• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Informació Rider 1000/700/500/300 2021

Afegit al Calendari 28-05-21, 29-05-21

Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
156
387
Premis
13
Gironella
www.youtube.com
Moto
KTM 1290 Super Adventure S 2022
Hola a tothom!
Quina bona pensada!!! Jo em vull apuntar a la 700 enguany, ja que passa pel meu poble (Gironella) i algunes de les carreteres que més m'agraden i em conec. M'hi podeu apuntar, please?

He estat jugant amb la preinscripció al Rider-ID. Els preus són els següents:

Rider 1000: 75€
Rider 700: 70€
Rider 500: 65€
Rider 300: 50€
 
Última edició:
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Hola a tothom!
Quina bona pensada!!! Jo em vull apuntar a la 700 enguany, ja que passa pel meu poble (Gironella) i algunes de les carreteres que més m'agraden i em conec. M'hi podeu apuntar, please?

He estat jugant amb la preinscripció al Rider-ID. Els preus són els següents:

Rider 1000: 75€
Rider 700: 70€
Rider 500: 65€
Rider 300: 50€
Apuntat...!!! ? ?

Actualització de llista per la Rider 1000/700/500/300 d aquest any 2021....!!!!

Rider 1000:
@Pep Aràgo
@Lluís Ycart
@munneco + rider acompanyant
@Edmond

Rider 700:
@Pep Aràgo
@Lluís Ycart
@Serra
@pitejo
@Sal919
@Joel790r
@Edmond
@Ray Fields Rider

Rider 500:
@Pep Aràgo
@torpeyenmoto
@Serra
@elviro.mendes
@xenia
@Xavi_Impala
@LLURO
@1nanu
@Nikokaos
@Xavier sc

Rider 300:
@Pep Aràgo
@mami_en_moto
@Nikokaos
@Xavier sc
 
P

pitejo

Nouvingut
22 Jun 2020
12
33
Premis
2
El tema ara està delicat, esperem que el maig estigui millor, si no gos així, crec que ho posposarien per mes endevant, igual que van fer l any passat


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Sento dir que aquest any ja han dit que no (trobo fatal la gestió que en fan del tema si no es pot fer )

Adjunto el que diu la organització:

LLEGEIX ATENTAMENT ABANS D'INICIAR ELS TRÀMITS DE LA POSSIBLE INSCRIPCIÓ A LA RIDER DE 2021
La participació en l'esdeveniment és voluntària.
Al seleccionar "Acceptar", acceptes incondicionalment i íntegrament les Normes de l'esdeveniment.
La inscripció s'acceptarà a criteri exclusiu de la organització, sense necessitat de cap justificació si fos rebutjada. En aquest cas, l'import de la inscripció serà reemborsat íntegrament.
Un cop realitzada la inscripció, únicament podràs refusar-la, dins dels terminis i condicions establerts en les Normes, indistintament de la causa que hagi originat aquesta renúncia.
En el cas d'impossibilitat per celebrar l'esdeveniment 2021 a la data prevista, aquest no serà ajornat. Serà suspès. En aquest cas i com consta en les Normes: "es lliuraran els obsequis als inscrits en data i lloc a determinar, però en cap cas, es retornarà l'import de la inscripció."
El comportament, tant a la carretera, respectant el Reglament General de Circulació, com en el tracte amb els altres participants, amb les persones de l'organització i les expressions públiques en xarxes socials, serà educat i respectuós.


Ja veurem si te molt èxit aquest any...


