hi compteu pel sopar en tot cas ens veurem divendres durant les verificacions i dissabte nit amb aquells que coincideixi a l'arribada al congost
Pels que siguieu nous a la rider enguany benvinguts a la festa de la moto
@mami_en_moto molt malament eh??? tu antes molabas ??? (tema economic ningu pot criticar res)

Ara que he fet? Crec que el fer la versió més petita no es una cosa dolenta. Demanar que els preus hagin pujat, tampoc. Hi ha mes quan les pujades son amb percentatges que son molt més que l'inflació.
 
  • Like
Reaccions: Fran Mataró
Fran Mataró

Fran Mataró

Motoaddicte
4 Mai 2020
192
404
Premis
9
MATARO
Moto
PIAGGIO MP3 500 SPORT
***Enguany ens perdrem la Rider ***

:cry: Doncs sembla que Saturn en conjunció amb Mart han fet que l'agenda familiar no sigui optima per fer enguany la rider.

Així que a la Rider no possen les coses fàcils per tornar els diners de l'inscripció. L'unica solució que tenim es veure si hi ha una algú interessat en participar a la Rider 300 i es quedin amb les nostres dorsals. Com es pot fer un canvi de nom a la suscripció, només tindriem que fer una transferencia amb el cost de l'inscripció i demanariem el canvii de nom.

Son dorsals que surten molt aviat a la Rider 300. ?️

Si hi ha algú del forum o un conegut de vosaltres, tenim dues espais a la Rider 300 que necessitem vendre.

A veure si tenim sort i trobem gent aviat.
Ostres parella, que pena no poder veure-us aquest any a la Rider, però la vida està plena de prioritats i és clar que aquest any l'alineació planetària no ha estat gaire positiva pel que veig. Una salutació i ens veiem a la propera !!!
 
  • Like
Reaccions: mr_pointer
Llao

Llao

Cul quadrat
27 Abr 2020
90
270
Premis
28
Bítem (Tortosa)
Moto
Bmw R1250GS+Husqvarna 450 enduro
Bé, nois/noies, això ja mou. Ja vos heu descarregat el vostre Rider Pass?
1715114718863

Vaja matinada!!!
L'altre dia, amb @mr_pointer varem parlar de fer trobada, com l'any passat, al mateix pavelló ja que a fora hi han tauletes i allí mateix podem fer un "projecte" de soparet. Que vos sembla?
Els nous, naturalment, sereu benvinguts, per que sense conèixer ningú la Rider es fa molt desangelada, que ja me hi trobat! Veniu, animeu-vos!
 
  • Like
Reaccions: mr_pointer
oriolxr

oriolxr

Cul quadrat
23 Mai 2021
68
195
Premis
14
Moto
BMW S1000XR Triple Black
Bé, nois/noies, això ja mou. Ja vos heu descarregat el vostre Rider Pass?
Veure l'arxiu adjunt 6953
Vaja matinada!!!
L'altre dia, amb @mr_pointer varem parlar de fer trobada, com l'any passat, al mateix pavelló ja que a fora hi han tauletes i allí mateix podem fer un "projecte" de soparet. Que vos sembla?
Els nous, naturalment, sereu benvinguts, per que sense conèixer ningú la Rider es fa molt desangelada, que ja me hi trobat! Veniu, animeu-vos!
Rider PAss descarregat, surto a les 6:15, així que jo crec que en 3-4 km ja em passaràs jajaja (et pillaré rebufo)
Per mi perfecte fer el soparillu a fora com l'any passat, vem passar una bona estona i així ens anem explicant l'estratègia de cadascú. jo crce que cap a quarts de 8 ja hi podré ser-hi per fer el superfantàstic entrepà de llom que vem fer l'any passat...
 

Adjunts

  • A116.pdf
    243,9 KB · Visites: 6
  • Like
  • Haha
Reaccions: mr_pointer i Llao
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
397
990
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Rider PAss descarregat, surto a les 6:15, així que jo crec que en 3-4 km ja em passaràs jajaja (et pillaré rebufo)
Per mi perfecte fer el soparillu a fora com l'any passat, vem passar una bona estona i així ens anem explicant l'estratègia de cadascú. jo crce que cap a quarts de 8 ja hi podré ser-hi per fer el superfantàstic entrepà de llom que vem fer l'any passat...
perfecte! quedem doncs a les 19:30 per fer el soparet, que anirà bé fer-lo d'hora que ens espera un dia dur... veig que efectivament serà la rider1000 més dura de la seva història... mireu hora d'arribada recomanada/prevista que tinc:
1715200677899

l'any passat posava 00:20 i vaig arribar-hi prop de 2h abans, a les 22:30.... encara que enguany arribi també 2h abans... serà la una !!!

@oriolxr surto 40 min. més tard que tu! ho tinc magre per enxampar-te per fer els trams de nit plegats com l'any passat, però tot pot ser ;-)
a en @Llao ja el veuré divendres, perquè segur que quan arribi jo a manresa, ja està a casa seva :-D
 
  • Haha
Reaccions: Llao i oriolxr

Fils similars