• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells De Barcelona a Andorra

Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
259
673
Premis
6
Bona tarda a tots,

Estic pensant pujar jo sol a Andorra aquest agost amb la moto. L'idea seria agafar una habitació per fer nit, anar pel de matí, i tornar a la tarda del dia següent (per anar més de tranqui). Potser vaig una miqueta tard per trobar una habitació, però tampoc necessito gaire cosa, un llit, un bany i prou.

Suposo que deu haver gent per aquí que ha fet el mateix. Com serà el meu primer viatje tot sol amb moto teniu algun consell? Tant per la part moto, com per la part de on anar a pasar l'estona o llocs que veure a Andorra.

Fa molts, molts anys que hi vaig ser i no tinc ni idea de que veure. Bé, potser visita obligada a Motocard XD

Doncs això, moltes mercès
 
Grizzlybeard

Grizzlybeard

Cul quadrat
25 Set 2020
62
168
Premis
3
Bon dia, jo a la moto l'hi miraría que, els neumàtics estàn en bones condicions, pastilles i discs de frens també i nivell d'oli, omplir el dipósit i a fer kilometres.
Jo tot just he tornat d'Italia tot sol i si que et recomano, no tenir pressa, anar parant ni que sigui per fer fotos cada hora, hora i poc, i disfrutar de la carretera. A mi em va anar be no tenir un destí diari, allà on creia parava i buscava per dormir.
 
  • Like
Reaccions: Bascu
Grizzlybeard

Grizzlybeard

Cul quadrat
25 Set 2020
62
168
Premis
3
Això si, pensa que a Andorra no tens Roaming, para abans d'entrar per buscar allotjament.
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
259
673
Premis
6
Sí, ho sé. Però es pot comprar una SIM virtual abans, amb el meu mòbil ho puc fer. Però aniria amb l'habitació reservada :)

Neumàtics, frens, estan com nous encara. L'unic a comprovar seria frens, llums, i si de cas cadena. Que fa res que vaig fer-l'hi el manteniment
 
  • Like
Reaccions: Grizzlybeard
Grizzlybeard

Grizzlybeard

Cul quadrat
25 Set 2020
62
168
Premis
3
Sí, ho sé. Però es pot comprar una SIM virtual abans, amb el meu mòbil ho puc fer. Però aniria amb l'habitació reservada :)

Neumàtics, frens, estan com nous encara. L'unic a comprovar seria frens, llums, i si de cas cadena. Que fa res que vaig fer-l'hi el manteniment
Dons u tens tot controlat, només falta fer la maleta ??...
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
259
673
Premis
6
Espero que sí, que estigui tot controlat. XDD

I si no, l'aventura es l'aventura...
 
xaviubia

xaviubia

Cul quadrat
27 Feb 2021
60
210
Premis
3
Jo les ultimes vegades hem anat a aquest:
No es res de l'altre mon però es econòmic.
A Andorre, a part de la ruta fins allà pots fer el coll de la gallina (compte que es de sentit unic), coll de cabús o el mirador del roc del quer. Si vas dos dies i fas ruta ja en tens pels dos dies.
 

Adjunts

  • Screenshot_2023-07-09-22-05-11-58_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2023-07-09-22-05-11-58_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    461,4 KB · Visites: 49
  • Like
Reaccions: GEORGECAT i Bascu
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
390
975
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Això si, pensa que a Andorra no tens Roaming, para abans d'entrar per buscar allotjament.
hola, sobre el tema roaming de dades, si tens movistar hi ha un bo de dades de 3GiB/dia per 9€. compte, que s'activa automàticament si no tens posat el mode avió. potser el dia d'entrada i sortida no surt a compte, però els dies sencers pot anar-hi bé. si és el cas, contacte abans per assegurar-te que s'activarà automàticament (manualment no es pot fer). ah, i això només és per a les dades, les trucades no entren. la telefonia a andorra té els mateixos costos que kazajistant :-O o sigui, caríssim!

sobre llocs per visitar en moto, tens molts i els pots fer tots en un parell de dies tranquilament. et recomano el port d'ordino. també és força espectacular la baixada a pas de la casa; valora tornar pel nord, sortint per frança i fent la volta per entrar per puigcerdà (allà passaràs per puigmorens que és força maco). ara a l'estiu es poden fer tots els cims. i un lloc curiós és Os de Civis, que és un poblet català, però que per asfalt només es pot arribar per andorra.

