🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu!🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪 🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
Estás usando un navegador obsoleto. No se pueden mostrar este u otros sitios web correctamente. Se debe actualizar o usar un navegador alternativo.
Agafant una moto limitada, en dos anys tens moto nova. Si et compres una d'aquestes de cilindrada reduïda tot i que vagin molt bé, després l'acabaràs venent si o si per comprar-ne una de més cilindrada i potència.
Són molt cares pel que ofereixen. Diuen que tenen sentit al mercat assiàtic, pero la veritat és que per pocs diners més et compres una moto molt més bona i l'estrenes (ja ni parlem de segona mà) i als 2 anys deslimites (em queden 6 mesos :resar
Són molt cares pel que ofereixen. Diuen que tenen sentit al mercat assiàtic, pero la veritat és que per pocs diners més et compres una moto molt més bona i l'estrenes (ja ni parlem de segona mà) i als 2 anys deslimites (em queden 6 mesos :resar
jo el que trobo a fatlar és una supersport com deu mana pel carnet a2.. la z800 s`està venent que dóna gust i crec que és perquè és realment una moto "gran" i en canvi no hi ha cap supersport del nivell de la z800 em refereixo a moto gran.. que jo conegui només hi ha la mv agusta f3 que es pot limitar però val molts diners.. no entenc molt bé perquè només les fan de 300cc menys la honda que tenia una 500 crec que era però no m'acaba de convencer..