• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto En moto pel Maestrat

Pele

Pele

Nouvingut
30 Jul 2020
12
29
Premis
2
Solsona
Moto
BMW R 1250 GS Exclusive
Hola Companys, la propera setmana marxem (3 companys) a fer una ruta pel Maestrat, la nostra intenció es pasar-hi uns 3 dies,
més o menys ja tenim la ruta, però us voldria demanar si coneixeu algun indret que sigui de visita obligada, i com no, algun lloc on
es pugui menjar be. O sigui que s'accepten propostes o recomanacions!
Moltes gracies !!



Gasss i Seny ?
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Hola Companys, la propera setmana marxem (3 companys) a fer una ruta pel Maestrat, la nostra intenció es pasar-hi uns 3 dies,
més o menys ja tenim la ruta, però us voldria demanar si coneixeu algun indret que sigui de visita obligada, i com no, algun lloc on
es pugui menjar be. O sigui que s'accepten propostes o recomanacions!
Moltes gracies !!



Gasss i Seny ?
Bones! Ens fan arribar aquesta resposta des del Twitter al teu missatge @Pele :
Us recomano pitarque. Aparqueu les motos i aneu al naixemenr del riu pitarque. Es precios.
Al poble del costat hi ha l'hostal de la trucha. No se si encara esta obert ,pero s'hi menjava de cal deu!!!
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Hola Companys, la propera setmana marxem (3 companys) a fer una ruta pel Maestrat, la nostra intenció es pasar-hi uns 3 dies,
més o menys ja tenim la ruta, però us voldria demanar si coneixeu algun indret que sigui de visita obligada, i com no, algun lloc on
es pugui menjar be. O sigui que s'accepten propostes o recomanacions!
Moltes gracies !!



Gasss i Seny ?
Jo us recomanaria la ruta del silencio, coll d Ares i no se si podeu arribar a Albarracin, aquest ultim val la pena.
Pitarque que veig que us ho recomanan es guapo si, jo hi vaig nomes pasar. Al poble de Cinctorres teniu l hotel restaurant Faxeiro, força be. Bona ruta!
 
Pele

Pele

Nouvingut
30 Jul 2020
12
29
Premis
2
Solsona
Moto
BMW R 1250 GS Exclusive
Jo us recomanaria la ruta del silencio, coll d Ares i no se si podeu arribar a Albarracin, aquest ultim val la pena.
Pitarque que veig que us ho recomanan es guapo si, jo hi vaig nomes pasar. Al poble de Cinctorres teniu l hotel restaurant Faxeiro, força be. Bona ruta!
La ruta del silencio si que la tenim prevista, a més crec que el restaurant que ha recomanat Roger, està dins d'aquesta ruta, això anirà de perles.
A Albarrqacin no crec que hi arribem, tot i que ja ens handit que es molt xulo. la nostra intenció es no passa més endins de Terol. anirem baixant fins la zona de Utiel, o per allà.
Gràcies per la recomanació!!
 
  • Like
Reaccions: Erik
Pele

Pele

Nouvingut
30 Jul 2020
12
29
Premis
2
Solsona
Moto
BMW R 1250 GS Exclusive
Hola bones, ja està... en un plis plas ens han passat els dies i ja tenim la ruta pel Maestrat feta.
la veritat es que n'hi ha un tip de carreteretes per aquella zona, ara be amb un parell de dies crec que ja es suficient.
Per cert! restaurant la Trucha tancat...per reformes,vem improvitsar un dinaret a Ejulve en un cobert que han acondicionat com a restaurant
també vem fer de Cantavieja a Rubielos de Mora,
el coll d'Ares (que per cert estàn fent una obra faraònica per fer una altra carretera)
En fi hem aprofitat be els dies
gràcies pels vostres consells!!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Xavi Canyo Porra Moto GP 2024 !!! Competició 30
G MOTO CLUB FEDERAT?? Avantatges especials 4
S La meva moto Presentacions 9
Bascu Mecànica Filtres d'Alt Rendiment (tipus K&N) en moto limitada? Mecànica de motos i recopilatoris 4
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
Bascu Dubte Bateria de moto - opcions Mecànica de motos i recopilatoris 16
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
AgustiCarmona Vídeos Viatjar sol en moto MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Dashcam para moto Mecànica de motos i recopilatoris 4
X04N Esdeveniment Resultats Moto Explora 22/04 MotoExplora 4
J Formació Formació 3.0 Vive la moto Formació motorista 1
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Roger Mecànica "Quan deixo de donar gas s'escolta un clic metàl·lic de la part de radera de la moto Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Notícia El Museu Moto Bassella prorroga l'exposició "+Derbi: dels carrers als circuits" Espai de debat 0
Xavi Canyo PORRA MOTO GP 2023 !!!!!! Competició 308
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Consells Combatre el fred intens amb moto Espai de debat 13
laguiavial.com Consells He estat mirant quina moto vull Espai de debat 22
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
perlanegraviajes Ruta en moto Cerdeña en moto Cròniques sobre motociclisme 4
M Venc / Compro Jaqueta moto Rev'it Jacquet Elipse Taulell d'anuncis 2
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
perlanegraviajes Crònica Escocia en Moto Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
Xavi Canyo Sense clau, la moto seguia encesa Mecànica de motos i recopilatoris 5
AgustiCarmona Vídeos En moto entre Catalunya, Aragó i el País Valencià. Rutes en moto 0
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Projecte de nova Moto X-ADV 750 Anàlisi de productes 17
mami_en_moto Ruta en moto Vive La Moto 2022 Cròniques sobre motociclisme 3
perlanegraviajes Off Topic Premis Moto Turisme Suport entre companys 0
Xavi Canyo Teníu alguna manía abans d'agafar la moto? Un Cafè Ràpid 25
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes Ruta en moto Xerrada viatge a Islandia en moto Cròniques sobre motociclisme 0
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
JoanBP Competició PORRA MOTO GP 2022 !!!!!! Competició 305
mami_en_moto Moto GP 2022 :) Competició 11
SmartMotoRiders Formació Entrevista a Pere Arnella, instructor i monitor de moto Formació motorista 0
Bascu Vive la moto o esdeveniments semblants? Espai de debat 5
perlanegraviajes Ruta en moto EM ROBEN la moto Cròniques sobre motociclisme 0
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
M D E RUTA EN MOTO 15/1 Sortides anteriors 6
Xavi Canyo Ruta en moto Ruta en moto Ewan McGregor Rutes en moto 2
motoxtrem.com Homologacion moto/ motoxtrem.com Taulell d'anuncis 0

Fils similars