Consells Els millors cursos de conducció de moto

Non-stop

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
Bones! Crec que seria molt interessant que poguéssim compartir quins són els cursos de conducció de moto que coneixem, i també la nostra experiència si n'hem realitzat alguns. El cas és que a la majoria (i m'hi incloc el primer) ens queda molt per aprendre a conduir amb la major seguretat que ens és possible. Jo mai he estat partidari de córrer a la via pública, la cosa no va per aquí. El que passa és que penso que un bon domini de la moto ens farà conduir més segurs en més situacions, i això es tradueix en menys accidents.

Crec que degut a la nostra passió és indispensable que, com a mínim, tinguem coneixement de quines opcions tenim per millorar la nostra tècnica i seguretat de conducció. A més ara podem aprofitar aquesta pausa del confinament per prestar més atenció a la nostra formació i a les nostres capacitats de conducció.

Jo tinc coneixement dels cursos de l'Honda Institut de Seguretat, que ofereixen diferents tipus de cursos (On road, OffRoad, carretera oberta, scooters, professionals...) i també repartits en diversos nivells. Crec que algú de vosaltres n'havia pogut realitzar alguns, però jo no en tinc experiència.

Cursos del Lorenzo amb minimotos: Són cursos que es realitzen amb minimotos, i que també s'imparteixen en diferens nivells de perfeccionament. Jo no els he pogut realitzar encara però un company de rutes si, i n'està molt content. Malgrat ser cursos en tancat i amb pitbikes, et permeten adquirir força seguretat tombant la moto, conèixer les inèrcies, jugar amb l'adherència a l'asfalt i amb els radis de gir. Al ser pràctiques amb motos senzilles i baixes, anar ben equipat i a baixa velocitat, són ideals per deixar enrrere inseguretats. Després us poso enllaç.

Cursos OffRoad de TwinTrail: Els realitza l'Isaac Feliu, veí de Castellolí, i a banda de realitzar cursos certificats de diversos nivells de conducció en offroad, també organitza viatges d'aventura arreu del món, en grup i amb guies.

Jo algun cop he mirat de fer aquest que no se si es pot dir curs:

Vosaltres en coneixeu d'altres?

Última edició:
Tàrraco

Tàrraco

Rider
Premis
8
A veure qui en hagi fet quina opinió ens donen...

Però de moment no he coincidit cap cop en data per poder fer-ho, se que cada any el fan a la Venta del Pubill (Cornudella), a veure si algun any o enganxo per fer ;)

Non-stop

Non-stop

Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
A veure qui en hagi fet quina opinió ens donen...

Però de moment no he coincidit cap cop en data per poder fer-ho, se que cada any el fan a la Venta del Pubill (Cornudella), a veure si algun any o enganxo per fer ;)
Ahhh tens tota la raó!!! Jo també els havia vist però mai m'han enganxat lliure. Et graven conduint per analitzar-ne les imatges amb experts del SCT i amb mossos, ha d'estar molt bé tot i ser tant curt.

Serra

Serra

Rider
Editor Wiki
Premis
18
Bones, si, parlant de la formació 3.0 us volia comentar que pel meu aniversari, el 3 de juliol, se'n farà una a Girona (Fontajau). Estic pensant en anar-hi, conec gent que ho ha provat i estan contents perquè et donen consells i un vídeo en el que et veus conduint.
De totes maneres crec que ja som tots força consciens dels nostres vicis i potser només et recorden el que ja saps?
Algú més s'apuntarà el dia 3? jo, com dic, si puc hi aniré

Tàrraco

Tàrraco

Rider
Premis
8
Bones, si, parlant de la formació 3.0 us volia comentar que pel meu aniversari, el 3 de juliol, se'n farà una a Girona (Fontajau). Estic pensant en anar-hi, conec gent que ho ha provat i estan contents perquè et donen consells i un vídeo en el que et veus conduint.
De totes maneres crec que ja som tots força consciens dels nostres vicis i potser només et recorden el que ja saps?
Algú més s'apuntarà el dia 3? jo, com dic, si puc hi aniré
A la Web diu que les dates queden ajornades? vols dir que o faran?
1591280335365

Bascu

Bascu

Motoaddicte
Premis
5
Aquest tema m'interessa molt, quan surt de novell (es a dir, quant tingui més control de la moto) penso apuntar-me a uns quants. Ja havia vist el d'Honda. Però si surt algun més estaré a l'aguait

Raul

Convidat
Jo he fet el Curs d'Honda Nivell 2, tot just treurem el a2 i el recomano al 1000x1000, crec que tindria ser obligatori I tot fer-ho. Aprens molt amb aquest curs Quan ets novell

Robiker.1985

Robiker.1985

Rodant
Premis
2
Jo tenia previst fer un curs de pitbikes amb Racing Ryders (estil Lorenzo però amb un cost molt més baix), degut a la pandèmia el tinc ajornat, però només que el fagi us envio les meves impressions.

