• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Crònica Sortides de vacances 2020

Cròniques de rutes en moto
Holas!

Ara que s'acaben les vacances de estiu faig un resum de les escapades que m'he fet durant aquests últims 15 dies.

No han estat gaires, ja que la calor em deixa baldat, però aprofitant que fa una setmana que la meva SE ja està treballant i estic de "Rodriguez" ...;)

Dijous 27-08-2020 : Marathon de calor

Esperava que ja refrescaria cap a l'interior i em vaig proposar pujar fins a Sant Llorenç de Morunys

Costa del Garraf - Igualada - Rubió - Prats del Rei - Calaf - Santuari de Pinós - Pantà de Sant Ponç - Pantà de la Llosa de Cavall - Sant Llorenç de Morunys - Berga/Avià - Cardona - Súria - Sant Joan De Vilatorrada - Artès - Monistrol de Calders - Sant Llorenç Savall - Sabadell - Molins de Rei - Ordal - Vilafranca del Penedès - Costa del Garraf ... : 400 kms !!!

Sortida a les 08:00 i fins les 10:30 una temperatura formidable (19-22) fins al Santuari de Pinós. A partir d'aquí la tortura va in-crescendo fins a veure't sobre les 16:30 als voltants de Sant Joan de Vilatorrada (ja ho diu el nom ...) a 35º aturat en una font ruixant-me !!! :rolleyes:

Quatre sub-trams imprescindibles de corbes i paisatges :

1.- BV1031 entre la A2 (sortida 554) al nord de Igualada i Els Prats del Rei. (Vídeo)
2.- C462 entre Solsona i Sant Llorenç de Morunys.
3.- LV/BV4241 entre Sant Llorenç de Morunys i Berga. (Vídeo)
4.- B124 entre Calders i Castellar del Vallés.




Diumenge 30-08-2020 : Ruta a la fresca

Finalment ha plogut i ha refrescat .... Apunto al sud. Cap a Prades, però pujant per on mai ho he fet, per La Riba i Farena.

Costa del Garraf - Pantà de Foix - El Vendrell - Valls - Alcover - La Riba - Farena - Capafonts - Prades - Poblet - Espluga de Francolí - Barberà de la Conca - Cabra del Camp - Vilarodona - Vendrell - Costa del Garraf : 230 kms

Una dada : Prades , 10:30 -> 14º !!!!! :giggle:

Menys mal que vaig agafar la jaqueta de tot-temps , en posició estiu es clar.

La pujada per La Riba - Farena (TV7044) es una carretereta estreta i ratonera , sense marca de carril, plena de pinassa de les pluges de la nit.
La baixada Prades - Poblet per la T700 feia mooolt de temps que no la feia, de baixada, ja que quasi sempre la faig pujant. Es tan bona d'una manera com d'una altra...


Bé, alguna escapadeta curta si que he fet a mes a mes .... avui al matí he anat a "apatrullar" fins a Santa Coloma de Queralt, passant per La Llacuna... :D
.
.
.
La VStrom ??? ... pletòrica, infatigable, increïble ... :love:

Salut i gasss!!!!
 
Arge

Arge

Rodant
30 Ago 2020
53
154
Premis
12
Bruuutal!
I molt ben explicat..m apunto algun tram per fer ho així que pugui.
Salut i corbes
Pd: la strom es per mi una moto molt ben equilibrada..a disfrutarla!
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
588
1.108
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Holas!

Ara que s'acaben les vacances de estiu faig un resum de les escapades que m'he fet durant aquests últims 15 dies.

No han estat gaires, ja que la calor em deixa baldat, però aprofitant que fa una setmana que la meva SE ja està treballant i estic de "Rodriguez" ...;)

Dijous 27-08-2020 : Marathon de calor

Esperava que ja refrescaria cap a l'interior i em vaig proposar pujar fins a Sant Llorenç de Morunys

Costa del Garraf - Igualada - Rubió - Prats del Rei - Calaf - Santuari de Pinós - Pantà de Sant Ponç - Pantà de la Llosa de Cavall - Sant Llorenç de Morunys - Berga/Avià - Cardona - Súria - Sant Joan De Vilatorrada - Artès - Monistrol de Calders - Sant Llorenç Savall - Sabadell - Molins de Rei - Ordal - Vilafranca del Penedès - Costa del Garraf ... : 400 kms !!!

