• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Esdeveniment 100 Colls 2023 - 28, 29 i 30 d'abril

G

Gerard Toldrà

Motoaddicte
17 Feb 2023
126
305
Premis
4
Moto
Yamaha TDM 900 ABS
en tants km pot passar de tot ... però ho important és l'autoavaluació, que si està recolzada per un paper és perfecte, però no és pas el més important. i al teu cas, fent les nits acampant penso que ningú més ha fet això !!! ENHORABONA CRACK !!!
al meu cas, no vaig poder fer 2000 punts (coll de la creueta i collada de tosses) el dissabte al vespre que eren els últims abans de finalitzar a casa (Girona) la jornada... Quan vaig fer el coll d'abans de la creueta va començar una tempesta de cal deu... de pedregada!!! i llavors, ja no es gaudeix, i vaig fer un "waze, go to home!", i va costar la tornada amb tanta pluja... vaig arribar més cansat de les dues hores aquestes, que de les 13 anteriors rutejant pels colls ?
Jo el dissabte a la tarda també vaig fer la collada de Tosses, allí va començar a ploure, vaig arribar a Camprodon i allí va ser quan va començar a ploure fort, però em vaig possar el xubasquero i cap al Coll d'Ares, coll de Beget, Coll de Bucs i a les 21 hores diluviant el coll de Canes. Sinó hagués plogut hagués dormit a dalt de la Collada de Collfred. Però no em vaig atrevir amb la que estava caient.
 
  • Like
Reaccions: mr_pointer
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Jo el dissabte a la tarda també vaig fer la collada de Tosses, allí va començar a ploure, vaig arribar a Camprodon i allí va ser quan va començar a ploure fort, però em vaig possar el xubasquero i cap al Coll d'Ares, coll de Beget, Coll de Bucs i a les 21 hores diluviant el coll de Canes. Sinó hagués plogut hagués dormit a dalt de la Collada de Collfred. Però no em vaig atrevir amb la que estava caient.
sí, la pluja es pot portar sense gaire problema. el que és complicat i perillós són les tempestes... a les 19:30 em va enxampar a la part sud-oest del coll de la creueta, i anava cap on estaves tu...
per cert, ara m'he fixat que eres a la taula 31, i jo era a la taula 32... una que la majoria van marxar tot just dinar, i ens van quedar només tres a taula. em sap greu no haver-nos vist... us portava unes enganxines de motoristes.cat que en tinc força per si no en teniu encara. ja les portaré a la rider! us les dec!
 
  • Like
Reaccions: Gerard Toldrà
G

Gerard Toldrà

Motoaddicte
17 Feb 2023
126
305
Premis
4
Moto
Yamaha TDM 900 ABS
sí, la pluja es pot portar sense gaire problema. el que és complicat i perillós són les tempestes... a les 19:30 em va enxampar a la part sud-oest del coll de la creueta, i anava cap on estaves tu...
per cert, ara m'he fixat que eres a la taula 31, i jo era a la taula 32... una que la majoria van marxar tot just dinar, i ens van quedar només tres a taula. em sap greu no haver-nos vist... us portava unes enganxines de motoristes.cat que en tinc força per si no en teniu encara. ja les portaré a la rider! us les dec!
Doncs me la dones a la Motovolta, a veure si ens veiem!!!!!
 
  • Like
Reaccions: mr_pointer
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
62
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
Quina enveja que em doneu tots de poder gaudir d'un event d'aquest nivell però que mai tindré possibilitat de fer-lo per multiples factors... l'econòmic, la infrastrutura en navegació i sobretot ni nivell sufcient ni moto per plantejar- se fer-ho??

enhorabona a tots pel que heu fet i @jamar ets una maleïda bestia parda
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Quina enveja que em doneu tots de poder gaudir d'un event d'aquest nivell però que mai tindré possibilitat de fer-lo per multiples factors... l'econòmic, la infrastrutura en navegació i sobretot ni nivell sufcient ni moto per plantejar- se fer-ho??

enhorabona a tots pel que heu fet i @jamar ets una maleïda bestia parda
Home.....