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Caracol_adventure

Caracol_adventure

Rodant
17 Des 2020
31
117
Premis
5
Agramunt
Moto
KTM 790 adventure R
Ufff es un bon marro perque si la suspenen et quedes sense ni un € i amb una samarra i algo mes aquet any es sembla que esta la cosa crua per apuntas amb aquest i qualsevol event amb una lletra petita aixi
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Sento dir que aquest any ja han dit que no (trobo fatal la gestió que en fan del tema si no es pot fer )

Adjunto el que diu la organització:

LLEGEIX ATENTAMENT ABANS D'INICIAR ELS TRÀMITS DE LA POSSIBLE INSCRIPCIÓ A LA RIDER DE 2021
La participació en l'esdeveniment és voluntària.
Al seleccionar "Acceptar", acceptes incondicionalment i íntegrament les Normes de l'esdeveniment.
La inscripció s'acceptarà a criteri exclusiu de la organització, sense necessitat de cap justificació si fos rebutjada. En aquest cas, l'import de la inscripció serà reemborsat íntegrament.
Un cop realitzada la inscripció, únicament podràs refusar-la, dins dels terminis i condicions establerts en les Normes, indistintament de la causa que hagi originat aquesta renúncia.
En el cas d'impossibilitat per celebrar l'esdeveniment 2021 a la data prevista, aquest no serà ajornat. Serà suspès. En aquest cas i com consta en les Normes: "es lliuraran els obsequis als inscrits en data i lloc a determinar, però en cap cas, es retornarà l'import de la inscripció."
El comportament, tant a la carretera, respectant el Reglament General de Circulació, com en el tracte amb els altres participants, amb les persones de l'organització i les expressions públiques en xarxes socials, serà educat i respectuós.


Ja veurem si te molt èxit aquest any...


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Un detall important a tenir en compte, i que cal que coneguin els companys que hi volen assistir.

Gràcies per comentar-ho, jo no ho sabia i potser algú més tampoc.
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
L'altre dia, pel wasap dels GIROMOTER@S en parlavem de les diferents proves i esdevenimets per motos i la Rider era aclamada per algun, dient que si l'organització i el tipus de recorregut estaba pel cim de Motovolta, Crom, etc...que al ser una empresa, era més serios...

Jo només puc dir que tant per la Motovolta 2020 i la SENSE COVID 2020 de Valls, em van donar l'opció de reservar pel 2021 o recuperar el calers....

Aquests petits detalls són d'agrair.
I a la Rider1000 sembla que la pela és la pela, i s'ha de fer caixa si o si. Jo, en certa manera, esperaria just el contrari....

Veurem com evoluciona la situació de la pandemia
 
P

pitejo

Nouvingut
22 Jun 2020
12
33
Premis
2
L'altre dia, pel wasap dels GIROMOTER@S en parlavem de les diferents proves i esdevenimets per motos i la Rider era aclamada per algun, dient que si l'organització i el tipus de recorregut estaba pel cim de Motovolta, Crom, etc...que al ser una empresa, era més serios...

Jo només puc dir que tant per la Motovolta 2020 i la SENSE COVID 2020 de Valls, em van donar l'opció de reservar pel 2021 o recuperar el calers....

Aquests petits detalls són d'agrair.
I a la Rider1000 sembla que la pela és la pela, i s'ha de fer caixa si o si. Jo, en certa manera, esperaria just el contrari....

Veurem com evoluciona la situació de la pandemia

Estic d’acord, ja l’any pasat no hem va agradar això de pagar 75€ i que amb la conya del Covid s’estalviesin els menjars i gent en organització... (encara fai que la van aplaçar)

Aquest any sembla que la fotran encara mes grossa com no es faci.

Per mi una de les rutes amb millor organització es la Crom, també i vam anar l’any pasat, va ser la primera post confinament i per mi ho van fer de luxe, després totes les demés van copiar una mica el format, ja que va funcionar prou bé.
Aquest any depenent de les dates (que no caigui al pont de Sant Joan), segurament mi torni apuntar.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Sento dir que aquest any ja han dit que no (trobo fatal la gestió que en fan del tema si no es pot fer )

Adjunto el que diu la organització:

