• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Què heu fet avui?

Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Jo tenia pensat anar aquesta setmana:), però les coses es torcen quan menys t'ho esperes:rolleyes: ,els problemes familiars és el primer, si no hagués sigut per això i sabent que tu anaves, m'hagués apuntat, la propera.:cool:
Hola @GEORGECAT , primer de tot resoldre els problemes, espero no siguin greus, vaig anar sol, tampoc vaig dir res a ningú, soc una mica imprevisible el dia que veig que fa bon temps i no hi han altres obligacions, surto a rodar, però si quedem amb molt de gust anar-hi amb companyia.
Per la propera setmana ho tinc una mica complicat, ja que només tinc dilluns, ja que els demés dies no puc, almenys per fer una ruta llarga, doncs no estaria disponible, el dimars i el dijous, fins a partir de 11:30 h.
A més del Mazinguer, tenim a prop Santes Creus i Montferri, no se si ja ho coneixes, el que passa és que des de Terrassa ja son més de 200 km.
Mira com t’ens l’agenda, aviam si trobem un dia per sortir.
Ja hem diràs. ✌️??
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
588
1.108
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Hola @GEORGECAT , primer de tot resoldre els problemes, espero no siguin greus, vaig anar sol, tampoc vaig dir res a ningú, soc una mica imprevisible el dia que veig que fa bon temps i no hi han altres obligacions, surto a rodar, però si quedem amb molt de gust anar-hi amb companyia.
Per la propera setmana ho tinc una mica complicat, ja que només tinc dilluns, ja que els demés dies no puc, almenys per fer una ruta llarga, doncs no estaria disponible, el dimars i el dijous, fins a partir de 11:30 h.
A més del Mazinguer, tenim a prop Santes Creus i Montferri, no se si ja ho coneixes, el que passa és que des de Terrassa ja son més de 200 km.
Mira com t’ens l’agenda, aviam si trobem un dia per sortir.
Ja hem diràs. ✌️??
Jo també, la setmana que ve ho tinc fumut per ara:(, ja quedarem si no és per anar aquí per anar a un altre lloc, hi han mes llonganisses que díes.?
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.192
2.564
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Jordi... Buff...‼️? Aquesta no m’he l’esperava... pensava que no s’acabava mai!!!
He de buscar algun soport que vagi bé a la Beverly, per posar el Maps del móbil i saber per on vaig, ja que al anar he anat fins a toca Valls ja que hi han moltes carreteretes i poca indicació.
Segur he fet algun Km de més.
He sortit tard de casa i he arribat també tard a les 15 h. (Acceptable) sort que havia avisat a la dona... jejeje, que no patís.
Si ves sortit ben d’hora ben d’hora ves pogut fet Santes Creus i Montferri, que ja ho conec però amb moto no ho he fet mai.
Serà el motiu per tornar-hi.
Salut‼️?✌️?
No se si això et pot servir, és el que porto per la càmara
1616070888663
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
No se si això et pot servir, és el que porto per la càmara
Veure l'arxiu adjunt 3329
Gràcies Xavi, no és ben bé aixó el que vull.
Es per veure el navegador i poguer-lo lligar a la varilla del retovisor, ja que la Beverly no te manillar.
Ja n’he trobat un a Ali Expres suposo anirà bé.
També he comprat un intercomunicador per montar al casc i aixís rebre les instruccions del Maps.
Aquest intercomunicador l’he vist amb diferentes marques i té bones opinions de que va bé.
?✌️?
09012BB2 C5D3 4602 9567 F3D681E723FA
D1948808 5DCA 41BA 9322 377214856F5D
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.192
2.564
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Gràcies Xavi, no és ben bé aixó el que vull.
Es per veure el navegador i poguer-lo lligar a la varilla del retovisor, ja que la Beverly no te manillar.
Ja n’he trobat un a Ali Expres suposo anirà bé.
També he comprat un intercomunicador per montar al casc i aixís rebre les instruccions del Maps.
Aquest intercomunicador l’he vist amb diferentes marques i té bones opinions de que va bé.
?✌️?
Veure l'arxiu adjunt 3331Veure l'arxiu adjunt 3330
Sort tens del retrovisor, la meva no té on agafar res, només vaig trobar aquesta pinça per posar-la sobre la visera del tablier.
Quan faig una ruta, memoritzo el 4 encreuaments importants i si hem perdo aleshores miro el mòbil, ha, ha, ha..
 
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Avui dia full. Al matí amb en @Pep Aràgo hem esmorzat, posat els TKC80 a la XT600 (bé, bàsicament ho ha fet ell hahaha... Gràcies Pep) i a la tarda ruta improvisada en solitari cap a Banyoles.
Dia fantàstic de sol i kms...

Deixo fotos que sempre agraden!