Això de que no tens nivell ni moto .... no es pas veritat.

Jo he rodat amb tú i amb la teva CB500X i en tens de sobres (y) (a la sortida-esmorzar de 1/4 a Vilalleons..)

De els altres "factors" que anomenes ja no dic res...

Salut i gassss!
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Quina enveja que em doneu tots de poder gaudir d'un event d'aquest nivell però que mai tindré possibilitat de fer-lo per multiples factors... l'econòmic, la infrastrutura en navegació i sobretot ni nivell sufcient ni moto per plantejar- se fer-ho??

enhorabona a tots pel que heu fet i @jamar ets una maleïda bestia parda
Però que dius home! Si tens ho més important: ser jove!!!
Segur que algun any fas al 100colls i també algun any canviaràs la moto després d'esprémer la meravella que tens! I en quant a la navegació, ets el p*to crack! que tu portes el GPS integrat en tu mateix ;-)
A mi em queden molt pocs anys per fer aquestes coses, i com que he estat prop de 30 anys sense aquest somni de ser motard ? ara faig un "intensiu" per compensar ;-)
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Quina enveja que em doneu tots de poder gaudir d'un event d'aquest nivell però que mai tindré possibilitat de fer-lo per multiples factors... l'econòmic, la infrastrutura en navegació i sobretot ni nivell sufcient ni moto per plantejar- se fer-ho??

enhorabona a tots pel que heu fet i @jamar ets una maleïda bestia parda
Hola Ramon! Entenc el que comentes, però jo ho veig d'una manera diferent: El factor econòmic depèn de l'organització que decideixis aplicar per a tenir disponibles els fons necessaris per a la realització d'aquest objectiu. Amb els companys, encara que sigui per privat, pots obtenir una orientació del cost total de l'esdeveniment, entre allotjaments, benzina i inscripció. Calcules una quota de reserva que t'aniria bé o voldries anar acumulant per a poder realitzar una edició d'aquest esdeveniment, i te'l programes als anys vista que et quadrin, i apa. Sigui d'aquí dos, tres o cinc anys, ja faràs la teva edició. Pensa que al final d'aquestes coses te n'endús la experiència conjunta com a premi, ja que els km traçant colls els pots realitzar tu mateix sempre que et vingui de gust.

La infraestructura en navegació la pots apamar gràcies a consells i orientacions dels companys que ja l'han realitzat. Pel que fa a dispositius per seguir el track, hi ha mòbils molt potents i barats que complirien de sobres! I en quant a la planificació del track, en @jamar també et sabria aconsellar molt bé com ho podries fer.

El nivell s'aconsegeix fent km i formació! Sobretot en cursos de formació amb pitbikes i cursos bons com els del HIS. És qüestió de deixar la mandra a casa, però si et proposes augmentar el teu nivell de pilotatge, ho pots fer.

I la moto... La millor moto per fer esdeveniments, per viatjar, per gaudir dels revolts i de tot el que ofereix el motociclisme saps quina és? La que un té! Sigui una vespa, una 1250 gs, un Can'am d'aquests de tres rodes o una 125. Jo em vaig comprar una X-ADV, que té pocs CV també, perquè és la que m'és m'omplia amb el pressupost disponible. Amb aquests diners hi ha motos amb més CV, tant trails com esportives, però fins als 20-22 k no m'agués comprat una moto que no fos aquesta, i t'asseguro que no em plantejo deixar de gaudir d'un sol km pel fet de que és un scooter. De vida només n'hi ha una i tenim dues opcions: Viure pensant en com son les coses teòricament i en com les veuen els altres, o viure recollint les experiències que més valorem i millor ens fan sentir, sense reserves ni complexos! Així que ja saps, gasssssssss ??
 
G

Gerard Toldrà

Motoaddicte
17 Feb 2023
126
305
Premis
4
Moto
Yamaha TDM 900 ABS
Quanta raó tens!!!!!! Jo he après a anar en moto (i que consti que actualment de tenir un nivell 1 sobre 10) viatjant i no deixar de fer ni una sola corva, més ràpid O més lent. Que hi ha colls que et poden fer por? Si no m'el Miró abans no pots tenir por, ja t'ho trobaràs i n'en sortiràs. He viatjat per tot Europa en viatjes d'una setmana per 300 euros.
 