LLEGEIX ATENTAMENT ABANS D'INICIAR ELS TRÀMITS DE LA POSSIBLE INSCRIPCIÓ A LA RIDER DE 2021
La participació en l'esdeveniment és voluntària.
Al seleccionar "Acceptar", acceptes incondicionalment i íntegrament les Normes de l'esdeveniment.
La inscripció s'acceptarà a criteri exclusiu de la organització, sense necessitat de cap justificació si fos rebutjada. En aquest cas, l'import de la inscripció serà reemborsat íntegrament.
Un cop realitzada la inscripció, únicament podràs refusar-la, dins dels terminis i condicions establerts en les Normes, indistintament de la causa que hagi originat aquesta renúncia.
En el cas d'impossibilitat per celebrar l'esdeveniment 2021 a la data prevista, aquest no serà ajornat. Serà suspès. En aquest cas i com consta en les Normes: "es lliuraran els obsequis als inscrits en data i lloc a determinar, però en cap cas, es retornarà l'import de la inscripció."
El comportament, tant a la carretera, respectant el Reglament General de Circulació, com en el tracte amb els altres participants, amb les persones de l'organització i les expressions públiques en xarxes socials, serà educat i respectuós.


Ja veurem si te molt èxit aquest any...


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
no havia llegit aixo........ veurem que pasa .......
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
L'altre dia, pel wasap dels GIROMOTER@S en parlavem de les diferents proves i esdevenimets per motos i la Rider era aclamada per algun, dient que si l'organització i el tipus de recorregut estaba pel cim de Motovolta, Crom, etc...que al ser una empresa, era més serios...

Jo només puc dir que tant per la Motovolta 2020 i la SENSE COVID 2020 de Valls, em van donar l'opció de reservar pel 2021 o recuperar el calers....

Aquests petits detalls són d'agrair.
I a la Rider1000 sembla que la pela és la pela, i s'ha de fer caixa si o si. Jo, en certa manera, esperaria just el contrari....

Veurem com evoluciona la situació de la pandemia
deixan a part la politica economica de cada esdeveniment, es cert, que la rider, esta per sobre, de segons quines proves, ara tambe es cert, que per mi la rodibook, es la millor, per sobre la rider.
 
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
deixan a part la politica economica de cada esdeveniment, es cert, que la rider, esta per sobre, de segons quines proves, ara tambe es cert, que per mi la rodibook, es la millor, per sobre la rider.
Jo només volia exposar que una empresa "gran" ho ha de demostrar sempre, i liderar tots els aspectes. Quant entrem en "es que muntar i organitzar això val una pasta", no podem deixar a part colaboracions, sponsors, gent que hi ajuda sense interés i alguna donació amb o sense interessos.... una Rider mou molts de calers i jo crec que pensar en els que hi participen és el primer, tant per muntar rutes com tema calers. Si només mires la caixa... és com comprar quelcom a Aliexpress: molt guai si l'encertes i va bé, però garanties poques i dificil reclamar.

Acostumats a reclamar, a retornar res que no és com hauria de ser, a exigir que es respectin els nostres drets... i hem de renunciar a ells?

Qui munta un negoci s'exposa a no encertar o tenir pèrdues. Ells semblen que tot i la que tenim amb la pandemia encara volen mirar de fer 4 peles, seguir allà presents on volen, però que no els hi costi res.... no sé, a mi no em quadra la filosofia motera amb això que, clarament, és un negoci que es fa a les carreteres que hi paguem entre tots, no pas un circuit tancat.


Per això faig la comparació, no entro quina és millor per rodar ni altres coses. Jo creia que s'havia entés, perquè això de valorar és personal, com les motos, neumàtics, cascos, cuir o cordura,.... aquí que trii el que vulgui tothom, que cadascú gasti els calers on millor cregui, faltaria més !!!
 