de botigues de motos et recomano Moto Sprint, que és al final del carrer principal de StaColoma (ho més al sud), i més a munt, en Sta Coloma mateix, hi ha un troç de carrer que n'hi ha 4-5 de seguides. hi ha uns nanos que fan cascos de pell molt xulos, i no són massa cars. pels "cafeters" són cascos ideals!

bé, no et dic més per no saturar-te!
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
390
975
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
hola, sobre el tema roaming de dades, si tens movistar hi ha un bo de dades de 3GiB/dia per 9€. compte, que s'activa automàticament si no tens posat el mode avió. potser el dia d'entrada i sortida no surt a compte, però els dies sencers pot anar-hi bé. si és el cas, contacte abans per assegurar-te que s'activarà automàticament (manualment no es pot fer). ah, i això només és per a les dades, les trucades no entren. la telefonia a andorra té els mateixos costos que kazajistant :-O o sigui, caríssim!

sobre llocs per visitar en moto, tens molts i els pots fer tots en un parell de dies tranquilament. et recomano el port d'ordino. també és força espectacular la baixada a pas de la casa; valora tornar pel nord, sortint per frança i fent la volta per entrar per puigcerdà (allà passaràs per puigmorens que és força maco). ara a l'estiu es poden fer tots els cims. i un lloc curiós és Os de Civis, que és un poblet català, però que per asfalt només es pot arribar per andorra.

de botigues de motos et recomano Moto Sprint, que és al final del carrer principal de StaColoma (ho més al sud), i més a munt, en Sta Coloma mateix, hi ha un troç de carrer que n'hi ha 4-5 de seguides. hi ha uns nanos que fan cascos de pell molt xulos, i no són massa cars. pels "cafeters" són cascos ideals!

bé, no et dic més per no saturar-te!
ah, si fa molts anys que no hi vas, et portaràs una molt grata sorpresa! andorra ha canviat molt i molt millor :)
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
259
673
Premis
6
hola, sobre el tema roaming de dades, si tens movistar hi ha un bo de dades de 3GiB/dia per 9€. compte, que s'activa automàticament si no tens posat el mode avió. potser el dia d'entrada i sortida no surt a compte, però els dies sencers pot anar-hi bé. si és el cas, contacte abans per assegurar-te que s'activarà automàticament (manualment no es pot fer). ah, i això només és per a les dades, les trucades no entren. la telefonia a andorra té els mateixos costos que kazajistant :-O o sigui, caríssim!

sobre llocs per visitar en moto, tens molts i els pots fer tots en un parell de dies tranquilament. et recomano el port d'ordino. també és força espectacular la baixada a pas de la casa; valora tornar pel nord, sortint per frança i fent la volta per entrar per puigcerdà (allà passaràs per puigmorens que és força maco). ara a l'estiu es poden fer tots els cims. i un lloc curiós és Os de Civis, que és un poblet català, però que per asfalt només es pot arribar per andorra.

de botigues de motos et recomano Moto Sprint, que és al final del carrer principal de StaColoma (ho més al sud), i més a munt, en Sta Coloma mateix, hi ha un troç de carrer que n'hi ha 4-5 de seguides. hi ha uns nanos que fan cascos de pell molt xulos, i no són massa cars. pels "cafeters" són cascos ideals!

bé, no et dic més per no saturar-te!


Moltíssimes gràcies per aquests consells, si que tinc movistar i això que dius m'anirà molt bé. Ho investigo perquè pot ser que sigui millor que una targeta SIM virtual.

Sobre les botigues de moto ja tenia pensant passar-me una estona, a la tarda del dia 9. De tranquis i sense cap intenció, només per xafardejar. Però com surti alguna cosa interessant no descarto fer compres.

I una pregunta, i ja sé que depen molt de la setmana, però per anar a l'equipament d'estiu què tal? Portaré roba d'abric. Però amb el temps que es preveu aquest estiu no crec que tingui molt de fred
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
390
975
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Moltíssimes gràcies per aquests consells, si que tinc movistar i això que dius m'anirà molt bé. Ho investigo perquè pot ser que sigui millor que una targeta SIM virtual.

