• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Què heu fet avui?

Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
@ALBERT_A ... a mi també em fas enveja .... i no se si es molt sana :D .

La veritat es que també porto un mes sense sortir en moto amb la VStrom els caps de setmana i no sembla que això s'hagi d'acabar en breu....

M'està rondant la idea de fer-me amb una cabreta d'aquest estil .... una Honda CRF250L o una KTM Freeride de 250/350 4t de segona ma per sortir a pasturar per les rodalies del poble sense sortir del municipi... que tinc bons llocs per anar...

No es tracta de tornar a tenir una moto d'enduro pura, però si una chicharrilla d'aquestes que son molt dòcils i segur que t'ho has de passar bé sense complicar-te gaire...

El que no tinc tant clar es com explicar-li a la meva SE això de tornar a entrar una segona moto al garatge :unsure: ... l'únic que puc al.legar es que no necessito comprar res de equipació pk ja la tinc... tant sols la moto ... :ROFLMAO:

Però ja us dic que no colarà ....

Salut i gasssss!
Aníma-la i diga-li que també la podrà portar ella!! ;)
 
Arnaubarruera

Arnaubarruera

Cul quadrat
1 Jun 2020
80
296
Premis
12
Ei!!!
Diumenge vam fer una bona sortideta del grup Campero que no para de crèixer!!!
vam fe runa volta d'uns 150km majoritariament de pistes de terra ben xules i algun tros de carretera!
La ruta va transcorrer majoritariament per la comarca del Segrià (amb alguna excepció que ejem.,..)
Us deixo la ruta aquí ?.
Per mi va ser la ruta més més xula que hem fet fins a dia d'avui!
 

Adjunts

  • 20210307_111123.jpg
    20210307_111123.jpg
    5,1 MB · Visites: 48
  • 20210307_123047.jpg
    20210307_123047.jpg
    1,8 MB · Visites: 46
  • 20210307_093709.jpg
    20210307_093709.jpg
    2,1 MB · Visites: 46
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
462
1.534
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hola companys...!!!
Com que demà dijous no podré sortir a fer el tomb, he aprofitat avui que fa un bon solet per fer la sortideta... mínim una setmanat.
Però com que gairabé està tot vist dins de la comarca, he pensat fer una clàsique des de Terrassa i anar al “Coll d’ Estenalles” en el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i de tornada per la mateixa carretera me adinsat per les Urbanitzacions de Matadepera al peu de Cavall Bernat.
Bé doncs deixo l’enllaças de la Ruta amb el Calimoto i unes Fotos de record!!!

 

Adjunts

  • 9EE5A998-0A2C-45A5-BF42-F0348A613196.jpeg
    9EE5A998-0A2C-45A5-BF42-F0348A613196.jpeg
    4,5 MB · Visites: 37
  • 2F2A30EB-CF27-48A1-90F2-A9DE7B62B299.jpeg
    2F2A30EB-CF27-48A1-90F2-A9DE7B62B299.jpeg
    4,3 MB · Visites: 50
  • 09D91575-42BE-411D-B707-9532F41ABD12.jpeg
    09D91575-42BE-411D-B707-9532F41ABD12.jpeg
    4,4 MB · Visites: 43
  • 38E8079A-BF1F-419D-87EE-C0655231B65D.jpeg
    38E8079A-BF1F-419D-87EE-C0655231B65D.jpeg
    6 MB · Visites: 38
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Ei!!!
Diumenge vam fer una bona sortideta del grup Campero que no para de crèixer!!!
vam fe runa volta d'uns 150km majoritariament de pistes de terra ben xules i algun tros de carretera!
La ruta va transcorrer majoritariament per la comarca del Segrià (amb alguna excepció que ejem.,..)
Us deixo la ruta aquí ?.
Per mi va ser la ruta més més xula que hem fet fins a dia d'avui!
Brutal Arnau!! Suposo que va a gustos, però la immensitat dels vostres paratges offroad em resulta impressionant. No deixeu de gaudir-los i de recórrer-los a fons, que en no res s'acabarà el confinament comarcal i, com tots, tornareu a tendir a fer kilòmetres lluny de casa.
Hola companys...!!!
Com que demà dijous no podré sortir a fer el tomb, he aprofitat avui que fa un bon solet per fer la sortideta... mínim una setmanat.
Però com que gairabé està tot vist dins de la comarca, he pensat fer una clàsique des de Terrassa i anar al “Coll d’ Estenalles” en el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i de tornada per la mateixa carretera me adinsat per les Urbanitzacions de Matadepera al peu de Cavall Bernat.
Bé doncs deixo l’enllaças de la Ruta amb el Calimoto i unes Fotos de record!!!

Com li comentava a l'Arnau, em penso jo que queda molt poquet de confinament comarcal. A veure què diu demà el PROCICAT. Molt bona ruta i un traçat molt ben aprofitat (y)
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.208
2.586
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Ei!!!
Diumenge vam fer una bona sortideta del grup Campero que no para de crèixer!!!
vam fe runa volta d'uns 150km majoritariament de pistes de terra ben xules i algun tros de carretera!
La ruta va transcorrer majoritariament per la comarca del Segrià (amb alguna excepció que ejem.,..)
Us deixo la ruta aquí ?.
Per mi va ser la ruta més més xula que hem fet fins a dia d'avui!
Collonssss quina enveja que foteu ?
Hola companys...!!!
Com que demà dijous no podré sortir a fer el tomb, he aprofitat avui que fa un bon solet per fer la sortideta... mínim una setmanat.
Però com que gairabé està tot vist dins de la comarca, he pensat fer una clàsique des de Terrassa i anar al “Coll d’ Estenalles” en el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i de tornada per la mateixa carretera me adinsat per les Urbanitzacions de Matadepera al peu de Cavall Bernat.
Bé doncs deixo l’enllaças de la Ruta amb el Calimoto i unes Fotos de record!!!

Tu segueix fent punts que ja veuràs quan ens coneixem...
Joder gent i jo amb crosses i el peu enguixat, quina ràbia que fa
Quan et queda de guix?
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
590
1.113
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Serra a millorarse, piciencia?.
Aquí al Barcelonès no tenim mes que el que ja hem fet 50.000 vegades,? i ja tenim ganes de fer mes quilometres fora de la comarca?, jo a la què s'obri el confinament, em sembla que tornaré a anar a visitar un dia de cada dia el Mazinguer. ;)
 
Grizzlybeard

Grizzlybeard

Cul quadrat
25 Set 2020
62
168
Premis
3
Hola companys...!!!
Com que demà dijous no podré sortir a fer el tomb, he aprofitat avui que fa un bon solet per fer la sortideta... mínim una setmanat.
Però com que gairabé està tot vist dins de la comarca, he pensat fer una clàsique des de Terrassa i anar al “Coll d’ Estenalles” en el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i de tornada per la mateixa carretera me adinsat per les Urbanitzacions de Matadepera al peu de Cavall Bernat.
Bé doncs deixo l’enllaças de la Ruta amb el Calimoto i unes Fotos de record!!!

Hem de haver-nos creuat un milió de vegades tu y jo, tant ahir com avui jo he redescobert la zona d'Ullastrell, Olesa, Vacarisses, Castellbell i el Vilar, Rellinars, amb la calma i gaudint de les vistes i de la moto, de pel·lícula.

IMG 20210311 114803
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars