• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Punys calafectables Oxford

xenia

xenia

Rodant
12 Nov 2020
37
106
Premis
3
Vilafranca del Penedès
Moto
CB500X
Bones!
Vaig veure que aqui uns quants aneu amb Oxfords, avui me’ls he estat instalant i quan ja ho tenia tot ben maco el dret no m’anava. És cert que he tingut molts problemes per fer-lo entrar i ara no sé si l’he trancat o què.
Algú li va passar algo similar o sap com ajudar-me.

He revisat conexions i aparentment està tot bé..
 
  • Like
Reaccions: Serra
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones!
Vaig veure que aqui uns quants aneu amb Oxfords, avui me’ls he estat instalant i quan ja ho tenia tot ben maco el dret no m’anava. És cert que he tingut molts problemes per fer-lo entrar i ara no sé si l’he trancat o què.
Algú li va passar algo similar o sap com ajudar-me.

He revisat conexions i aparentment està tot bé..
Mmmm jo abans de pensar que t'has carregat algo, diria que potser has comès algun error en la instal·lació elèctrica. A veure si algun manetes et sap donar un cop de mà, però mentrestant mira de revisar l'instal·lació a veure si hi ha algo mal connectat.
 

Fils similars