Ruta a Wikiloc:
Usuari @gabivolafor
Data:24/03/2021

20210324 131756
20210324 172032
20210324 173923
20210324 173946
20210324 174636
20210324 184258
20210324 185932
20210324 185948
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Avui dia full. Al matí amb en @Pep Aràgo hem esmorzat, posat els TKC80 a la XT600 (bé, bàsicament ho ha fet ell hahaha... Gràcies Pep) i a la tarda ruta improvisada en solitari cap a Banyoles.
Dia fantàstic de sol i kms...

Deixo fotos que sempre agraden!

Ruta a Wikiloc:
Usuari @gabivolafor
Data:24/03/2021

Veure l'arxiu adjunt 3407Veure l'arxiu adjunt 3408Veure l'arxiu adjunt 3409Veure l'arxiu adjunt 3410Veure l'arxiu adjunt 3411Veure l'arxiu adjunt 3412Veure l'arxiu adjunt 3413Veure l'arxiu adjunt 3414
Nen..., desprès de l esmorzar de cansalada que ens hem fotut, tindríem que haver canviat sis jocs de pneumàtics per poder cremar ho....!!!!! ? ? ?

Ha quedat brutal la XT amb els TKC80 i si a sobre funcionen correctament, ja serà la hostie....!!!! ???
En uns dies pots publicar un post a l apartat de pneumàtics, per explicar les teves sensacions amb aquestes gomes, una vegada els hi tinguis agafat més el feeling i rodat en condicions diverses de pistes i asfalt... ;)

Per cert... moolt guapes les fotos de la BMW i la sortida a Banyoles...!!! ??
 
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Nen..., desprès de l esmorzar de cansalada que ens hem fotut, tindríem que haver canviat sis jocs de pneumàtics per poder cremar ho....!!!!! ? ? ?

Ha quedat brutal la XT amb els TKC80 i si a sobre funcionen correctament, ja serà la hostie....!!!! ???
En uns dies pots publicar un post a l apartat de pneumàtics, per explicar les teves sensacions amb aquestes gomes, una vegada els hi tinguis agafat més el feeling i rodat en condicions diverses de pistes i asfalt... ;)

Per cert... moolt guapes les fotos de la BMW i la sortida a Banyoles...!!! ??
Gràcies Pep, tindré en compte això de comentar els pneumàtics!
 
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Bones de nou, aquests darrers díes he estat ben ocupat a la feina i gairebé no he entrar al fòrum. Ara tinc una estoneta per aprofitar i dir la meva.

Primer cap de setmana de campi qui pugui una mica boig. Motos per tot arreu, cotxes, bicis i helicòpters vigilant que no trepitjem la línea contínua. Nosaltres vàrem optar per fer finde tranquil donat les previssions de temps. Total, que diumenge fotía un sol espatarrant i vaig pensar, "entra al fòrum i a veure quina medalla pots fer en un matí" :unsure:...

Les costes de Garraf, bon destí i podem estar a casa per dinar. Xino Xano ens hi vàrem acostar a la cúa de cotxes que pacientment anaven comptant culs de ciclista als revolts de la carretera. Mai havía fet aquesta carretera en segona pero per tot hi ha una primera vegada. Amb la moto mes calenta que el seient de la moto a l'agost vàrem aturar-nos a la platja dels gossos (uns deu milions de gossos arreplegats en la petita platja de la fàbrica de ciment. Sessió de fotos, posada en marxa cap a Sitges, arrivada, veure que està a rebentar de gent, fer mitja volta sense aturar-nos i de tornada cap a casa. QUIN HORROR!

A LA PRIMERA I TERCERA FOTO SURT UN MOTORISTA. NO L'HE PIXELAT PER SI ES ALGÚ DEL FÒRUM I LA VOL TENIR DE RECORD A MES D'OBTINDRE LA MEDALLA :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

IMG 3193
IMG 3194
IMG 3196
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bones de nou, aquests darrers díes he estat ben ocupat a la feina i gairebé no he entrar al fòrum. Ara tinc una estoneta per aprofitar i dir la meva.

Primer cap de setmana de campi qui pugui una mica boig. Motos per tot arreu, cotxes, bicis i helicòpters vigilant que no trepitjem la línea contínua. Nosaltres vàrem optar per fer finde tranquil donat les previssions de temps. Total, que diumenge fotía un sol espatarrant i vaig pensar, "entra al fòrum i a veure quina medalla pots fer en un matí" :unsure:...

Les costes de Garraf, bon destí i podem estar a casa per dinar. Xino Xano ens hi vàrem acostar a la cúa de cotxes que pacientment anaven comptant culs de ciclista als revolts de la carretera. Mai havía fet aquesta carretera en segona pero per tot hi ha una primera vegada. Amb la moto mes calenta que el seient de la moto a l'agost vàrem aturar-nos a la platja dels gossos (uns deu milions de gossos arreplegats en la petita platja de la fàbrica de ciment. Sessió de fotos, posada en marxa cap a Sitges, arrivada, veure que està a rebentar de gent, fer mitja volta sense aturar-nos i de tornada cap a casa. QUIN HORROR!

