• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Un nouvingut, a Barcelona

J

JMPalau

Nouvingut
6 Mar 2021
7
18
Premis
2
Hola a tothom. Sóc Josep M. Palau, periodista de viatges (quan em tornin a deixar) i fotògraf. Dono voltes per la vida amb una Bonneville T120 Black. Amb la moto que tinc ara, ja us feu a l'idea de que m'agrada fer keilòmetres, però també veure el paissatge. De bon rotllo i sense buscar el límit del marcador. Això no vol dir que amb una volta de mitja horeta ja en tingui prou... Us deixo una foto amb la malcriada.
Espero que coincidim moltes vegades a la carretera!
 

Adjunts

  • 1615137811757.jpg
    1615137811757.jpg
    91,4 KB · Visites: 117
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola a tothom. Sóc Josep M. Palau, periodista de viatges (quan em tornin a deixar) i fotògraf. Dono voltes per la vida amb una Bonneville T120 Black. Amb la moto que tinc ara, ja us feu a l'idea de que m'agrada fer keilòmetres, però també veure el paissatge. De bon rotllo i sense buscar el límit del marcador. Això no vol dir que amb una volta de mitja horeta ja en tingui prou... Us deixo una foto amb la malcriada.
Espero que coincidim moltes vegades a la carretera!
tens bon gust per les motos!
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Hola a tothom. Sóc Josep M. Palau, periodista de viatges (quan em tornin a deixar) i fotògraf. Dono voltes per la vida amb una Bonneville T120 Black. Amb la moto que tinc ara, ja us feu a l'idea de que m'agrada fer keilòmetres, però també veure el paissatge. De bon rotllo i sense buscar el límit del marcador. Això no vol dir que amb una volta de mitja horeta ja en tingui prou... Us deixo una foto amb la malcriada.
Espero que coincidim moltes vegades a la carretera!
Hola Josep Mª
salutacions des-de Lleida
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hola a tothom. Sóc Josep M. Palau, periodista de viatges (quan em tornin a deixar) i fotògraf. Dono voltes per la vida amb una Bonneville T120 Black. Amb la moto que tinc ara, ja us feu a l'idea de que m'agrada fer keilòmetres, però també veure el paissatge. De bon rotllo i sense buscar el límit del marcador. Això no vol dir que amb una volta de mitja horeta ja en tingui prou... Us deixo una foto amb la malcriada.
Espero que coincidim moltes vegades a la carretera!
Benvingut @JMPalau ‼️
Tant tu com la malcriada heu sortit genials a la foto‼️???
Salut ✌️?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Hola a tothom. Sóc Josep M. Palau, periodista de viatges (quan em tornin a deixar) i fotògraf. Dono voltes per la vida amb una Bonneville T120 Black. Amb la moto que tinc ara, ja us feu a l'idea de que m'agrada fer keilòmetres, però també veure el paissatge. De bon rotllo i sense buscar el límit del marcador. Això no vol dir que amb una volta de mitja horeta ja en tingui prou... Us deixo una foto amb la malcriada.
Espero que coincidim moltes vegades a la carretera!
Benvingut Josep M., salutacions des de el Lluçanès...!!!

No tot es roscar el gas a fons i estic convençut de que tindràs moltes aportacions a fer al grup de gent que som a aquest forum, amb la teva experiència als viatges que has fet e indrets que hagis conegut...!!!

Salut i gas...!!!! (y) (y)
 
  • Like
Reaccions: Serra i JMPalau
J

JMPalau

Nouvingut
6 Mar 2021
7
18
Premis
2
Benvingut Josep M., salutacions des de el Lluçanès...!!!

No tot es roscar el gas a fons i estic convençut de que tindràs moltes aportacions a fer al grup de gent que som a aquest forum, amb la teva experiència als viatges que has fet e indrets que hagis conegut...!!!

Salut i gas...!!!! (y) (y)
Gràcies. Sempre podem començar a planejar alguna ruta viatgera mentre rodem per les comarques!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola a tothom. Sóc Josep M. Palau, periodista de viatges (quan em tornin a deixar) i fotògraf. Dono voltes per la vida amb una Bonneville T120 Black. Amb la moto que tinc ara, ja us feu a l'idea de que m'agrada fer keilòmetres, però també veure el paissatge. De bon rotllo i sense buscar el límit del marcador. Això no vol dir que amb una volta de mitja horeta ja en tingui prou... Us deixo una foto amb la malcriada.
Espero que coincidim moltes vegades a la carretera!
Benvingut! Serà un plaer saber dels teus viatges i fotografies quan tot torni a la normalitat, que esperem que sigui ben aviat. La T120 és una moto amb molt estil, ideal per sumar km i gaudir de l'aire i de l'entorn sense presses. Segur que acabaràs coincidint amb més d'un i de dos del fòrum sobre l'asfalt. Salut!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
La major part de vegades, de Barcelona. Quan em deixen, de vegades des de l'Espluga de Francolí, a Tarragona (al poble de la familia). Bones curves per allà!
Si senyor ... des de La Espluga de Francolí al cor de la Conca de Barberà hi ha molt bones rutes ... començant per la serralada de Prades a l'Oest, el Priorat mes a l'Oest i per l'Est Deu ni do ..... Santa Coloma de Queralt.... fins a Vallbona de les Monges .... Molt bona zona! (y)
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Pirmin Un nouvingut del barri del Clot de Barcelona Presentacions 26
Molsu Em presento Nouvingut desde Ponent Presentacions 21
1nanu Em presento Nouvingut de Sabadell Presentacions 9
Alex93 Em presento Motard nouvingut a la vista! Presentacions 3
Bascu Consells De Barcelona a Andorra Espai de debat 21
X04N Esdeveniment Presentació MotoExplora Barcelona nord! MotoExplora 16
Xavi Canyo - EMERGÈNCIA - Coneixeu algún bon psicòleg a Barcelona? Situacions d'emergència o sol·licituds de suport 0
Xavi Canyo Nous Radars Fixos a Barcelona City Informació i suport 3
Roger Esdeveniment Actes i esdeveniments pel 75è aniversari de la Penya Motorista Barcelona Rutes en moto 0
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
Roger Informació Ruta 601 Barcelona cancel·lada Rutes en moto 0
JoanBP Informació Manifestació 13 de juny a Girona i Barcelona Espai de debat 25
JBC Jordi, de Barcelona (F850GS Adv) Presentacions 20
Diablo Azrael Salutacions des de Piera, Barcelona. Presentacions 9
JordiRT Em presento Em presento des de Barcelona Presentacions 26
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5
Xavi Canyo Salutacions desde Barcelona Presentacions 12
waspbcn Nou "cono" de Barcelona Presentacions 8
sergistein Passeig per Barcelona MotoVlogs propis 4
Sanodrac Barcelona passa dilluns a la fase 1!! MotoVlogs propis 4
edudzn Em presento Hola desde Barcelona Presentacions 3
Roger Nou concessionari Motospazio al centre de Barcelona Espai de debat 0
S La Història del Circuit de Barcelona-Catalunya (1986-2017) Espai de debat 0
francesc Ruta en moto 1a moto-gimcana a barcelona Rutes en moto 22

Fils similars