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
62
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
Hola Ramon! Entenc el que comentes, però jo ho veig d'una manera diferent: El factor econòmic depèn de l'organització que decideixis aplicar per a tenir disponibles els fons necessaris per a la realització d'aquest objectiu. Amb els companys, encara que sigui per privat, pots obtenir una orientació del cost total de l'esdeveniment, entre allotjaments, benzina i inscripció. Calcules una quota de reserva que t'aniria bé o voldries anar acumulant per a poder realitzar una edició d'aquest esdeveniment, i te'l programes als anys vista que et quadrin, i apa. Sigui d'aquí dos, tres o cinc anys, ja faràs la teva edició. Pensa que al final d'aquestes coses te n'endús la experiència conjunta com a premi, ja que els km traçant colls els pots realitzar tu mateix sempre que et vingui de gust.

La infraestructura en navegació la pots apamar gràcies a consells i orientacions dels companys que ja l'han realitzat. Pel que fa a dispositius per seguir el track, hi ha mòbils molt potents i barats que complirien de sobres! I en quant a la planificació del track, en @jamar també et sabria aconsellar molt bé com ho podries fer.

El nivell s'aconsegeix fent km i formació! Sobretot en cursos de formació amb pitbikes i cursos bons com els del HIS. És qüestió de deixar la mandra a casa, però si et proposes augmentar el teu nivell de pilotatge, ho pots fer.

I la moto... La millor moto per fer esdeveniments, per viatjar, per gaudir dels revolts i de tot el que ofereix el motociclisme saps quina és? La que un té! Sigui una vespa, una 1250 gs, un Can'am d'aquests de tres rodes o una 125. Jo em vaig comprar una X-ADV, que té pocs CV també, perquè és la que m'és m'omplia amb el pressupost disponible. Amb aquests diners hi ha motos amb més CV, tant trails com esportives, però fins als 20-22 k no m'agués comprat una moto que no fos aquesta, i t'asseguro que no em plantejo deixar de gaudir d'un sol km pel fet de que és un scooter. De vida només n'hi ha una i tenim dues opcions: Viure pensant en com son les coses teòricament i en com les veuen els altres, o viure recollint les experiències que més valorem i millor ens fan sentir, sense reserves ni complexos! Així que ja saps, gasssssssss ??
Totalment d'acord, si fa 6 anys quan començava en aquest món de les dues rodes m'haguessin dit que faria tot el que he fet fins ara, no m'ho creuria de cap manera, es diu ràpid pero aviat hauré acumulat 80.000km entre les 2 motos que he tingut 5.000 amb la 125 i la resta amb la incombustible CB500 X de la qual n'estic encantat tot i que el cos ja fa temps que em demana pujar el nivell i tal com dius es la moto que es va triar i la que més s'ajustava a les meves necessitats.

Tema econòmic: aqui ja entrem en aspectes estrictament personals ja que cadsascú sap i coneix la seva capacitat financera i no es pot estirar més el braç que la màniga, de la teoria a la practica hi ha un món de diferència, sé els costos que representen aquests events inscripcions, allotjaments, benzina, despeses adicionals, imprevistos, rapidament les xifres es disparen i cal establir prioritats igual plantejament pels viatges i pels cursosr de conducció....tot suma?

Sobre infrasstructura de navegació: relacionat amb l'aspecte econòmic? despessa innecessaria per un cop l'any que es pugui fer servir... Sempre faig les rutes a pél, i precissament alguns membres amb qui he tingut el plaer de comparitr ruta ( i les que continuaràn venint) saben com me les gasto.

Al final tot es resumeix en una balança ón la quantitat de corves. km i experiencies viscudes a l'esquerra i els diferents d'events, diplomes i reptes aconseguits a la dreta, quan no pots arribar a tot cal escollir i HO TINC CLAR l'esquerrra pesa molt més.✌️???

