• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Alarma

munneco

munneco

Cul quadrat
9 Jul 2020
69
207
Premis
6
Doncs això, ja n’estic fins el co... dels fills de... que es dediquen a robar. No és una questió d’alguna cosa, no. Tres motos i dos cofres, a banda d’entrar a casa! I aquesta nit han tornat a intentar robar-me el cofre! Si fos per mi tindria un parell de fusells...

Com que la rabia no porta enlloc, nomes en queda protegir més les poques coses que tinc i tant ens costen aconseguir.

Quan vaig comprar la moto, un bmw f750gs, vaig incliure l’alarma de serie. Aquesta no ha impedir que m’hagin robat el baul i que hagin intentat robar el que tinc ara. Mirant el manual, diu:
9c7d90bcb3a5a452a138c013a2deb970.jpg


Es a dir, que si algu remena el topbox es molt probable que ni protesti.

Aqui la meva pregunta pels que te iu sistemes d’alarma i mes experiencies. Quina alarma poso? Estic pensant en alguna cosa tipis atlantis, alguna cosa que salti amb una brisa i que m’avisi al movil, i si pot ser que inclogui un mercenari amb un ak47, o electrifiqui la moto convertint-la en un taser gegant...

Espero les vostres respostes amb moltes ganes!!
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Doncs això, ja n’estic fins el co... dels fills de... que es dediquen a robar. No és una questió d’alguna cosa, no. Tres motos i dos cofres, a banda d’entrar a casa! I aquesta nit han tornat a intentar robar-me el cofre! Si fos per mi tindria un parell de fusells...

Com que la rabia no porta enlloc, nomes en queda protegir més les poques coses que tinc i tant ens costen aconseguir.

Quan vaig comprar la moto, un bmw f750gs, vaig incliure l’alarma de serie. Aquesta no ha impedir que m’hagin robat el baul i que hagin intentat robar el que tinc ara. Mirant el manual, diu:
9c7d90bcb3a5a452a138c013a2deb970.jpg


Es a dir, que si algu remena el topbox es molt probable que ni protesti.

Aqui la meva pregunta pels que te iu sistemes d’alarma i mes experiencies. Quina alarma poso? Estic pensant en alguna cosa tipis atlantis, alguna cosa que salti amb una brisa i que m’avisi al movil, i si pot ser que inclogui un mercenari amb un ak47, o electrifiqui la moto convertint-la en un taser gegant...

Espero les vostres respostes amb moltes ganes!!
Si trobeu la manera d'electrificar-la, aviseu! Així a part de rostir als amics de lo aliè, també enramparia al gos que se'm pixa a la roda!

Conyes a part, espero que trobis solució, perquè ha de ser desesperant que et passi tants cops!
 
  • Like
Reaccions: munneco
munneco

munneco

Cul quadrat
9 Jul 2020
69
207
Premis
6
Es un parking comunitari... i com q la comunitat no vol posar cameres... doncs quelcom tinc que fer.

Quins sistemes d’alarma recomaneu?
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
258
670
Premis
6
Ostres, és molt fort el que dius! Tio, no has pensat canviar de pàrquing?

Jo poca ajuda et puc donar, fa pocs mesos que tinc moto i només tinc experiència amb el meu candau amb alarma el Urban Security UR6. És molt molt sensible i molt sorollós. Si el no desactivo abans de ni tan sols posar el casc al seient o tocar-la una mica ja comença a piular. Primer fa un pips inicials i si continua detectant moviment comença a pitar molt molt fort.


És tan sensible que moltes vegades posant la clau per treure'l ja pita
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Doncs això, ja n’estic fins el co... dels fills de... que es dediquen a robar. No és una questió d’alguna cosa, no. Tres motos i dos cofres, a banda d’entrar a casa! I aquesta nit han tornat a intentar robar-me el cofre! Si fos per mi tindria un parell de fusells...

Com que la rabia no porta enlloc, nomes en queda protegir més les poques coses que tinc i tant ens costen aconseguir.