Sortida a les 08:00 i fins les 10:30 una temperatura formidable (19-22) fins al Santuari de Pinós. A partir d'aquí la tortura va in-crescendo fins a veure't sobre les 16:30 als voltants de Sant Joan de Vilatorrada (ja ho diu el nom ...) a 35º aturat en una font ruixant-me !!! :rolleyes:

Quatre sub-trams imprescindibles de corbes i paisatges :

1.- BV1031 entre la A2 (sortida 554) al nord de Igualada i Els Prats del Rei. (Vídeo)
2.- C462 entre Solsona i Sant Llorenç de Morunys.
3.- LV/BV4241 entre Sant Llorenç de Morunys i Berga. (Vídeo)
4.- B124 entre Calders i Castellar del Vallés.




Diumenge 30-08-2020 : Ruta a la fresca

Finalment ha plogut i ha refrescat .... Apunto al sud. Cap a Prades, però pujant per on mai ho he fet, per La Riba i Farena.

Costa del Garraf - Pantà de Foix - El Vendrell - Valls - Alcover - La Riba - Farena - Capafonts - Prades - Poblet - Espluga de Francolí - Barberà de la Conca - Cabra del Camp - Vilarodona - Vendrell - Costa del Garraf : 230 kms

Una dada : Prades , 10:30 -> 14º !!!!! :giggle:

Menys mal que vaig agafar la jaqueta de tot-temps , en posició estiu es clar.

La pujada per La Riba - Farena (TV7044) es una carretereta estreta i ratonera , sense marca de carril, plena de pinassa de les pluges de la nit.
La baixada Prades - Poblet per la T700 feia mooolt de temps que no la feia, de baixada, ja que quasi sempre la faig pujant. Es tan bona d'una manera com d'una altra...


Bé, alguna escapadeta curta si que he fet a mes a mes .... avui al matí he anat a "apatrullar" fins a Santa Coloma de Queralt, passant per La Llacuna... :D
.
.
.
La VStrom ??? ... pletòrica, infatigable, increïble ... :love:

Salut i gasss!!!!
Molt bona i bonica ruta i molt bona marxa. (y) ;)
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Holas!

Ara que s'acaben les vacances de estiu faig un resum de les escapades que m'he fet durant aquests últims 15 dies.

No han estat gaires, ja que la calor em deixa baldat, però aprofitant que fa una setmana que la meva SE ja està treballant i estic de "Rodriguez" ...;)

Dijous 27-08-2020 : Marathon de calor

Esperava que ja refrescaria cap a l'interior i em vaig proposar pujar fins a Sant Llorenç de Morunys

Costa del Garraf - Igualada - Rubió - Prats del Rei - Calaf - Santuari de Pinós - Pantà de Sant Ponç - Pantà de la Llosa de Cavall - Sant Llorenç de Morunys - Berga/Avià - Cardona - Súria - Sant Joan De Vilatorrada - Artès - Monistrol de Calders - Sant Llorenç Savall - Sabadell - Molins de Rei - Ordal - Vilafranca del Penedès - Costa del Garraf ... : 400 kms !!!

Sortida a les 08:00 i fins les 10:30 una temperatura formidable (19-22) fins al Santuari de Pinós. A partir d'aquí la tortura va in-crescendo fins a veure't sobre les 16:30 als voltants de Sant Joan de Vilatorrada (ja ho diu el nom ...) a 35º aturat en una font ruixant-me !!! :rolleyes:

Quatre sub-trams imprescindibles de corbes i paisatges :

1.- BV1031 entre la A2 (sortida 554) al nord de Igualada i Els Prats del Rei. (Vídeo)
2.- C462 entre Solsona i Sant Llorenç de Morunys.
3.- LV/BV4241 entre Sant Llorenç de Morunys i Berga. (Vídeo)
4.- B124 entre Calders i Castellar del Vallés.




Diumenge 30-08-2020 : Ruta a la fresca

Finalment ha plogut i ha refrescat .... Apunto al sud. Cap a Prades, però pujant per on mai ho he fet, per La Riba i Farena.

Costa del Garraf - Pantà de Foix - El Vendrell - Valls - Alcover - La Riba - Farena - Capafonts - Prades - Poblet - Espluga de Francolí - Barberà de la Conca - Cabra del Camp - Vilarodona - Vendrell - Costa del Garraf : 230 kms

Una dada : Prades , 10:30 -> 14º !!!!! :giggle:

Menys mal que vaig agafar la jaqueta de tot-temps , en posició estiu es clar.

La pujada per La Riba - Farena (TV7044) es una carretereta estreta i ratonera , sense marca de carril, plena de pinassa de les pluges de la nit.
La baixada Prades - Poblet per la T700 feia mooolt de temps que no la feia, de baixada, ja que quasi sempre la faig pujant. Es tan bona d'una manera com d'una altra...


