• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Mecànica Montesa Impala

xaviubia

xaviubia

Cul quadrat
27 Feb 2021
60
210
Premis
3
Bona tarda.
He adquirit recentment una Montesa Impala comando de 1963 per jugar una mica a fer de mecàni i aprendre cosetes que normalment no tocaria.
Estic en procés de desmuntatge del trasto per restaurar-lo ja que està força rovellada i amb peces que no son originals.
Esti pendent de buscar un manual de taller per quan comenci a tornar a muntar.
Mentre desmunto em van sortint dubtes que voldria anar posant aqui per si algú em pot anar donant solucions.
Us deixo alguna foto del trasto.

IMG20231006112854


IMG20231006112928


En aquests moments la motillu està aixi:

IMG20231010120747
 
Grizzlybeard

Grizzlybeard

Cul quadrat
25 Set 2020
62
168
Premis
3
Que xulo, tant de bo tingués l'espai per poder fer una cosa semblant... Etiqueta bé a l'hora de desmuntar, per quan tornis a muntar saber que és cada cosa.
Ja aniràs ensenyant com avança el projecte.