• Motorista convidat! Vols veure les noves samarretes amb dissenys motoristes que hem preparat per aquest estiu?
      Fes una ullada al catàleg. A més a més, a cada samarreta li pots:
    • 🟡 Posar el color 🟧 que més t'agradi
    • 🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
  • 🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu! 🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪
    🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
Avui ha tocat Netejar i engreixar la cadena

Aquest any SSMM els Reis Mags d'Orient em van portar aquesta joguina
Caballete

Per fi, avui he tingut l'oportunitat d'estrenar-ho, com que no tinc la sort de tenir garatge a casa, he hagut d'esperar a poder coincidir amb el meu amic per poder ocupar casa seva.
La Kawasaki Versys de l'any 2009, ni té, ni es pot instal·lar cavallet central, el que crea dificultat a l'hora de fer algunes feines, fins ara feia servir una peça com aquesta col·locada a l'inrevés recolzant la roda del darrere sobre els rodets.
8158azY3MXL AC UY218

Pero... s'ha acabat el sofriment, com podreu veure a les imatges i molts de vosaltres ja sabreu, amb el cavallet tot canvia.
Photo1643755057 3

Photo1643755057 2

Photo1643755057 1

Concretament, aquest model és el de Lidl, per sortir del pas em fa la feina, però si teniu pensat adquirir un, no us ho recomano, és bastant estret, amb la meva moto ho he pogut encaixar, però amb la del meu amic (una Yamaha Tracer 900) no entra.

Apa!!! a seguir mantenint la màquina.

Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Premis
14
Avui ha tocat Netejar i engreixar la cadena

Aquest any SSMM els Reis Mags d'Orient em van portar aquesta joguina
Veure l'arxiu adjunt 4965

Per fi, avui he tingut l'oportunitat d'estrenar-ho, com que no tinc la sort de tenir garatge a casa, he hagut d'esperar a poder coincidir amb el meu amic per poder ocupar casa seva.
La Kawasaki Versys de l'any 2009, ni té, ni es pot instal·lar cavallet central, el que crea dificultat a l'hora de fer algunes feines, fins ara feia servir una peça com aquesta col·locada a l'inrevés recolzant la roda del darrere sobre els rodets.
Veure l'arxiu adjunt 4966

Pero... s'ha acabat el sofriment, com podreu veure a les imatges i molts de vosaltres ja sabreu, amb el cavallet tot canvia.
Veure l'arxiu adjunt 4967
Veure l'arxiu adjunt 4968
Veure l'arxiu adjunt 4969

Concretament, aquest model és el de Lidl, per sortir del pas em fa la feina, però si teniu pensat adquirir un, no us ho recomano, és bastant estret, amb la meva moto ho he pogut encaixar, però amb la del meu amic (una Yamaha Tracer 900) no entra.

Apa!!! a seguir mantenint la màquina.
Gràcies per la info sobre que pot no ser apte per a totes les motos.

Podries medir i dir-nos la distància que hi ha entre els suports? Així potser molts tindrem clar si ens va bé des de casa i comprovant-ho amb la nostra moto.

V'sss

raulsade

raulsade

Motoaddicte
Premis
6
Gràcies per la info sobre que pot no ser apte per a totes les motos.

Podries medir i dir-nos la distància que hi ha entre els suports? Així potser molts tindrem clar si ens va bé des de casa i comprovant-ho amb la nostra moto.

V'sss
Com no tinc espai a casa, el tinc a casa del meu amic, quan pugui anar ho faig i us passo mides

Fils similars

A dalt