SmartMotoRiders

SmartMotoRiders

Nouvingut
Premis
10
Bones companys!!
A Catalunya tenim, de moment, la sort de poder gaudir gratis de la Formació 3.0. Tot i que son sessions breus, la veritat que pots anar a tantes com vulguis i el millor és que a cada participació et graven en vídeo i també vas millorant. Us deixo un resum de les darreres publicacions que vam fer al respecte. De cara al 2022, espero poder coincidir amb molts de vosaltres a les jornades gratuïtes.

Bon cap de setmana!

Carmeta

Carmeta

Com es caminava?
Premis
11
Bones companys!!
A Catalunya tenim, de moment, la sort de poder gaudir gratis de la Formació 3.0. Tot i que son sessions breus, la veritat que pots anar a tantes com vulguis i el millor és que a cada participació et graven en vídeo i també vas millorant. Us deixo un resum de les darreres publicacions que vam fer al respecte. De cara al 2022, espero poder coincidir amb molts de vosaltres a les jornades gratuïtes.

Bon cap de setmana!
Bones @SmartMotoRiders, doncs segurament coincidirem algunes vegades perquè jo soc de les que s'apunta a totes les que pugui, encara no he mirat quan comença la primera del 2022 però espero ser-hi!
Per altre banda, el HIS és del milloret en cursos que he fet fins ara!
Salut i gasss🏍✌

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Xav2 Anàlisis-Comparativa Quins son els millors navegadors Android per la moto? Mecànica i recopilatoris 27
SmartMotoRiders Els SmartMotoRiders ens presentem! Presentacions 7
mami_en_moto Com dominar els exàmes pràctics del carnet A2? Un Cafè Ràpid 45
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
Roger Recopilatori Els serveis Imprescindibles del Motociclisme Català Espai de debat 24
Roger Informació Integració fòrum - Discord i associar els perfils Informació i suport 2
Roger Informació Viatge Centenari de Moto Guzzi: Nordkapp i els Estats Bàltics Rutes en moto 0
Xavi Canyo Mecànica Averies que no ho son i et pujen els colors Un Cafè Ràpid 7
Roger Ruta en moto 7 dies de lliure mobilitat. Els gaudiràs? Espai de debat 11
xaviubia Crònica Seguint els camins rurals pavimentats del Ripollès, Osona i Garrotxa Cròniques 13
Xavi Canyo Ompliu els dipòsits Un Cafè Ràpid 6
pepprats Quan van fabricar els meus pneumàtics? Pneumàtics 8
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Roger Fotos Exprimint els municipis en moto Rutes en moto 105
C Els somnis estan per cumplir-los Presentacions 27
En Cesc Com renteu els guants? Espai de debat 18
C ANULADA PER RESTRICCIONS Ruta per el Maestrazgo sur, els dies 29 i 30 d'octubre Sortides anteriors 0
Edutarraco Fotos Ja els tinc aquí!!! Les nostres motos 3
Nikokaos Consells Equipació per a sortir a rodar els 365 dies Espai de debat 24
perlanegraviajes Van bé els impermeables per a moto? prova extrema Mecànica i recopilatoris 3
edudzn Enquesta Article interessant "els cascs més bonics de la història" Espai de debat 1
Non-stop Quins són els teus pròxims projectes per gaudir de la moto? Un Cafè Ràpid 3
Roger Notícia Un jove casi es degolla per portar els auriculars sota el casc Espai de debat 0
Roger Notícia 47 víctimes en accident de moto en els primers 45 dies de l'any Espai de debat 0
Qim44 Consells Si un policia t'atura amb la moto ... Quins són els teus drets i les teves obligacions? Consultes legals 6
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Roger Anàlisis-Comparativa Els diferents tipus de cascs Espai de debat 1
Roger Anàlisis-Comparativa Les 5 millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
v.strom650_rider OffRoad Millors pneumàtics per a off 50/50 Pneumàtics 51
elbarbasenmoto Millors tubs d'escapament Benelli TRK 502 X MotoVlogs propis 2
Non-stop Fotos Les nostres millors fotografies Un Cafè Ràpid 249
Josep_Mototest Ruta en moto DESCOBREIX en MOTO les MILLORS VISTES del MEDITERRANI Rutes en moto 0
Roger Formació Cursos amb Pitbikes: BCN 3 juliol / Alcarràs 4 juliol Formació 0
Edmond Ruta en moto Tema cursos de conduccio Rutes en moto 4
Bascu Dubte Cursos de seguretat per 125? Espai de debat 12
Dubte Cursos de mecànica i conducció Espai de debat 2

Fils similars

A dalt