Quan vaig comprar la moto, un bmw f750gs, vaig incliure l’alarma de serie. Aquesta no ha impedir que m’hagin robat el baul i que hagin intentat robar el que tinc ara. Mirant el manual, diu:
9c7d90bcb3a5a452a138c013a2deb970.jpg


Es a dir, que si algu remena el topbox es molt probable que ni protesti.

Aqui la meva pregunta pels que te iu sistemes d’alarma i mes experiencies. Quina alarma poso? Estic pensant en alguna cosa tipis atlantis, alguna cosa que salti amb una brisa i que m’avisi al movil, i si pot ser que inclogui un mercenari amb un ak47, o electrifiqui la moto convertint-la en un taser gegant...

Espero les vostres respostes amb moltes ganes!!
Sembla mentida company, has tingut molta mala sort amb aquest tema. Prova amb un sistema avançat d'alarma amb avís en temps real al mòbil, perquè arribats al punt que comentes, crec que necesites alguna cosa així.

Parla amb Atlantis a veure què et poden comentar sobre el seu sistema, i valores si s'escau a la teva problemàtica.

Pel que fa a casa... el mateix: un molt bon i ben modern sistema d'alarma.

És car i toca els nassos haver de fer aquests malabars per protegir el que és teu, però toca posar-los el tema tant difícil com puguem a aquests miserables.
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.307
2.662
Premis
5
Doncs això, ja n’estic fins el co... dels fills de... que es dediquen a robar. No és una questió d’alguna cosa, no. Tres motos i dos cofres, a banda d’entrar a casa! I aquesta nit han tornat a intentar robar-me el cofre! Si fos per mi tindria un parell de fusells...

Com que la rabia no porta enlloc, nomes en queda protegir més les poques coses que tinc i tant ens costen aconseguir.

Quan vaig comprar la moto, un bmw f750gs, vaig incliure l’alarma de serie. Aquesta no ha impedir que m’hagin robat el baul i que hagin intentat robar el que tinc ara. Mirant el manual, diu:
9c7d90bcb3a5a452a138c013a2deb970.jpg


Es a dir, que si algu remena el topbox es molt probable que ni protesti.

Aqui la meva pregunta pels que te iu sistemes d’alarma i mes experiencies. Quina alarma poso? Estic pensant en alguna cosa tipis atlantis, alguna cosa que salti amb una brisa i que m’avisi al movil, i si pot ser que inclogui un mercenari amb un ak47, o electrifiqui la moto convertint-la en un taser gegant...

Espero les vostres respostes amb moltes ganes!!
Bones! Des d'Atlantis moto ens diuen que els pots escriure a info@atlantisioe.com , i t'explicaran les funcions i com funciona el seu sistema (y)
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
munneco

munneco

Cul quadrat
9 Jul 2020
69
207
Premis
6
Gracies a tots! La veritat es que si, estic tenint mala sort en aquest tema...

Ja he enviat mail Atlantis, aviam si el que tenen em podria funcionar

Gracies [mention]Bascu [/mention] , poser tambe incorporo aquest tipus d’alarma, com mes xivarri faci millor.
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Gracies a tots! La veritat es que si, estic tenint mala sort en aquest tema...

Ja he enviat mail Atlantis, aviam si el que tenen em podria funcionar

Gracies [mention]Bascu [/mention] , poser tambe incorporo aquest tipus d’alarma, com mes xivarri faci millor.
Jo tinc una Bretox, és molt similar a l'Atlantis això si, algunes característiques mes economiques, ja que una porta la sirena i l'altre no.
Ja que has demanat informació a Atlantis, dona-li una ullada a la de Bretox i així compares.

