• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

McAlbi Vulcan Bages

McAlbi

McAlbi

Rodant
12 Set 2020
32
85
Premis
3
Hola a tothom! Sóc en McAlbi de Manresa, propietari d'una Vulcan 900 classic des de fa 6 mesos després de molts anys sense anar en moto. Faig rutes des del Bages i fins on em deixen (o una mica més...), normalment viatjo sol i m'agradaria fer sortides amb altres custom de tranquis.....
Us deixo unes fotos...
IMG 20201211 195133
IMG 20201211 195058
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Hola a tothom! Sóc en McAlbi de Manresa, propietari d'una Vulcan 900 classic des de fa 6 mesos després de molts anys sense anar en moto. Faig rutes des del Bages i fins on em deixen (o una mica més...), normalment viatjo sol i m'agradaria fer sortides amb altres custom de tranquis.....
Us deixo unes fotos...Veure l'arxiu adjunt 3063Veure l'arxiu adjunt 3064
Quin goig que fa!
Benvingut!
Posa't còmode (la qual cosa no et serà gaire difícil amb aquesta butaca que portes).
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pastoret

Pastoret

Cul quadrat
5 Feb 2021
66
200
Premis
3
Castellvell del Camp
Moto
BMW R1200RT
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hola a tothom! Sóc en McAlbi de Manresa, propietari d'una Vulcan 900 classic des de fa 6 mesos després de molts anys sense anar en moto. Faig rutes des del Bages i fins on em deixen (o una mica més...), normalment viatjo sol i m'agradaria fer sortides amb altres custom de tranquis.....
Us deixo unes fotos...Veure l'arxiu adjunt 3063Veure l'arxiu adjunt 3064
Benvingut @McAlbi
Quina passada, molt maca!!!
Suposso que aquesta máquina deu estar ben acompanyada amb una vestimenta, per part teva, adient a l’estil... ja ens ho explicaràs.
Salut !!! ??✌️
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola a tothom! Sóc en McAlbi de Manresa, propietari d'una Vulcan 900 classic des de fa 6 mesos després de molts anys sense anar en moto. Faig rutes des del Bages i fins on em deixen (o una mica més...), normalment viatjo sol i m'agradaria fer sortides amb altres custom de tranquis.....
Us deixo unes fotos...Veure l'arxiu adjunt 3063Veure l'arxiu adjunt 3064
Benvingut company! Segur que podria sortir un bon grupillo de customs per aquí. No son el tipus de moto que predomina al fòrum però ja hi ha uns quants companys que s'han presentat amb Vulcans, Vmax, Harley...
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.194
2.565
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Benvingut company! Segur que podria sortir un bon grupillo de customs per aquí. No son el tipus de moto que predomina al fòrum però ja hi ha uns quants companys que s'han presentat amb Vulcans, Vmax, Harley...
Recordo la V-Max dels 90 era més aviat una dragster, que una custom, accelerava de collons pero per aguantar les accelerades, duia uns neumàtics que semblaven pedres amb les seves obvies conseqüècies.
 

Fils similars