Si algun dia arriba la oportunitat els desitjos es faràn relaitat però de mentres cal fer amb el que es té en aquest moment
 
G

Gerard Toldrà

Motoaddicte
17 Feb 2023
126
305
Premis
4
Moto
Yamaha TDM 900 ABS
La prova
 

Adjunts

  • Screenshot_2023-05-17-11-12-37-613-edit_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-05-17-11-12-37-613-edit_com.android.chrome.jpg
    724,6 KB · Visites: 28
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Edutarraco Ruta en moto 100 COLLS Rutes en moto 2
Roger Esdeveniment 100 colls Crom Ride 4
G Ruta en moto 100 pobles més menuts Rutes en moto 21
X Venc Triumph T-100 Taulell d'anuncis 1
Roger Mecànica Cost del manteniment en 100.000 km d'una z750 Mecànica de motos i recopilatoris 0
Joa_bandit Anàlisis-Comparativa La moto elèctrica 100% catalana arriba el 2017 Espai de debat 4
Llao Crònica Ruta dels 28 Colls. Cròniques sobre motociclisme 13
mr_pointer Competició Crònica de l'estratègia al TCM 2023 ? Competició 11
perlanegraviajes Ruta en moto Marruecos 2023/24 Rutes en moto 4
Jaumenovas Ruta en moto La primera sortida d’hivern 22/12/2023 Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb pel voltant de Montserrat. 20/12/2023 Sortides anteriors 1
Jaumenovas Ruta en moto Passeig i comprar formatge 11/12/2023 Rutes en moto 2
Jaumenovas Ruta en moto Dinar de comiat 2023 del grup de sortides Rutes en moto 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Sitges i Pantà del Foix (24-11-2023) Rutes en moto 4
Jaumenovas Sortida d'aquest cap de setmana Ronda La Llana 11/11/2023 Rutes en moto 5
Jaumenovas Crònica Descobrint noves carreteres 07/11/2023 Cròniques sobre motociclisme 2
Jaumenovas Ruta en moto Sortida Montan de Tost, Gósol, Pedraforca. (24/10/2023) Cròniques sobre motociclisme 5
Jaumenovas Ruta en moto Sortida amb els companys 11/10/2023 Rutes en moto 6
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida Collbató-El Bruc-Montserrat 18-8-2023 Sortides anteriors 2
Xavier sc Esdeveniment VACAVOLTA 2023 Motovolta 15
Jaumenovas Crònica Sortida a Olot dia 22-06-2023 ( 3 J’s) Cròniques sobre motociclisme 5
Jaumenovas Crònica Transpirenaica dels 3 J - 02/06/2023 Cròniques sobre motociclisme 12
mr_pointer CherokeeRider 2023 Cherokee Rider 2
mr_pointer Esdeveniment RodiBook 2023 Rodibook 2
Roger Informació Samarretes estiu 2023! Informació i suport 7
Roger Esdeveniment Crom Ride 2023 Crom Ride 40
mr_pointer Esdeveniment Crònica 100Colls 2023 100 Colls 12
Jaumenovas Ruta en moto Sortida 28/4/2023 Cardona, Su, Pinós Rutes en moto 8
Xavi Canyo PORRA MOTO GP 2023 !!!!!! Competició 308
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Terrassa, Blanes, Tossa, Palamós, Terrassa.(3-2-2023) Cròniques sobre motociclisme 3
jordiTR63 Esdeveniment Senselimits 2023 Sense Límits 59
cargols2rodes Esdeveniment Esmorzar dia 1 d'Abril del 2023 Rutes en moto 17
Roger X-ADV Esdeveniment Motovolta 2023 Motovolta 23
Roger X-ADV Esdeveniment Quebrantabook 2023 Quebrantabook 4
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 -2023 | Rider 1100 Rider 1000 88
OnOff MotoTours OffRoad SORTIDA TRAIL PROU DE TORRONS 2023 Negocis motoristes del territori català 0
Roger Ruta en moto Adventure Experience 2023 els dies 20 i 21 de Maig Rutes en moto 2

Fils similars