Pagina web: Bretox alarma moto
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
O si no alguna cosa així:

Jo en tinc una semblant que funciona amb imans doncs es per a una porta i tant aviat com es obra la porta et fa una trucada al mobil, a mi en fnciona molt be per saber quan algú accedeix al lloc ;) https://tienda.alarmamms.com/alarmas-gsm/66-alarma-gsm-gprs-ultracompacta-uc-13.html
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
O si no alguna cosa així:

Jo en tinc una semblant que funciona amb imans doncs es per a una porta i tant aviat com es obra la porta et fa una trucada al mobil, a mi en fnciona molt be per saber quan algú accedeix al lloc ;) https://tienda.alarmamms.com/alarmas-gsm/66-alarma-gsm-gprs-ultracompacta-uc-13.html
Està clar que hi ha get que hi pensa en alternatives....
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
També tens aquesta opció, que funciona sense tarjeta SIM.


Quan toquen la moto avisa al mòvil, referent a la geolocalització al no tenir SIM no es tant exacte, pero o clava força be, de fet dins del parkings que no hi ha cobertura funciona força be, et pot avisar quan detecta un moviment estant parada la moto i quan es mou d'un lloc que li tinguis configurat.

Aquí i van fer un article ;) :
 
Última edició:
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.195
2.567
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
L'alarma de BMW és una merda, paro la moto, s'activa l'alarma, deixo el seient obert, hem trec el casc, els guants, agafo la mascareta, tanco el seient d'un cop i no passa res...
Ara bé quan el veí, que el pobre està demanant-me disculpes cada cop que el veig, quan entra al parking amb la seva KTM 690 la fa saltar per la vibració.
Personalment mai deixo res a la moto de valor i com diu el company Pepué potser millor deixar-lo buit i obert, així al menys no et rebenten el pany. A nivell localització estic valorant l'opció Curve de Vodafone.

Si trves algún sistema electrificat, avisam que segur m'interessa ;)
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Holaaaaaa !

Jo sóc del parer que si un lladre vol res, generalment ja sap com i quan ho ha de fer. Així que tot i l'afany que tinguem per guarir-nos d'ells, solen anar una mica endavant dels propietaris....

Com es diu, la millor forma de que no s'emportin res de la moto és no deixar-hi res que cridi l'atenció i/o de valor. Jo quan viatjo trec las 3 maletes i el suport de la cámara SJ8 PRO, així que l'unic que poden fer és o bandalisme (trenxar miralls, esgerrar el seient, cremar óptiques,...) o intentar robar la moto en si.

Jo recomano que quan sortiu de casa i aneu fora, mireu d'apacar a una zona videovigilada, sigui un parquing privat o als voltants d'un caixer o una botiga. Això no impedirà que intentin robar-la o fer-gi destrosses, però com a minim tindreu base per fer la denúncia.

Tenint en compte que els inhibidors de senyals poden ser usats per lladres, i que les alarmes més innovadores (i cares) potser les estratègies han de fer-se pensant en un conjunt de mesures i no confiar només en gps o alarma.

És la meva opinió i prou, ok?


Ens veiem a l'asfalt
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Holaaaaaa !

Jo sóc del parer que si un lladre vol res, generalment ja sap com i quan ho ha de fer. Així que tot i l'afany que tinguem per guarir-nos d'ells, solen anar una mica endavant dels propietaris....

Com es diu, la millor forma de que no s'emportin res de la moto és no deixar-hi res que cridi l'atenció i/o de valor. Jo quan viatjo trec las 3 maletes i el suport de la cámara SJ8 PRO, així que l'unic que poden fer és o bandalisme (trenxar miralls, esgerrar el seient, cremar óptiques,...) o intentar robar la moto en si.

Jo recomano que quan sortiu de casa i aneu fora, mireu d'apacar a una zona videovigilada, sigui un parquing privat o als voltants d'un caixer o una botiga. Això no impedirà que intentin robar-la o fer-gi destrosses, però com a minim tindreu base per fer la denúncia.

Tenint en compte que els inhibidors de senyals poden ser usats per lladres, i que les alarmes més innovadores (i cares) potser les estratègies han de fer-se pensant en un conjunt de mesures i no confiar només en gps o alarma.

És la meva opinió i prou, ok?


