• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Anem a esmorçar a Can pep??

Afegit al Calendari 17-04-22

cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bona tarda a tots/es,
Bé, ja arriba setmana santa i molts de nosaltres tenim compromisos amb la família, a nen de vacances, treballem els festius, etc.
Crec que ja fa temps que no ens veiem les cares, hem tingut el fred de l'hivern, pluges, carnestoltes i altres compromisos, i és per això que us proposo que ens veien el diumenge 17 d'abril per fer un esmorzar plegats, després una ruteta, o ruteta i esmorzar, això ja ho decidirem entre tots.
El meu pensament és anar a Can Pep (l'esmorzar de forquilla és a la seva web), on vam dinar el dia de la trobada de Bassella.
Si us animeu, anirem durant la setmana podríem fent punts de trobada per anar tots plegats. No crec que calgui reserva, però si són molts trucaré per reservar.
Els interessats, podeu fer com sempre, posar el vostre nom i així ens podrem anar afegint els interessats.
Gràcies i a veure si ens tornem a veure abans de totes les concentracions que venen.
Gassss
 
Joananton

Joananton

Rodant
10 Abr 2022
49
141
Premis
5
Moto
XT600E
Bona tarda a tots/es,
Bé, ja arriba setmana santa i molts de nosaltres tenim compromisos amb la família, a nen de vacances, treballem els festius, etc.
Crec que ja fa temps que no ens veiem les cares, hem tingut el fred de l'hivern, pluges, carnestoltes i altres compromisos, i és per això que us proposo que ens veien el diumenge 17 d'abril per fer un esmorzar plegats, després una ruteta, o ruteta i esmorzar, això ja ho decidirem entre tots.
El meu pensament és anar a Can Pep (l'esmorzar de forquilla és a la seva web), on vam dinar el dia de la trobada de Bassella.
Si us animeu, anirem durant la setmana podríem fent punts de trobada per anar tots plegats. No crec que calgui reserva, però si són molts trucaré per reservar.
Els interessats, podeu fer com sempre, posar el vostre nom i així ens podrem anar afegint els interessats.
Gràcies i a veure si ens tornem a veure abans de totes les concentracions que venen.
Gassss
Hola.
Serà esmorzar de forquilla o dinar de germanor?
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bona tarda a tots/es,
Bé, ja arriba setmana santa i molts de nosaltres tenim compromisos amb la família, a nen de vacances, treballem els festius, etc.
Crec que ja fa temps que no ens veiem les cares, hem tingut el fred de l'hivern, pluges, carnestoltes i altres compromisos, i és per això que us proposo que ens veien el diumenge 17 d'abril per fer un esmorzar plegats, després una ruteta, o ruteta i esmorzar, això ja ho decidirem entre tots.
El meu pensament és anar a Can Pep (l'esmorzar de forquilla és a la seva web), on vam dinar el dia de la trobada de Bassella.
Si us animeu, anirem durant la setmana podríem fent punts de trobada per anar tots plegats. No crec que calgui reserva, però si són molts trucaré per reservar.
Els interessats, podeu fer com sempre, posar el vostre nom i així ens podrem anar afegint els interessats.
Gràcies i a veure si ens tornem a veure abans de totes les concentracions que venen.
Gasss

Assistents:
@cargols2rodes + parella
@Joananton
 
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Bona tarda a tots/es,
Bé, ja arriba setmana santa i molts de nosaltres tenim compromisos amb la família, a nen de vacances, treballem els festius, etc.
Crec que ja fa temps que no ens veiem les cares, hem tingut el fred de l'hivern, pluges, carnestoltes i altres compromisos, i és per això que us proposo que ens veien el diumenge 17 d'abril per fer un esmorzar plegats, després una ruteta, o ruteta i esmorzar, això ja ho decidirem entre tots.
El meu pensament és anar a Can Pep (l'esmorzar de forquilla és a la seva web), on vam dinar el dia de la trobada de Bassella.
Si us animeu, anirem durant la setmana podríem fent punts de trobada per anar tots plegats. No crec que calgui reserva, però si són molts trucaré per reservar.
Els interessats, podeu fer com sempre, posar el vostre nom i així ens podrem anar afegint els interessats.
Gràcies i a veure si ens tornem a veure abans de totes les concentracions que venen.
Gassss
Quan tingueu horaris confirmo o no, surto de treballar al matí, però per poc que pugui vaig, encara que us engantxi a mig esmorzar
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Jo m'apuntaria però encara no tinc clar si "lliuro" el diumenge 17/4.

