• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Transpirenaica 16/17/18 octubre

A

Aleix

Convidat
Muy buenas! Tengo pensado hacer la transpirenaica en 3 días, el próximo fin de semana de 16/17/18 de octubre. Quería pediros consejos y si sabéis cómo puede estar el estado de las carreteras. Ya contemplo los cambios de tiempo... pero más que nada si puede llegar a ser una locura. Gracias!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Muy buenas! Tengo pensado hacer la transpirenaica en 3 días, el próximo fin de semana de 16/17/18 de octubre. Quería pediros consejos y si sabéis cómo puede estar el estado de las carreteras. Ya contemplo los cambios de tiempo... pero más que nada si puede llegar a ser una locura. Gracias!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Hola,

Jo hi he anat aquesta setmana passada. Només vaig trobar neu pujant al Tourmalet però sempre fora de la carretera. Clar que l'endemà d'arribar a casa, van caure 22cm de neu a Bon aigua.
Es fa difícil aconsellar. Crec que hauràs d'estar pendent del temps fins l'últim moment i decidir llavors.
Bon viatge!
 
Última edició:
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Muy buenas! Tengo pensado hacer la transpirenaica en 3 días, el próximo fin de semana de 16/17/18 de octubre. Quería pediros consejos y si sabéis cómo puede estar el estado de las carreteras. Ya contemplo los cambios de tiempo... pero más que nada si puede llegar a ser una locura. Gracias!
Hola Aleix !

Yo creo que si tienes la moto a punto, sus rueditas en buen estado y los frenos igual, solo te va a hacer falta la ropa adecuada y un chuvasquero.

No sé qué montura usas, aunque supongo que será alguna tipo trail, verdad? Pues unas foticos, hombre!!

Y comparte también la ruta que vas a hacer, donde tienes pensadas las paradas para dormir y esas cosas.


Ens veiem a l'asfalt
 
A

Aleix

Convidat
Hola Aleix !

Yo creo que si tienes la moto a punto, sus rueditas en buen estado y los frenos igual, solo te va a hacer falta la ropa adecuada y un chuvasquero.

No sé qué montura usas, aunque supongo que será alguna tipo trail, verdad? Pues unas foticos, hombre!!

Y comparte también la ruta que vas a hacer, donde tienes pensadas las paradas para dormir y esas cosas.


Ens veiem a l'asfalt
Pues la montura es una R6 se que mi espalda lo sufrirá pero es el precio a pagar jajjaja, a ver los días antes como está el tiempo y tiraremos, por maletas... al ser 3 dias poca cosa, más que nada la ropa de abrigo, en cuanto tenga el itinerario lo público
 
T

Trabucat

Nouvingut
29 Jul 2020
7
25
Premis
2
Ep bones una consulta, això de la Transpirenaica segueix un itinerari en concret? Fa temps que en sento a parlar i no acabo de tenir-ho clar, si només consisteix en creuar el pirineu de banda a banda per on vulguis o hi ha uns llocs per on s'ha de traçar la ruta? Gràcies a tothom
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Ep bones una consulta, això de la Transpirenaica segueix un itinerari en concret? Fa temps que en sento a parlar i no acabo de tenir-ho clar, si només consisteix en creuar el pirineu de banda a banda per on vulguis o hi ha uns llocs per on s'ha de traçar la ruta? Gràcies a tothom
Holaaaaa !

No sé si arribo tard jo...

Pel que jo sé, per creuar els Pirineus des del Cap de Creus fins el Pais Basc, hi ha unes quantes opcions, off road inclosses.
En el teu cas, evidentment amb la R6, negre asfalt indiscutiblement.

El tema de per on anar també te a veure amb els dies que hi pots estar/voltar i a on vols/trobes lloc on dormir.

L'altre dia vaig veure un noi que va fer la "Nostra" transpirenaica, ja que no arribaben al Pais Basc... si el trobo, poso el link... total, que anaba en plan camping, tenda i sac de dormir. Ja veus !!

Vaig veure la foti del recorregut i no és del tot recte, no no noooo....


Ens veiem a l'asfalt
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
xenia

xenia

Rodant
12 Nov 2020
37
106
Premis
3
Vilafranca del Penedès
Moto
CB500X
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Jo la veig fer aquest estiu, amb tenda i dormint a campings. Algun dia però m'hagues agradat dormir a la muntanya. La pròxima serà.

Jo la vaig fer en 4 etapes més una de tornada. Les deixo per aqui per si algú li vol fer una ullada.
ETAPA 1: Cap de Creus - Ribes de Freser
ETAPA 2: Ribes de Freser - Aranhoet
ETAPA 3: Aranhoet - Bedós
ETAPA 4: Bedós - Hondarribia

Qualsevol dubte no dubteu en preguntar!
Gràcies per compartir Xenia! A quant surt normalment la nit amb tenda en càmping? Jo m'ho plantejo de cara a l'estiu també, bàsicament buscant un bon estat de les carreteres.
 
xenia

xenia

Rodant
12 Nov 2020
37
106
Premis
3
Vilafranca del Penedès
Moto
CB500X
Doncs depen molt del camping pero entre us 8€ a uns 18€. Normalment pagues per vehicle, tenda i persona.
Tema estat de carreteres crec que tots sabem com son els francesos en aquests aspecte. S’ha de vigilar pequè hi havia molts ports amb “gravillon” i forats.

La recomano moltissim, tant per gent experta que la podrà fer amb menys dies i o gent no tant experta (com jo) que anem xino xano.
 

Fils similars