Ens veiem a l'asfalt
hi ha una cosa que has de tenir en compte @Nikokaos que és que bé, si volen robar i en saben robaran igual, però el que sí que pots fer és tenir la moto menys "apetitosa" de robar, la menys atraient. Per exemple, si hi ha dos scooters HOnda SH125 (la scoopy) que els lladres ansien molt agafar, i una porta candau amb l'alarma i l'altra només el bloqueig de manillar, en igualtat de condicions, robaran la més fàcil ja que, per què perdre el temps?
i per això si tu poses més coses d'aquestes, potser pots aconseguir que se sentin més atrets per altres motos aparcades al mateix carrer... i això et salvi, encara que no sigui una solució infalible per tothom.
També igualment depèn del model, si tens un model que n'hi ha poques, potser la robin menys, ja que és més complicada de dissimular i hi ha menys mercat de peçes de segona mà on colocar ràpid la moto desmuntada...
per tant sí que val la pena fer alguna cosa de les que parlem aquí....
 
  • Like
Reaccions: munneco
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
hi ha una cosa que has de tenir en compte @Nikokaos que és que bé, si volen robar i en saben robaran igual, però el que sí que pots fer és tenir la moto menys "apetitosa" de robar, la menys atraient. Per exemple, si hi ha dos scooters HOnda SH125 (la scoopy) que els lladres ansien molt agafar, i una porta candau amb l'alarma i l'altra només el bloqueig de manillar, en igualtat de condicions, robaran la més fàcil ja que, per què perdre el temps?
i per això si tu poses més coses d'aquestes, potser pots aconseguir que se sentin més atrets per altres motos aparcades al mateix carrer... i això et salvi, encara que no sigui una solució infalible per tothom.
També igualment depèn del model, si tens un model que n'hi ha poques, potser la robin menys, ja que és més complicada de dissimular i hi ha menys mercat de peçes de segona mà on colocar ràpid la moto desmuntada...
per tant sí que val la pena fer alguna cosa de les que parlem aquí....
Hola @Serra !

Totalment d'acord, de fet és el que deia en el meu missatge: fer-ne ús de varies alternatives i disuasoris per els lladres i no confiar en que tenim alarma o gps instalat. Aquí entra tot, des de NO deixar la moto en carrers poc transitats i amb poca iluminació, fer ús de més d'un candau/cadena/inmovilitzadors, lligar la roda a algún moble urbà (farola, senyal, aparca bicis, etc), ... i el més lògic seria no deixar la moto aparcada al carrer i al mateix lloc durant llargues temporades o molts dies, que doni sensació que no es li fan ús.

Hi deu haver alguna cosa més que es pugui fer, segur, a part d'optar per parquings videovigilats, però tal com tu dius, si tens un "caramelet" i no el cuides, tens números de que algú intenti agafar el que no es seu.

Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Serra
MarkusWelvis

MarkusWelvis

Rodant
28 Set 2020
27
92
Premis
3
Barcelona
Moto
Honda NC750X
Hola

tot i l'alarma jo faria el que comenta el company @Bascu. Jo també tinc aquest cadenat Urban i és increïble la sensibilitat que té. Fa uns dies, arribo a la moto, i només posar la clau al pany de la moto ja es va activar... encara sort perquè si no, possiblement me l'hagués deixat posat i patapam. Aquest és el problema d'aquest tipus de cadenats, has de vigilar no deixar-te'ls posats (jo no seria la primera vegada que me'l deixo).

Primer fa uns bips d'avís, si la moto es deixa de moure ja no fa res més, però si el moviment continua es dispara l'alarma i el xivarri que fot és molt, molt potent.

Una altra cosa és que els manguis sàpiguen com desactivar-lo però ja et dic, amb lo sensible que és, només que la moto es mogui lleurgerament ja s'activa i possiblement també piti quan s'intenta obrir el cofre o les maletes.

Bé, espero haver-te ajudat, salut!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Papapepe Candau de disc amb alarma Mecànica de motos i recopilatoris 11

Fils similars