En tot cas ja ho confirmaria (o no)... però @cargols2rodes , com ho tens previst això ???... es a dir, a quina hora preveus esmorzar a Can Pep ???? Jo es que estic a uns 90 km de l'esmorzar ... :D

Salut i gasssss
 
Joananton

Joananton

Rodant
10 Abr 2022
49
141
Premis
5
Moto
XT600E
Holas!

Jo m'apuntaria però encara no tinc clar si "lliuro" el diumenge 17/4.

En tot cas ja ho confirmaria (o no)... però @cargols2rodes , com ho tens previst això ???... es a dir, a quina hora preveus esmorzar a Can Pep ???? Jo es que estic a uns 90 km de l'esmorzar ... :D

Salut i gasssss
Jo a 80 kms.....???
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
A veure, això és el que tinc pensat (i accepto idees, d'hora i ruta), punt de trobada, benzinera de bon àrea a Òdena, l'hora seria a les 9 (tenim 50 m per arribar, i crec que arribar a les 10 és bona hora), el recorregut és direcció Prats de rei, cap als molins de vent, Calaf, passant per l'església de Sant Pere l'Arc i, desviació cap al castell Enfesta. Totes són carreteres aptes per a tota mena de moto, i l'única que pot ser (no per l'asfalt, sinó per lo estreta) la B-300, i és l'últim tros fins a arribar al restaurant.
11 04 2022 19 15 36

Per si algú no ha vist el menú esmorzar de Can Pep, deixo l'enllaç i captura de pantalla per donar una ullada.
Menu forquilla Can Pep
 
  • Like
Reaccions: mami_en_moto
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Ara m'he perdut ? la ruta es d'Òdena a l'esmorzar? o després de l'esmorzar?
A Òdena ens agrupem per anar al restaurant i fer una ruteta, després del restaurant ja veiem. Per què es fa així, perquè venim de diferents punts. @Carmeta i @jordiTR63 vénen de Tarragona, en sembla que d'altres de Barcelona, la @mami_en_moto i el Lluís (la seva parella) de la Anoia, en @Serra de Banyoles i jo, desdé Les Borges blanques a les garrigues. A mi ja m'agradaria sortir de tots els puestos i anar plegats, però com pots veure, són un grup que venim de tota Catalunya i Andorra. Com es una quedada per anar a esmorzar no cal més organització. Ara bé! Ja estic en desenvolupament de la segona trobada del grup, en aquesta hi haurà una organització més adient al tipus de sortida, agrupament i desenvolupament de la activitat. En resum!! Que anem anem a esmorzar i trobar-nos.
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
A veure, això és el que tinc pensat (i accepto idees, d'hora i ruta), punt de trobada, benzinera de bon àrea a Òdena, l'hora seria a les 9 (tenim 50 m per arribar, i crec que arribar a les 10 és bona hora), el recorregut és direcció Prats de rei, cap als molins de vent, Calaf, passant per l'església de Sant Pere l'Arc i, desviació cap al castell Enfesta. Totes són carreteres aptes per a tota mena de moto, i l'única que pot ser (no per l'asfalt, sinó per lo estreta) la B-300, i és l'últim tros fins a arribar al restaurant.
Veure l'arxiu adjunt 5112
Per si algú no ha vist el menú esmorzar de Can Pep, deixo l'enllaç i captura de pantalla per donar una ullada.
Menu forquilla Can Pep

Perfecte!

Passem per la BV1031 la Carretera de les Maioles, molt interessant.

I el menú promet :p i si al final dinem tard, que serà :ROFLMAO: , amb aquest esmorzar ja puc tirar milles ...

Canpep1


Ara tant sols falta que pugui venir :unsure:

Salut i gassss!
 
Última edició:
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S