• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Guants de cuir impermeables d´hivern

Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
258
670
Premis
6
Hola tots,

Bé, de mica en mica vaig ampliant l'equipació per anar en moto. El passat cap de setmana amb les pluges de BCN, em vaig fer amb una Rev'it Safari 3 i uns pantalons impermeables del Decathlon (crec que tothom els fa servir, oi?) XD

El cas que fins ara he anat tirant amb un guant d'estiu de cuir que estan prou bé, i encara que van aguantar molt bé la pluja de dissabte, ja va sent hora de mirar uns bons guants per l'hivern, i ja que estem que siguin impermeables... i crec que algú ja em coneix amb les pijotades que tinc, m'agraden que siguin de cuir...

El cas és que els Alpinestar Patron Gore-tex em fan bastant el pes
https://www.motocard.com/guantes/alpinestars-patron_gore_tex_gore_grip_black_10.aspx

També estan el Dainese Tempest D-Dry (que no són de cuir..)

I tinc el dubte que quins aniran millor... Si algú té aquest guants l'experiencia de primer "guant" seria perfecte
L'ús principal seria ciutat sense descartar sortides per carretera. Tinc uns quants amics que viuen fora de BCN (que hi farem... ningú és perfecte) ;P

Si algú em vol recomanar alguns altres, cap problema, eh?

Moltes gràcies
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola tots,

Bé, de mica en mica vaig ampliant l'equipació per anar en moto. El passat cap de setmana amb les pluges de BCN, em vaig fer amb una Rev'it Safari 3 i uns pantalons impermeables del Decathlon (crec que tothom els fa servir, oi?) XD

El cas que fins ara he anat tirant amb un guant d'estiu de cuir que estan prou bé, i encara que van aguantar molt bé la pluja de dissabte, ja va sent hora de mirar uns bons guants per l'hivern, i ja que estem que siguin impermeables... i crec que algú ja em coneix amb les pijotades que tinc, m'agraden que siguin de cuir...

El cas és que els Alpinestar Patron Gore-tex em fan bastant el pes
https://www.motocard.com/guantes/alpinestars-patron_gore_tex_gore_grip_black_10.aspx

També estan el Dainese Tempest D-Dry (que no són de cuir..)

I tinc el dubte que quins aniran millor... Si algú té aquest guants l'experiencia de primer "guant" seria perfecte
L'ús principal seria ciutat sense descartar sortides per carretera. Tinc uns quants amics que viuen fora de BCN (que hi farem... ningú és perfecte) ;P

Si algú em vol recomanar alguns altres, cap problema, eh?

Moltes gràcies
bon dia company, entre els dos models de guants que preguntes l'Alpinestar és superior al Dainese. Tal qual. T'ho dic així mateix.
La raó és que D-Dry pot ser una bona tecnologia però no està a la altura de Goretex. D-Dry és una imitació més econòmica del texiti de Goretex que Dainese treu (totes les marques ho fan) per tenir games més baixes i més assequibles pel públic que vol gastar menys. Però amb el resultat així mateix també serà més baix.

En quant a portar guants de cuir d'estiu amb pluja, et recomano que ho evitis tan com puguis. Els guants de cuir, si queden humits, de vegades destenyeixen directament sobre la teva pell. El tractat del cuir queda malmès. Potser no necessàriament a la primera vegada, però si segueixes tractant-los així a la llarga et pot passar. A mi m'ha passat més d'una vegada baixar de la moto amb les mans blaves, tan amb marques bones com dolentes. A vegades no ho podem controlar tot i ens cau un ruixat, però per norma general, cuir i aigua no són bons amics. Sempre que vagis amb pluja has de preferir cordures, materials Goretex, etc...
Una altra cosa que has de saber és que els guants, jaquetes, etc... són impermeables quan són nous. Si passats 4 anys segueixen sent-ho o no ja depèn de la qualitat de la peça que has comprat. Per altra banda, la roba a part de ser impermeable ha de ser transpirable, perquè sinó acabes moll... de suor. Pel que fa als dos guants que has presentat, això no serà un problema, tots dos són transpirables.

Perdona pel rollo, però en resum, el meu consell és que si estàs entre aquests dos guants concrets et decantis directament per l'Alpinestars Goretex.
Si vols un guant similar per qualitat amb Dainese has de mirar el Nembo, que per cert, és el que tinc jo per a l'hivern, i de moment és el que més resultat m'ha donat de tots els que he tingut fins ara. Tot i això, també t'he de dir que si ets de passar fred a les mans res serà millor que uns de calefactables amb bateria. Enllaç al DAINESE NEMBO

Salut i sort en la tria company.
 
