arnausalce
Rodant
- 23 Jun 2020
- 38
- 92
- Premis
- 3
Hola companys! Aprofito que he vist aquest fil per comentar-vos que aquells que sigueu de Terrassa, no porteu la moto a reparar a Motos Baró, a la zona de Vallparadís. El diumenge 12 de setembre vaig tenir un accident amb la moto i va quedar bastant danyada, però per sort a mi no em va passar res. Vaig dur-la allà perquè els la vaig comprar a ells (que també vaig tenir endarreriments respecte les dates que em van prometre en un primer moment, però són el taller/concessionari de tota la vida al barri, així que endavant). La meva idea era marxar aquest pont, i vaig dir-los que mentre l'assegurança movia papers i pagava o el que sigui -la moto per sort està a tot risc-, jo avançava els diners pels recanvis i em van dir que no, que no em preocupés però que allò era massa liat. A dia d'avui, els recanvis encara no estàn demanats i això que la setmana passada ja vam signar els papers de l'asseguradora conforma el peritatge era correcte i els faria el pagament. Avui he anat (ja amb la mosca al nas), i quan els he reclamat m'han dit com si estigués exagerant que la moto la tindré funcional aquesta setmana (vaja, que faran les reparacions justes i necessaries perquè funcioni).
Uns impresentables vaja, els de Terrassa no hi aneu. I ja que estic, algun egarenc em pot recomanar algun taller de motos bo? Si no la propera la portaré a l'oficial d'Honda. Però a ells, segur que ja no.
Uns impresentables vaja, els de Terrassa no hi aneu. I ja que estic, algun egarenc em pot recomanar algun taller de motos bo? Si no la propera la portaré a l'oficial d'Honda. Però a ells, segur que ja no.