Sobre les botigues de moto ja tenia pensant passar-me una estona, a la tarda del dia 9. De tranquis i sense cap intenció, només per xafardejar. Però com surti alguna cosa interessant no descarto fer compres.

I una pregunta, i ja sé que depen molt de la setmana, però per anar a l'equipament d'estiu què tal? Portaré roba d'abric. Però amb el temps que es preveu aquest estiu no crec que tingui molt de fred
Sobre l'equipament, això és un tema molt personal, perquè tant per a la fred com la calor tenim percecions força diferents... El que sí cal tenir clar, és que és alta muntanya, i cal anar preparat per a tot. Surt d'estiu i si tens fred vas posant-hi capes. I si t'agafa molta fred (es gira el dia), el xubasquer sempre va bé. Jo porto pantalons i jaqueta de tot temps, amb ventilacions, i amb la mateixa vaig a zero graus i a 35 ;-) I pels peus, m'he acostumat a anar amb botes sense ventilació i ho porto bé; però porto mitges grosses que absorveixen la suor. De fet, al cos i les cames també porto malles "tèrmiques" que serveixen per la fred a l'hivern, i per absorvir la suor a l'estiu. A mi així em va bé, tot i que alguns em miren incrèduls quan veuen que porto samarreta tèrmica de màniga llarga amb més de 30 graus ?
 
  • Haha
Reaccions: Fran Mataró
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
259
673
Premis
6
Moltes gràcies. Sí, xubasquer ja porto sempre. I de fer esport tinc vàries peces d'abrig lleuger, entre elles un tallavent. Suposo que amb això ja faré. Jo soc molt molt calorós, i que faci una miqueta de fred m'agrada i tot.
 
  • Like
Reaccions: X04N i mr_pointer
FormigaAtòmica

FormigaAtòmica

Cul quadrat
5 Abr 2021
87
313
Premis
32
Jo vaig fer juntament amb un altra company una ruta se dos dies per anar a Andorra (dormint allà) i et passo la ruta perquè em va agradar molt perquè vegis si s’adapta al que vols fer:
Berga, Sant Llorenç de Morunys, Tuixent, La Seu d'Urgell, Escaldes-Engordany, Canillo, Ordino-Arcalís, Port d'Envalira, Col de Puymorens, La Llaguna (Lac des Bouillouses - La Bollosa), Mont-Louis (Montlluís), Puigcerdà, La Molina, Coll de la Creueta, La Pobla de Lillet, Guardiola de Berguedà, Manresa, …. Una cosa, ves molt en compte amb el tema del mòbil perquè és fàcil que et puguin fer càrrecs malgrat et pensis que ho tens controlat. El millor posar l’avió i ja està a no ser que tinguis molt clar el funcionament. Bona ruta ✌?
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Jo me n'hi vaig demà, i la intenció és pujar per la carretera del pantà d'Oliana (primer he de fer una visita familiar a Bellcaire d'Urgell). Un cop allà no tinc cap pla tancat, però al mirador del Roc del Quer i una ruteta de romànic, segur que cau!
Com que sóc extremadament calurós, no porto gaire roba d'abric. Si faig curt ja em compraré alguna cosa per allà.
Bé, ja us explicaré a la tornada!
 
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
62
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
@J.M Collons si fas el primer pit stop de la jornada aquí al costat:ROFLMAO:
Si pots et recomano fer el coll de la Gallina només entrar a Andorra entrant a Sant Julia de Lloria tens una carretera a ma esquerra direcció fontaneda que t'hi porta ja que es de sentit únic i així a la baixada vas a sortir a la rotonda d'aixovall i la carretera per anar a os de civic (si no ho coneixes) continues amunt sense tornar enrere te molt bones vistes i el mirador del Roc del Quer tambe increible.

fa 3 estius em vaig ptear una ruta de les potents soritint de casa a les 5 del mati com a primer objectiu de la ruta veure sortir el sol desde el roc del Quer EXPERIENCIA IMPAGABLE per començar el dia i despres d'això cap al pas de la casa creuar forntera i tornar a entrar pel portilhon a la vall d'aran havent fet tots els ports exitents en ruta a les 14 dinant al cap del prot a la mateixa frontera i a casa per sopar 700 Km empalmant corves com un ginjol:love::love:
 