Bé, alguna escapadeta curta si que he fet a mes a mes .... avui al matí he anat a "apatrullar" fins a Santa Coloma de Queralt, passant per La Llacuna... :D
.
.
.
La VStrom ??? ... pletòrica, infatigable, increïble ... :love:

Salut i gasss!!!!
Bones Jordi! Gràcies per compartir les experiències tant ben detallades!! Demà em miro els vídeos ✌
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63 i Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Jaumenovas Ruta en moto Dinar de comiat 2023 del grup de sortides Rutes en moto 1
Bascu Consells sobre botes per sortides carretera amb Cafe Racer Espai de debat 10
1nanu OffRoad Grup de sortides OffRoad pel Vallès Occidental Grups dinàmics de sortides en moto 0
La Ginger Ruta en moto Sortides per L'Alt Empordà. Rutes en moto 12
J Sortides durant el confinament municipal? Espai de debat 1
C Ruta en moto Sortides entre setmana Grups dinàmics de sortides en moto 5
munneco Planificar sortides Rutes en moto 3
Edutarraco Crònica Dos dies de sortides Cròniques sobre motociclisme 1
Nikokaos Dubte Camara per grabar sortides Espai de debat 55
FrigoSpeedTripleR Dron per sortides? Espai de debat 5
L Sortides naked Presentacions 2
G Ruta en moto JA TENIU PLANIFICADES LES VACANCES? Rutes en moto 17
Ray Fields Rider VACANCES INTERACTIVES MotoVlogs propis 2
J Crònica Primeres vacances a Andalusia Cròniques sobre motociclisme 2
Roger Guia Com evitar accidents de trànsit durant les vacances? Espai de debat 1
Johanovski Venc / Compro Venc Honda NC750X manual (2020, 17.620 km) Taulell d'anuncis 6
Roger Avantatges Gràcies per aquest 2020 motoristes! Avantatges especials 10
Nikokaos 5a Sortida GIROMOTER@S 12/11/2020: Banyoles-Olot-Pantà de Sau-Angles-Girona-Banyoles Sortides anteriors 4
Nikokaos 4a SORTIDA GIROMOTER@S dia 24/10/2020 Sortides anteriors 9
Ray Fields Rider RIDER 500 2020 MotoVlogs propis 6
jordiTR63 Crònica Sortida 12-10-2020 : Unchained Cròniques sobre motociclisme 1
Road Super Travel Ruta en moto 31 Octubre CASTAÑORUTA 2020 - Ruta, esmorçar y regals per Halloween Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto EutichesBook 2020: amb dues rutes OnRoad disponibles i una d'Off Rutes en moto 0
jordiTR63 Crònica Sortida 4-10-2020 : Get Ready Cròniques sobre motociclisme 8
perlanegraviajes Primeres nevades... 2020 MotoVlogs propis 0
jordiTR63 Crònica Sortida 13-09-2020 : Flowing Cròniques sobre motociclisme 7
Sanodrac Vídeos Rodibook 2020 offroad MotoVlogs propis 26
jordiTR63 Crònica 16-08-2020 : Early morning ride Cròniques sobre motociclisme 0
Ray Fields Rider Ruta en moto TRANSPIRENAICA 2020 Rutes en moto 2
torpeyenmoto Consells Pirineus 2020 Espai de debat 51
jordiTR63 Crònica 26-07-2020 : Catch the Wind Cròniques sobre motociclisme 5
Iván García Ruta en moto Sortida de diumenge 19-07-2020 Rutes en moto 3
jordiTR63 Crònica 19-07-2020 : Morning Touring Cròniques sobre motociclisme 3
Roger Ruta - Girona Formació 3.0 juliol 2020 (Girona) Rutes en moto 16
Edutarraco Fotos Sant Cristòfol 2020 Les nostres motos 2
Robiker.1985 Cromride 2020 amb la cbr600 MotoVlogs propis 9
jordiTR63 Ruta - TGN Ruta Organitzada per comarques de Tarragona (Novembre 2020) Rutes en moto 6
perlanegraviajes Canarias 2020 aquest estiu... MotoVlogs propis 0
jordiTR63 Crònica Sortida matinera 21-06-2020 : Objectiu Forès Cròniques sobre motociclisme 4
Nikokaos Ruta en moto SORTIDA BANYOLES - SANT CARLES DE LA RÀPITA - GARÓS - BANYOLES (22 a 24 de JUNY 2020) Rutes en moto 22
elbarbasenmoto Sorteig fins el 12/04/2020 MotoVlogs propis 0
Nikokaos Ruta en moto Cromride 2020 Rutes en moto 18
Nikokaos Ruta en moto Motovolta 2020 Rutes en moto 15

Fils similars