P

pitejo

Nouvingut
22 Jun 2020
12
33
Premis
2
Jo només volia exposar que una empresa "gran" ho ha de demostrar sempre, i liderar tots els aspectes. Quant entrem en "es que muntar i organitzar això val una pasta", no podem deixar a part colaboracions, sponsors, gent que hi ajuda sense interés i alguna donació amb o sense interessos.... una Rider mou molts de calers i jo crec que pensar en els que hi participen és el primer, tant per muntar rutes com tema calers. Si només mires la caixa... és com comprar quelcom a Aliexpress: molt guai si l'encertes i va bé, però garanties poques i dificil reclamar.

Acostumats a reclamar, a retornar res que no és com hauria de ser, a exigir que es respectin els nostres drets... i hem de renunciar a ells?

Qui munta un negoci s'exposa a no encertar o tenir pèrdues. Ells semblen que tot i la que tenim amb la pandemia encara volen mirar de fer 4 peles, seguir allà presents on volen, però que no els hi costi res.... no sé, a mi no em quadra la filosofia motera amb això que, clarament, és un negoci que es fa a les carreteres que hi paguem entre tots, no pas un circuit tancat.


Per això faig la comparació, no entro quina és millor per rodar ni altres coses. Jo creia que s'havia entés, perquè això de valorar és personal, com les motos, neumàtics, cascos, cuir o cordura,.... aquí que trii el que vulgui tothom, que cadascú gasti els calers on millor cregui, faltaria més !!!

Totalment d’acord amb tu, per mi la Rider ja des-de l’any pasat a quedat clar que l’únic que busca son els €.
Com ve dius, qui no arrisca no guanya, pero no tot s’hi val; com fer arriscar els diners als usuaris!!

Veient el plan que tenim i ens fan aquests, ja m’ho plantejo el participar-hi.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Jo només volia exposar que una empresa "gran" ho ha de demostrar sempre, i liderar tots els aspectes. Quant entrem en "es que muntar i organitzar això val una pasta", no podem deixar a part colaboracions, sponsors, gent que hi ajuda sense interés i alguna donació amb o sense interessos.... una Rider mou molts de calers i jo crec que pensar en els que hi participen és el primer, tant per muntar rutes com tema calers. Si només mires la caixa... és com comprar quelcom a Aliexpress: molt guai si l'encertes i va bé, però garanties poques i dificil reclamar.

Acostumats a reclamar, a retornar res que no és com hauria de ser, a exigir que es respectin els nostres drets... i hem de renunciar a ells?

Qui munta un negoci s'exposa a no encertar o tenir pèrdues. Ells semblen que tot i la que tenim amb la pandemia encara volen mirar de fer 4 peles, seguir allà presents on volen, però que no els hi costi res.... no sé, a mi no em quadra la filosofia motera amb això que, clarament, és un negoci que es fa a les carreteres que hi paguem entre tots, no pas un circuit tancat.


Per això faig la comparació, no entro quina és millor per rodar ni altres coses. Jo creia que s'havia entés, perquè això de valorar és personal, com les motos, neumàtics, cascos, cuir o cordura,.... aquí que trii el que vulgui tothom, que cadascú gasti els calers on millor cregui, faltaria més !!!
si, no et falta rao, i si, estar que totes les valoracions son personals, sota el nostre criteri i experiencies, dit aixo, tambe dir que muntar un esdeveniment tipus rider, es molt complicat, i val molts calers, desconec els motius o directrius empreserials que els porten a pendre aquesta decisio, pero com tot, el temps ho possa tot al seu lloc, per aixo hi han proves que triunfan i proves que desepareixen.
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
si, no et falta rao, i si, estar que totes les valoracions son personals, sota el nostre criteri i experiencies, dit aixo, tambe dir que muntar un esdeveniment tipus rider, es molt complicat, i val molts calers, desconec els motius o directrius empreserials que els porten a pendre aquesta decisio, pero com tot, el temps ho possa tot al seu lloc, per aixo hi han proves que triunfan i proves que desepareixen.
Que jo no vull que cap prova vagi malament, eh!