Fran Mataró

Fran Mataró

Motoaddicte
4 Mai 2020
192
404
Premis
9
MATARO
Moto
PIAGGIO MP3 500 SPORT
@J.M Collons si fas el primer pit stop de la jornada aquí al costat:ROFLMAO:
Si pots et recomano fer el coll de la Gallina només entrar a Andorra entrant a Sant Julia de Lloria tens una carretera a ma esquerra direcció fontaneda que t'hi porta ja que es de sentit únic i així a la baixada vas a sortir a la rotonda d'aixovall i la carretera per anar a os de civic (si no ho coneixes) continues amunt sense tornar enrere te molt bones vistes i el mirador del Roc del Quer tambe increible.

fa 3 estius em vaig ptear una ruta de les potents soritint de casa a les 5 del mati com a primer objectiu de la ruta veure sortir el sol desde el roc del Quer EXPERIENCIA IMPAGABLE per començar el dia i despres d'això cap al pas de la casa creuar forntera i tornar a entrar pel portilhon a la vall d'aran havent fet tots els ports exitents en ruta a les 14 dinant al cap del prot a la mateixa frontera i a casa per sopar 700 Km empalmant corves com un ginjol:love::love:
Bon dia, i la carretera de Fontaneda al Coll de la Gallina és sentit únic? UUAAUUU aquesta me l'anoto per a la següent sortida. Gràcies
 
  • Like
Reaccions: Ramon "Fosfi"
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
62
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
Bon dia, i la carretera de Fontaneda al Coll de la Gallina és sentit únic? UUAAUUU aquesta me l'anoto per a la següent sortida. Gràcies
Doncs si desde poc més envant de fontaneda fins al cap del coll de la gallina la cerretera només es en snenti ascendent en canvi per l'altre costat es en doble sentit crec que si no hi ha hagut cap canvi tot continua igual de fet es possible que aquest cap de setmana pugi per la zona a fer ruta i aniré a veure si caço la maleïda gallina que dona nom al coll que mai la trobo???
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
X04N Esdeveniment Presentació MotoExplora Barcelona nord! MotoExplora 16
Xavi Canyo - EMERGÈNCIA - Coneixeu algún bon psicòleg a Barcelona? Situacions d'emergència o sol·licituds de suport 0
Xavi Canyo Nous Radars Fixos a Barcelona City Informació i suport 3
Roger Esdeveniment Actes i esdeveniments pel 75è aniversari de la Penya Motorista Barcelona Rutes en moto 0
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
Roger Informació Ruta 601 Barcelona cancel·lada Rutes en moto 0
JoanBP Informació Manifestació 13 de juny a Girona i Barcelona Espai de debat 25
JBC Jordi, de Barcelona (F850GS Adv) Presentacions 20
Pirmin Un nouvingut del barri del Clot de Barcelona Presentacions 26
J Un nouvingut, a Barcelona Presentacions 15
Diablo Azrael Salutacions des de Piera, Barcelona. Presentacions 9
JordiRT Em presento Em presento des de Barcelona Presentacions 26
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5
Xavi Canyo Salutacions desde Barcelona Presentacions 12
waspbcn Nou "cono" de Barcelona Presentacions 8
sergistein Passeig per Barcelona MotoVlogs propis 4
Sanodrac Barcelona passa dilluns a la fase 1!! MotoVlogs propis 4
edudzn Em presento Hola desde Barcelona Presentacions 3
Roger Nou concessionari Motospazio al centre de Barcelona Espai de debat 0
S La Història del Circuit de Barcelona-Catalunya (1986-2017) Espai de debat 0
francesc Ruta en moto 1a moto-gimcana a barcelona Rutes en moto 22
Roger Ruta en moto 13a Concentració i ruta Motos Clàssiques Andorra Rutes en moto 1
arnausalce Ruta en moto Ruta a Andorra i visita al museu de les dues rodes Cròniques sobre motociclisme 10
SerrDavos Ruta en moto Andorra - Tiurana Rutes en moto 2
Roger X-ADV Notícia Alt Urgell i Andorra formen una unitat comarcal per la mobilitat a partir de dilluns Espai de debat 2
Nikokaos Ruta en moto AJORNADA !! Ruta 2 dies: Banyoles - Andorra - Banyoles Rutes en moto 8

Fils similars