Última edició:
  • Like
  • Love
Reaccions: Tàrraco i Bascu
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
258
670
Premis
6
Tot el contrari Serra, molt agraït pel teu rotllo. Precisament els detalls que dius em fam molt bon servei, això de què els guants molls destenyeixen no ho sabia, veus?

M'imagino que uns guants calefactables són el tope, però el cas que jo no sóc gaire fredolic. Tot el contrari, com acostumo a dir: sóc un estufa amb potes. És clar, amb la moto tot això és diferent. Però de moment amb uns bons guants d'hivern jo crec que ja faré
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Tot el contrari Serra, molt agraït pel teu rotllo. Precisament els detalls que dius em fam molt bon servei, això de què els guants molls destenyeixen no ho sabia, veus?

M'imagino que uns guants calefactables són el tope, però el cas que jo no sóc gaire fredolic. Tot el contrari, com acostumo a dir: sóc un estufa amb potes. És clar, amb la moto tot això és diferent. Però de moment amb uns bons guants d'hivern jo crec que ja faré
A disposar!
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
258
670
Premis
6
He de dir una cosa, portava els guants de cuir d'estiu perquè de moment són els únics que tinc. Encara que portava a mà uns sota guants impermeables (per si de cas).

Que havia llegit el teu missatge massa ràpid, Serra.

I això em porta a preguntar, amb els Alpinestar Patron aquests passarà el mateix tot i portar integrat el Gore-Tex?
 
  • Like
Reaccions: Serra
fisgonator

fisgonator

Rodant
20 Jun 2020
31
77
Premis
4
D'aquests dos que dius jo tinc els Dainese...van bé, he fet rutes a 3-4 graus i relativament bé(cadascú té un umbral de fred diferent). A partir d'aquí ja els punys calefactables. Ara, et recomano gore-tex, encara que no siguin aquests que poses, com ja t'han comentat, "son lo más".
Jo ara mateix faria això.

Enviado desde mi Mi MIX 2 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Serra i Bascu
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
He de dir una cosa, portava els guants de cuir d'estiu perquè de moment són els únics que tinc. Encara que portava a mà uns sota guants impermeables (per si de cas).

Que havia llegit el teu missatge massa ràpid, Serra.

I això em porta a preguntar, amb els Alpinestar Patron aquests passarà el mateix tot i portar integrat el Gore-Tex?
La meva opinió és que aquests estan preparats per l'aigua ja que això a mi només m ha passat amb guants d estiu perforats que no són impermeables.
De totes maneres té pinta de ser com un cuir sintètic o com plastificat per la foto, no creus? I, encara que destenyís tens la membrana a Sota que no hauria de deixar passar la tinta.

A veure i passar , també el que dic un dia o altre passa, un guà dura uns 20.000 km d'us real en carretera com a màxim, és de les peces que més es canvien del vestuari en la meva opinió. I això que jo els apedaço per acabar d'aprofitar al màxim. Però no són per tota la vida ni duren com un casc.
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
258
670
Premis
6
Hola,

Doncs al final els Alpinestar, vaig trobar una oferta irresistible i ja els tinc a casa. A més, a més com els meus guants d'estiu són de la mateixa marca ja coneixia el tallatge.

Ara que arriba el fresquet aniran de conya

2020 09 22 134302
 
  • Like
Reaccions: Serra i Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola,

Doncs al final els Alpinestar, vaig trobar una oferta irresistible i ja els tinc a casa. A més, a més com els meus guants d'estiu són de la mateixa marca ja coneixia el tallatge.

Ara que arriba el fresquet aniran de conya

Veure l'arxiu adjunt 1766
Bona compra Bascu! A veure que tal resisteixen el fred de la teva zona. A la capital no cauen exageradament les temperatures, així que és fàcil que et vagin molt bé.
 
  • Like
Reaccions: Serra
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
258
670
Premis
6
Per ciutat segur que aniran molt bé, el tema es quan agafi la bicha per fer alguna sortideta o bé quan vaig a fer el cabra a Collserola (amb un amic surto a córrer per muntanya i sempre agafo la moto per practicar)
 
  • Like
Reaccions: Serra

Fils similars