Que la meva i mera crítica és només una crida per recordar que tal i com va tot, negocis tancant, ERTES, EROS, etc... mirar de fer la Rider o cap altre no va gaire lligat a la lògica si no hi flexibilitat per canviar dates i no perdre calers.

Jo no vull que es perdin llocs de treball que de segur es crean a cada event, però arriscar-se quan paga un altre no ho veig ètic.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Em costa creure que amb la trajectòria que tenen, i que segur que volen mantindre, s apalanquin la pasta i punt en cas de no poder fer la Rider a la data senyalada... Vull pensar que tenen un plà B, encare que sigui fer valdre els diners per l edició 2022,; que jo personalment m ho estimo més així que no que em facin fer la ruta al mes de setembre o més enllà...

Com bé dieu, siguem atents a com va el tema, però jo els hi penso enviar una consulta fent referència a tot això... a vere que diuen...
 
  • Like
Reaccions: Edmond i Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Em costa creure que amb la trajectòria que tenen, i que segur que volen mantindre, s apalanquin la pasta i punt en cas de no poder fer la Rider a la data senyalada... Vull pensar que tenen un plà B, encare que sigui fer valdre els diners per l edició 2022,; que jo personalment m ho estimo més així que no que em facin fer la ruta al mes de setembre o més enllà...

Com bé dieu, siguem atents a com va el tema, però jo els hi penso enviar una consulta fent referència a tot això... a vere que diuen...
Doncs ja informaràs amb el que et puguin dir !!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
L any passat a nivell de òrgganitzacio la rider molt bé, només tinc de queixa el menjar però a canvi van donar una farmaciola per compensar les pèrdues.
Aquesta la rodi fa anys que me la miro, potser 4 ja que rumio anar hi.
És necessari fer off si la fas o anar amb trail?
I en cas que sí, son pistes en bon estat o molt trencades?
Merci
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Edmond
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 -2023 | Rider 1100 Rider 1000 88
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 - 2022 Rider 1000 224
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Gabivolador Crònica Rider 1000 Cròniques sobre motociclisme 125
Nikokaos Ruta en moto Rider 1000 Rutes en moto 4
S La Rider 1000: L’art de l’estratègia moto-turística des d'una moto elèctrica Rutes en moto 0
Qim44 Ruta en moto Rider 1000 2016 Rutes en moto 4
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Edutarraco Esdeveniment Fotos RIDER Rider 1000 45
Nikokaos GIROMOTER@S RIDER 666 Sortides anteriors 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
raulsade Ruta en moto KDD 300 suscriptors al Youtube del company Ray Fields Rider Sortides anteriors 21
Roger Off Topic Moltes felicitats Ray Fields Rider! Un Cafè Ràpid 9
Roger Crònica Rider 300 #URBANMODE Rider 1000 0
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
Gabivolador Crònica Principi Rider, Mazinguer, Monserrat i més... Cròniques sobre motociclisme 5
Pastoret Anàlisis-Comparativa GPS TomTom Rider 500 Anàlisi de productes 14
Ray Fields Rider RIDER 500 2020 MotoVlogs propis 6
nilmoreno Venc TomTom Rider Taulell d'anuncis 0
Serra Ruta en moto Visita a can Rayfields Rider de Berga diumenge 26 matí Rutes en moto 18
Rmunyoa Ruta en moto 1000 km Rutes en moto 3
Roger 1000 litres d’oli recollits per al Banc dels Aliments Espai de debat 0
Roger Nova BMW S 1000 RR 2017, renovada i millorada. Espai de debat 0
Roger BMW F 1000 GS? Caçada una GS misteriosa Espai de debat 2
Jordi71 Dia d'estrene - Tenere 700 Les nostres motos 6
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Josep_Mototest Vídeos ✅ NOVA YAMAHA TRACER 700 MotoVlogs propis 0
S Em presento Deauville 700 Presentacions 13
Roger X-ADV Notícia Yamaha Tracer 700, la trail amb el motor de l'MT-07 Espai de debat 1

Fils similars