• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Passeig i comprar formatge 11/12/2023

Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hola a tothom!!!
Aquest cap de setmana passat, m’he dedicat a netejar el casc, ja que a l’ultima sortida vaig notar que s’entelava massa el Pinlock i vaig decidir a desmontar-lo i netejar-ho, la pantalla també, segons un video de YouTube i ja de pas desmontar les escumes interiors per rentar-les, cosa que va anar molt bé i ja vaig deixar-lo llest per avui i fer una petita ruta per comprovar que tot anava com ha de ser, notant una millora en el tema del Pinlock.
La ruta és de 120 km amb el següent recorregut:
Sortida de casa a les 10h del matí, sensa presa des de Terrassa, direcció a Rellinars, Marganell, Sant Salvador de Guardiola, i anar a Mas Urpina per comprar formatges Muntanyola, després tornar a Sant Salvador de Guardiola i agafar direcció Manresa, Sant Joan de Vilatorrada i Santpedor, on he portat un formatge a un fill. Seguidament tornar per la C-55 i C-58 fins a Terrassa.
Una ruta tranquila i anar a comprar formatge és l’excusa perfecta per sortir una estona. Jejeje….
Poso unes fotos de la sortida.

Salut a tothom.

F0D7D09F 80A1 4595 B682 68D5D31908A7
D7167399 0274 4E03 B919 CFDABA0F978CF7BD0EB7 F597 489E 8D0E CE4C088997B8IMG 88875669A2A9 CD43 4C54 B990 003A29AA353E
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Mira que anar a Muntanyola i no comprar formatge d'en Peyu ...
Aquesta hora de sortida ja m'agrada mes ;)
Dons és bona idea Xavi, el próxim dia aniré a Muntanyola a comprar formatges d’en Peyu, però primer m’hauré d’acavar els que tinc, que no son de Muntanyola (Població), però es la marca que posen.
Quan vaig sol no matino gaire, son els altres JJ, que em fan llevar d’hora, pero bueno de tan en tan va bé i s’aprofita més el dia.
De totes maneres si he d’anar a Muntanyola he de sortir més aviat per aprofitar, esmorzar i fer uns quants revols i tornar a dinar a casa.
Saut Xavi‼️??✌️
 

Fils similars