• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Carme Igualada

C

C4RME18

Nouvingut
19 Jul 2020
13
34
Premis
2
Hola a tots, em dic Carme i sóc d'Igualada província de Barcelona, al mes de Març del 2020 em vaig treure el carnet de A2 i em vaig comprar una AK 550 que em van entregar en ple confinament i ja li he fet 2000 km sempre havia anat amb moto però sempre amb 125, espero aprendre molt de vosaltres i aportar alguna coseta, salutacions a tots i Gassssssssss.

Enviado desde mi CPH2025 mediante Tapatalk
 
C

C4RME18

Nouvingut
19 Jul 2020
13
34
Premis
2
Benvinguda!! Falta la foto de la moto! :)
Tens raó

Enviado desde mi CPH2025 mediante Tapatalk
4ea27daf89ca9b4b7265cc9c7afd1b83.jpg
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola a tots, em dic Carme i sóc d'Igualada província de Barcelona, al mes de Març del 2020 em vaig treure el carnet de A2 i em vaig comprar una AK 550 que em van entregar en ple confinament i ja li he fet 2000 km sempre havia anat amb moto però sempre amb 125, espero aprendre molt de vosaltres i aportar alguna coseta, salutacions a tots i Gassssssssss.

Enviado desde mi CPH2025 mediante Tapatalk
Bones Carme benvinguda!! Doncs ja té mèrit haver comprat una moto durant el març a Igualada!! Això demostra les ganes de moto que tenies.
T'agrada fer escapades de cap de setmana o viatges o en fas un ús mes rutinari?
El plaer es nostre, ja ens diras què et sembla la comoditat i la versatilitat de la AK, que ja de ser com rodar entre coixins :)
 
C

C4RME18

Nouvingut
19 Jul 2020
13
34
Premis
2
Bones Carme benvinguda!! Doncs ja té mèrit haver comprat una moto durant el març a Igualada!! Això demostra les ganes de moto que tenies.
T'agrada fer escapades de cap de setmana o viatges o en fas un ús mes rutinari?
El plaer es nostre, ja ens diras què et sembla la comoditat i la versatilitat de la AK, que ja de ser com rodar entre coixins :)
Hola, faig un ús rutinari i sortidetas de cap de setmana, però vaig poc a poc, ja que encara m'estic adaptant.
Vaig aprovar el examen de circulació el dia 6/3 i aquell mateix dia, a la setmana següent van tancar igualada i es va quedar a la botiga un temps.
La AK 550 és una moto comodísima i molt divertida té molta rauxa i això que jo la tinc limitada.

Enviado desde mi CPH2025 mediante Tapatalk
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola, faig un ús rutinari i sortidetas de cap de setmana, però vaig poc a poc, ja que encara m'estic adaptant.
Vaig aprovar el examen de circulació el dia 6/3 i aquell mateix dia, a la setmana següent van tancar igualada i es va quedar a la botiga un temps.
La AK 550 és una moto comodísima i molt divertida té molta rauxa i això que jo la tinc limitada.

Enviado desde mi CPH2025 mediante Tapatalk
Collonut compi, ja ens aniràs compartint les teves sortides, i si t'hi animes organitza'n alguna per la teva zona i publica-la al fòrum de rutes obertes per si algú s'hi apunta (y)
 
  • Like
Reaccions: C4RME18
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Benvinguda companya!!! Disfruta molt de la nova adquisició!!

Gaasss
 
  • Like
Reaccions: C4RME18
Fils similars

Fils similars