guants d'estiu frescos

• Motorista convidat! Aquí tens les principals eines per organitzar-te i gaudir de la moto en companyia aquest estiu:
  • Motorista convidat! Obrim un espai dedicat a la compra, a la venda i a l'intercanvi de motos, d'accessoris i d'equipament. Fes una ullada a com funciona fent clic aquí.

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Ei motoristes!
Dissabte vaig descobrir això remenant el garatge:
IMG_20200330_154716_090.jpg

He posat les agulles perquè es vegi. Suposo que els anys no peronen. Però eren alpinestars i ham durat bons quatre anys per haver valgut menys de 20 euros com a última unitat en stock. Així que per quan acabi el confinament accpeto suggerencies de guants d estiu frescos bons i assequibles! Gràcies per avançat!

edudzn

Motoaddicte
Rider
Premis
7
ostres porten un bon tute! :oops:

jo porto uns garibaldi que són força fins però tenen bona protecció (esperem no estrenar mai aquestes proteccions), vaig comprar-los al Garriga del Carrer Balmes de Barcelona
si no, vaig tenir també uns de la marca pròpia de l'Outlet moto, aquests eren més "basts" i no em van durar tant, però eren ben fresquets

toofastedu

Nouvingut
Premis
1
Bones,
He tingut uns Unik C-12 i m'han donat molt bon resultat. Molt tous i còmodes des del primer dia. Abans que aquests havia tingut uns Alpinestars que, tot i ser de bon portar, sempre han sigut mes rígids.

Non-stop

Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
Ei motoristes!
Dissabte vaig descobrir això remenant el garatge:
Veure l'arxiu adjunt 396
He posat les agulles perquè es vegi. Suposo que els anys no peronen. Però eren alpinestars i ham durat bons quatre anys per haver valgut menys de 20 euros com a última unitat en stock. Així que per quan acabi el confinament accpeto suggerencies de guants d estiu frescos bons i assequibles! Gràcies per avançat!
Mira que els productes de segones marques i tal, actualment, tenen tirada en molts sectors del mercat. Però pel que fa a equipament de seguretat, sempre fa un no se què voler estalviar respecte a les marques més potents.

La cosa està en que realment, una major durabilitat no tindria perquè implicar una major eficàcia en cas d'accident. I per contrari, un producte més eficaç en cas de pinyes, podria caducar més prematurament que d'altres.

No hi ha cap escala de valor que faci referència al nivell de protecció real dels diferents elements de protecció del motorista?

Serra

Rider
Editor Wiki
Premis
18
Mira que els productes de segones marques i tal, actualment, tenen tirada en molts sectors del mercat. Però pel que fa a equipament de seguretat, sempre fa un no se què voler estalviar respecte a les marques més potents.

La cosa està en que realment, una major durabilitat no tindria perquè implicar una major eficàcia en cas d'accident. I per contrari, un producte més eficaç en cas de pinyes, podria caducar més prematurament que d'altres.

No hi ha cap escala de valor que faci referència al nivell de protecció real dels diferents elements de protecció del motorista?
Mira que l'única escala de valor que conec és el nivell de protecció que homolga l'organisme de control: tipus 1 o tipus 2 i no sé si hi ha també tipus 3, suposo.
Per cert, sabeu que a França només es pot circular actualment amb guants que es pugui demostrar amb una etiqueta que estan homologats? Jo ja m'en vaig comprar uns no fa molt, de la marca Dainese, però d'hivern. Porten una etiqueta amb la homologació perquè la policia la pugui revisar.

Non-stop

Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
Mira que l'única escala de valor que conec és el nivell de protecció que homolga l'organisme de control: tipus 1 o tipus 2 i no sé si hi ha també tipus 3, suposo.
Per cert, sabeu que a França només es pot circular actualment amb guants que es pugui demostrar amb una etiqueta que estan homologats? Jo ja m'en vaig comprar uns no fa molt, de la marca Dainese, però d'hivern. Porten una etiqueta amb la homologació perquè la policia la pugui revisar.
Si, ja havia llegit el de França. De fet arran de que ho incorporéssin, aquí el Servei Català de Trànsit va començar a remoure el tema de normativitzar una equipació mínima obligatòria homolohada, com al país veí.

Ara m'hi has fet pensar. Obriré un fil sobre la normativització de l'equipació bàsica per anar en moto. A veure fins a quin punt té sentit o no obligar a l'ús de determinades peces de l'equipament en moto.

Fils similars

A dalt