A LA PRIMERA I TERCERA FOTO SURT UN MOTORISTA. NO L'HE PIXELAT PER SI ES ALGÚ DEL FÒRUM I LA VOL TENIR DE RECORD A MES D'OBTINDRE LA MEDALLA :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Veure l'arxiu adjunt 3421Veure l'arxiu adjunt 3422Veure l'arxiu adjunt 3423
Quan dius que mai havies fet les costes del Garraf en segona deus voler dir que els altres cops era en primera no? Hehe perquè sempre està igual a rebentar!
 
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Quan dius que mai havies fet les costes del Garraf en segona deus voler dir que els altres cops era en primera no? Hehe perquè sempre està igual a rebentar!
Les vaig estar fent anada i tornada en el día durant un any i mig de dilluns a divendres. Parlo del 1988 i 89
Baixava cada matinada de Barcelona fins el Port de tarragona, arrivaba abans de les set del matí, contractava la colla d'estibadors pel día i em fotía a dormir una estona a la sala de reunions. Era esgotador així que vaig demanar el trasllat a Barcelona. Els primers dos anys vaig viure a la Pineda de Salou pero el ritme que portava amb els meus companys de pis no m'hagués deixat complir ni 30 anys ??????

Per aquella epoca es podía avançar a les costes, em coneixía cada centímetre i cada punt on es podía fer d'aquella bogería de carretera.
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
588
1.108
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Gràcies Xavi, no és ben bé aixó el que vull.
Es per veure el navegador i poguer-lo lligar a la varilla del retovisor, ja que la Beverly no te manillar.
Ja n’he trobat un a Ali Expres suposo anirà bé.
També he comprat un intercomunicador per montar al casc i aixís rebre les instruccions del Maps.
Aquest intercomunicador l’he vist amb diferentes marques i té bones opinions de que va bé.
?✌️?
Veure l'arxiu adjunt 3331Veure l'arxiu adjunt 3330
Jaumenovas, com va aquest intercomunicador?, em vui mirar un que tingui forces possibilitats.
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Jaumenovas, com va aquest intercomunicador?, em vui mirar un que tingui forces possibilitats.
Va força bé, l’he probat amb el iphone conectat amb música i se sent molt nítit, si et truquen per telf es conecta automàticament sensa tocar res i es desconecta la música. Quan s’acava la trucada torna a conectar la música.
També dona les intruccions del google Maps, abaixant la música al moment que dona instruccions.
No he tingut oportunitat de probar conectarlo amb altres intercomunicadors, però diu que te comunicació fins 1200 metres,
El vsig comprar a AliExpres i hem va arrivar en dos dies i em va costar uns 40 €.
Ve amb tots els accesoris necesaris per instalar-lo al casc, amb adesiu o amb pinça.

HEROBIKER-Intercomunicador para casco de motocicleta, auriculares inalámbricos con altavoz a prueba de agua, interfono para Moto, 1200M
Comprat al Proveidor “Mama cao’s store”
Ara veig que està més barato.
Mira-t’ho, aviam si ho troves. No he sabut copia l’enllaç.
?✌️?

82540DD8 840A 4BAD 8014 65BEE895D7B6




7FEC39D7 8EDF 47A5 B475 F1CDB5D71AB0
2B602577 2112 4619 901D 6D2B8891DE93
25B8A2B6 09A0 4975 A7A1 F621EBE27B41
C8200764 4315 4C71 9C09 95811E887227
 
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
El que té força opinions és el Ejeas V6 Pro.
No el vaig agafar perquè els altaveus eren massa gruixuts per el meu casc
El vaig comprar ahir a Amazon i arriva demà, espero provar-ho aquest cap de setmana. Pels 83 € que costen les dues unitats i les opinions favorables crec que he fet una bona compra. Ja t'ho diré aviat.
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
588
1.108
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Va força bé, l’he probat amb el iphone conectat amb música i se sent molt nítit, si et truquen per telf es conecta automàticament sensa tocar res i es desconecta la música. Quan s’acava la trucada torna a conectar la música.
També dona les intruccions del google Maps, abaixant la música al moment que dona instruccions.
No he tingut oportunitat de probar conectarlo amb altres intercomunicadors, però diu que te comunicació fins 1200 metres,
El vsig comprar a AliExpres i hem va arrivar en dos dies i em va costar uns 40 €.
Ve amb tots els accesoris necesaris per instalar-lo al casc, amb adesiu o amb pinça.

HEROBIKER-Intercomunicador para casco de motocicleta, auriculares inalámbricos con altavoz a prueba de agua, interfono para Moto, 1200M
Comprat al Proveidor “Mama cao’s store”
Ara veig que està més barato.
Mira-t’ho, aviam si ho troves. No he sabut copia l’enllaç.
?✌️?

Veure l'arxiu adjunt 3480



Veure l'arxiu adjunt 3476Veure l'arxiu adjunt 3477Veure l'arxiu adjunt 3478Veure l'arxiu adjunt 3479
Gràcies li farem un ull.?
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars