• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Què heu fet avui?

GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
588
1.109
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Serra a millorarse, piciencia?.
Aquí al Barcelonès no tenim mes que el que ja hem fet 50.000 vegades,? i ja tenim ganes de fer mes quilometres fora de la comarca?, jo a la què s'obri el confinament, em sembla que tornaré a anar a visitar un dia de cada dia el Mazinguer. ;)
No sé perquè em sembla que el Mazinguer el tinc a tocar. :LOL: :LOL: :LOL:
Figura mazinger z vinyl shogun omega force mazinger z 22cm
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.528
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hem de haver-nos creuat un milió de vegades tu y jo, tant ahir com avui jo he redescobert la zona d'Ullastrell, Olesa, Vacarisses, Castellbell i el Vilar, Rellinars, amb la calma i gaudint de les vistes i de la moto, de pel·lícula.

Veure l'arxiu adjunt 3235
Caram, llàstima que no ens coneixem, però les rutes aquestes amb el confinament comarcal no les puc fer totes, suposo que tu ho fas per feina.... son unes carreteres fantàstiques, però s’han d’agafar amb respecta ja que hi han moltes corbes.
Aviam si pasa tot això i anem posant cara a tots els noms que ens anem relacionant pel foro, amb una trobada.
Salut‼️✌️??
 
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Ei!!!
Diumenge vam fer una bona sortideta del grup Campero que no para de crèixer!!!
vam fe runa volta d'uns 150km majoritariament de pistes de terra ben xules i algun tros de carretera!
La ruta va transcorrer majoritariament per la comarca del Segrià (amb alguna excepció que ejem.,..)
Us deixo la ruta aquí ?.
Per mi va ser la ruta més més xula que hem fet fins a dia d'avui!
Guapa la ruta! Que saps quins pneumàtics duien els companys? I tu, quins portes? Jo ara posaré uns TKC80..
 
Arnaubarruera

Arnaubarruera

Cul quadrat
1 Jun 2020
80
296
Premis
12
Guapa la ruta! Que saps quins pneumàtics duien els companys? I tu, quins portes? Jo ara posaré uns TKC80..
ei!!!
jo porto MotoZ adventure davant i darrere!
la f850gs normal porta els karoo3
la ktm1290 porta uns cobra o algo aixi, el @Ramon1290 t'ho dira què es éll,
la jtm 790 tmb els karoo3
i la motoguzzi del @Loxicdelamola aqui portava uns pirelli de carretera però aquesta setmana va montar MotoZ adv davant i els MotoZ Rallz darrere!!!
Jo et recomanaria els Motoz Adv si has de fer 50 50, son força durs que per carretera van força bé, i per camp encara millor.
els tkc80 el problema es la duravilitat, i porten poca altura de taco, ara diuen que van super bé per tot arreu.
Jo amb els Motoz ara porto uns 5500km i estan a mig gastar, cosa que amb els tkc 80 diuen que als 5000-6000 uns altres....
economicament els motoz crec que surten força millor, jo els vaig comprar al Twin trail!!!!
 
R

Ramon1290

Nouvingut
4 Mar 2021
10
44
Premis
2
Hola!!
Jo porto uns Anlas Capra X. Son turcs i barats. De moment no es he fet una sortida, la major part per camp, i bé. Per carretera no els he pogut provar a fons, però de moment no fan més soroll ni vibracions que uns tkc70.
A veure quan duren....
 
MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
Bones.
Jo avui, aprofitant k.ara visc al Baix Camp he fet una sortideta x descobrir noves rutes. Al final pujada a Prades desde La selva del Camp passant x Alforja cap a la Febró. Un troç de carretera fins la Febró, passat el desviament despres de lantic campament militar los castillejos (en akesta zona em.sembla hi havia un punt estrella de la Rider 2019) una mica amb gravilla pero.despres ha millorat fins a Prades.
Cafe amb llet x escalfarme i baixada directe a Vilaplana. Kines paelles en.aquest tram!!
I d vilaplana directe a la Selva.
Molt bons.paissatges i opció a continuar cap a altres comarques quan es pugui.
Feia molt dies k no sortia i ha sigut una molt bona ruta x treurem el mono de moto.
Salut i gas companys i companyes
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.528
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bones.
Jo avui, aprofitant k.ara visc al Baix Camp he fet una sortideta x descobrir noves rutes. Al final pujada a Prades desde La selva del Camp passant x Alforja cap a la Febró. Un troç de carretera fins la Febró, passat el desviament despres de lantic campament militar los castillejos (en akesta zona em.sembla hi havia un punt estrella de la Rider 2019) una mica amb gravilla pero.despres ha millorat fins a Prades.
Cafe amb llet x escalfarme i baixada directe a Vilaplana. Kines paelles en.aquest tram!!
I d vilaplana directe a la Selva.
Molt bons.paissatges i opció a continuar cap a altres comarques quan es pugui.
Feia molt dies k no sortia i ha sigut una molt bona ruta x treurem el mono de moto.
Salut i gas companys i companyes
Bona Ruta @MarcG conec una mica les carreteres, no amb moto però si amb cotxe ja que vaig molt subint per Cambrils, quan es pot, i aprofito caps de setmana per recorrer aquests indrets tan frondossos i bonics.
Una carretera que vaig quedar impresionat de corbes, és la que va de Mont-Roig del Camp a Falset, pasant per Colldejou... No se si la coneixes.
Salut i gas companys ‼️??✌️
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
588
1.109
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Algo em diu que d'aquest dilluns en endavant, el robot gegant tindrà molta companyia ?
No ho tinc gaire clar però pot ser que algun día d'aquesta setmana m'hi acosti, li fotré el GPS i que em porti per carreteres xules?, si puc i si algú s'hi vol apuntar, pim pam?. L'ultima vegada que vaig anar el GPS el fill de p.... em va portar per autopista?, i aixó que li vaig dir que per autopista NOOOO?, volia, per anar per carretera i la tornada per autopista, per apurar l'estona allà.
 
MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
Bona Ruta @MarcG conec una mica les carreteres, no amb moto però si amb cotxe ja que vaig molt subint per Cambrils, quan es pot, i aprofito caps de setmana per recorrer aquests indrets tan frondossos i bonics.
Una carretera que vaig quedar impresionat de corbes, és la que va de Mont-Roig del Camp a Falset, pasant per Colldejou... No se si la coneixes.
Salut i gas companys ‼️??✌️
Bones @Jaumenovas,
Doncs ara que ho.dius em.sona akesta ruta de la Rider 2019.
Aquest tipus desdeveniments, a part d passartho super be, permeten coneixes carreteres e indrets que potser mai o dificilment hi passaries.
Has escrit Colldejou i ja me dit, aquest nom em sona.
Molt xula aquella zona tambe!
Avui era ruta sense sortir del baix camp. Veurem la proxima vegada.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.201
2.578
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
No ho tinc gaire clar però pot ser que algun día d'aquesta setmana m'hi acosti, li fotré el GPS i que em porti per carreteres xules?, si puc i si algú s'hi vol apuntar, pim pam?. L'ultima vegada que vaig anar el GPS el fill de p.... em va portar per autopista?, i aixó que li vaig dir que per autopista NOOOO?, volia, per anar per carretera i la tornada per autopista, per apurar l'estona allà.
Jo vaig estar-ho mirant per si hem podía enganxar en algún tram però desde Barcelona.
Opció 1:
Costes del Garraf, a Vilanova tombar cap a Pantà de Foix, Sant Jaume Domenys, El Pla de Manlleu, Santes Creus, Mazinger
Opció 2:
Molins, L'Ordal, Villafranca, Pontons, Santes Creus, Mazinger
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Hola!!
Jo porto uns Anlas Capra X. Son turcs i barats. De moment no es he fet una sortida, la major part per camp, i bé. Per carretera no els he pogut provar a fons, però de moment no fan més soroll ni vibracions que uns tkc70.
A veure quan duren....
eiii @Ramon1290 tens que dirme el nom i model si tens de les estriberes que portes. No recordo el nom que vas dirme☹️
Sls?
 
R

Ramon1290

Nouvingut
4 Mar 2021
10
44
Premis
2
eiii @Ramon1290 tens que dirme el nom i model si tens de les estriberes que portes. No recordo el nom que vas dirme☹️
Sls?
Bones Loxicdelamolla. Ho he mirat bé i la marca és Fastway, i el model hem sembla que l" Aventure".
Si ho fiques a Google et sortiran les imatges.
Ni et puc dir on comprar-les. Les portava l'anterior moto que vaig tenir quan la vaig comprar. Ara, lo que sí et puc dir és que és el millor extra que li pots ficar a la moto. La diferència amb les de sèrie és abismal!!
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Bones Loxicdelamolla. Ho he mirat bé i la marca és Fastway, i el model hem sembla que l" Aventure".
Si ho fiques a Google et sortiran les imatges.
Ni et puc dir on comprar-les. Les portava l'anterior moto que vaig tenir quan la vaig comprar. Ara, lo que sí et puc dir és que és el millor extra que li pots ficar a la moto. La diferència amb les de sèrie és abismal!!
Gràcies @Ramon1290 ens veiem aviat ?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Bones Loxicdelamolla. Ho he mirat bé i la marca és Fastway, i el model hem sembla que l" Aventure".
Si ho fiques a Google et sortiran les imatges.
Ni et puc dir on comprar-les. Les portava l'anterior moto que vaig tenir quan la vaig comprar. Ara, lo que sí et puc dir és que és el millor extra que li pots ficar a la moto. La diferència amb les de sèrie és abismal!!
https://fastway.zone/product-category/footpegs/ ara miro ?
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Com m'agrada aquest lloc, l'havia visitat moooltes vegades! Osona és tant bonica....:love:?️
Ieeeeppp... i la foto bona és amb el casc a sobre del pilar, que si no ha fas aixi la foto no val....!!!!! :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

El cert és que diumenge, amb aquelles nuvulades que es veien a l horitzó, la vista era espectacular encare que la càmera del meu mòbil dona pel que dona...!!!!

Per cert, administrador totpoderós @Roger.... El santuari dels Munts no tenia premi....???? ? ? ? :cool::cool::cool:
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars