• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Esdeveniment En RayFieldsRider em fa una entrevista a YouTube!!!

X04N

X04N

Cul quadrat
Organitzador MotoExplora
29 Abr 2022
76
177
Premis
5
Premià de Mar
www.motoexplora.cat
Moto
FZ6S2
Doncs sí, el ja famosíssim youtuber @Ray Fields Rider i company del fòrum, per cert, em fa una entrevista... "y lo que pasó luego te sorprenderá..." hahaha #clickbait.
Parlem dels esdeveniments MOTOEXPLORA, de com va sorgir la idea, de com funcionen i de moltes coses més!
No sigueu molt durs, ell és un gran expert amb més de 140 vídeos a l'esquena, jo soc un novell davant la càmara :p
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
401
992
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
hahaha
jo sóc un d'aquests frikis !!!
ets un puto crack joan 🔥🔥🔥
quan vaig assebentar-me que havies dissenyat i construït els trackers vaig quedar al·lucinat ‼️

vaig tenir el plaer de participar en el MotoExplora de Girona-Nord de l'octubre de 2023, i us asseguro que és una prova molt xula pel propi disseny (disseny propi de la ruta, eficiència punts/h., regularitat, etc.), però té el molt bon afegit del dinar de cloenda entre tots els participants, que a més a més, no és pas massiu i es pot interactuar amb tothom fàcilment.

jo m'apuntaria a la ruta del dia sencer amb sopar ;-) i segur que torno a trobar equip per fer-la i passar-lo de conya 😎 ray, t'hi afegeixes a l'equip del MotoExplora de dia sencer per quan es faci?

la del juliol podré fer-la, sigui on sigui! però si és als pirineus serà ideal 😎
 
Llao

Llao

Cul quadrat
27 Abr 2020
93
272
Premis
28
Bítem (Tortosa)
Moto
Bmw R1250GS+Husqvarna 450 enduro
No pateixis que has quedat ben guapot!!!;):)
Jo també m'apuntaria a la prova de jornada sencera. Esmorzaret, punyo i després a sopar.

Ja t'ho vaig dir, però aquest aparell teu, el Data Logger, està molt ben parit, pel meu gust molt millor que el seguiment de la 100 Colls. T'ho enrosques a la moto i nomes has de pegar-li una miradeta per comprovar el punt de control i després t'oblides fins al següent. També passa, que a mi, haver d'estar pendent de massa aparells m'estressa, el que vull es estar pendent de la carretera, jo amb el meu GPS fins la fi del mon.
Dos coses que no m'agraden:
1-El control secret. Es un element addicional que no te res ha veure i depenent si l'has pogut localitzar ho no, et fot baix de tot, ho dalt de tot a la classificació, en independència de lo bé ho malament que hagis fet la ruta.
2-Els controls de velocitat. No sou nomes a MotoExplora, en quasi tots els events ja com una certa "moralitat" de una velocitat "apropiada". Ja hi han les autoritats per controlar les velocitats inadequades, no es la vostra feina. Val a dir que en aquest events quasi tots anem a velocitats legalment inadequades, i també val a dir que soc d'un poble que solen passar events, la grandissima majoria de participants passen a velocitats adequades.
Per la resta, fas molt bona feina.

Pd. Jo, al seu dia, tambè estava apuntat al "Genoll a terra", encara que poder no molt actiu.
 
X04N

X04N

Cul quadrat
Organitzador MotoExplora
29 Abr 2022
76
177
Premis
5
Premià de Mar
www.motoexplora.cat
Moto
FZ6S2
No pateixis que has quedat ben guapot!!!;):)
Jo també m'apuntaria a la prova de jornada sencera. Esmorzaret, punyo i després a sopar.

Ja t'ho vaig dir, però aquest aparell teu, el Data Logger, està molt ben parit, pel meu gust molt millor que el seguiment de la 100 Colls. T'ho enrosques a la moto i nomes has de pegar-li una miradeta per comprovar el punt de control i després t'oblides fins al següent. També passa, que a mi, haver d'estar pendent de massa aparells m'estressa, el que vull es estar pendent de la carretera, jo amb el meu GPS fins la fi del mon.
Dos coses que no m'agraden:
1-El control secret. Es un element addicional que no te res ha veure i depenent si l'has pogut localitzar ho no, et fot baix de tot, ho dalt de tot a la classificació, en independència de lo bé ho malament que hagis fet la ruta.
2-Els controls de velocitat. No sou nomes a MotoExplora, en quasi tots els events ja com una certa "moralitat" de una velocitat "apropiada". Ja hi han les autoritats per controlar les velocitats inadequades, no es la vostra feina. Val a dir que en aquest events quasi tots anem a velocitats legalment inadequades, i també val a dir que soc d'un poble que solen passar events, la grandissima majoria de participants passen a velocitats adequades.
Per la resta, fas molt bona feina.

Pd. Jo, al seu dia, tambè estava apuntat al "Genoll a terra", encara que poder no molt actiu.
Ep Joan!
Moltíssimes gràcies pels comentaris! M'agrada moltíssim i els tindré molt en compte (i ho dic de debò, no per quedar bé).
D'entrada moltes gràcies pels comentaris sobre el datalogger, s'agraeixen MOLT MOLT després de tota la feina feta per a fer-lo una realitat!
El tema del control secret no et falta part de raó, l'últim cop li vam donar una puntuació massa alta, i això va fer que sense trobar-lo no tenies res a pelar.
El tema de la velocitat té 3 motius, el primer i més important és que no vull que ningú prengui mal, el segon que afegeix una altra dimensió a tenir en compte a l'hora de calcular la ruta, i el tercer, si algú es fa mal i m'acaba denunciant (hi ha gent per tot...) vull poder demostrar que la meva intenció no era en cap moment muntar curses il·legals!
Fixa't que tots aquests esdeveniments deixen molt clar que són "no competitius" el nostre format està clar que té un punt competitiu, la meva intenció és que quedi clar que el punt competitiu és causat per veure qui pot plantejar la millor ruta i ser capaç de seguir-la sense cometre errors, no de veure qui corre més.
Ostres quina casualitat això de Genoll A Terra, mira si és petit el món.
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
401
992
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Ep Joan!
Moltíssimes gràcies pels comentaris! M'agrada moltíssim i els tindré molt en compte (i ho dic de debò, no per quedar bé).
D'entrada moltes gràcies pels comentaris sobre el datalogger, s'agraeixen MOLT MOLT després de tota la feina feta per a fer-lo una realitat!
El tema del control secret no et falta part de raó, l'últim cop li vam donar una puntuació massa alta, i això va fer que sense trobar-lo no tenies res a pelar.
El tema de la velocitat té 3 motius, el primer i més important és que no vull que ningú prengui mal, el segon que afegeix una altra dimensió a tenir en compte a l'hora de calcular la ruta, i el tercer, si algú es fa mal i m'acaba denunciant (hi ha gent per tot...) vull poder demostrar que la meva intenció no era en cap moment muntar curses il·legals!
Fixa't que tots aquests esdeveniments deixen molt clar que són "no competitius" el nostre format està clar que té un punt competitiu, la meva intenció és que quedi clar que el punt competitiu és causat per veure qui pot plantejar la millor ruta i ser capaç de seguir-la sense cometre errors, no de veure qui corre més.
Ostres quina casualitat això de Genoll A Terra, mira si és petit el món.
Tot i que en Joan té raó que no és pas la vostra funció controlar el compliment de les normes, penso és encertat afegir la dimensió de la puntuació per velocitat mitjana, tant per ser un factor més alhora del disseny de la ruta, com per cobrir-te en cas d'algun incident, o actuació d'ofici o de part (les competicions són activitats reservades a les federacions esportives; el disseny de rutes òptimes no ho és).
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
163
402
Premis
13
Gironella
www.youtube.com
Moto
KTM 1290 Super Adventure S 2022
Bona nit. Vaig tard, però m'agradaria afegir quelcom:

El fet de valorar la velocitat mitjana fa molts anys que es veu en els rallies de regularitat i és un repte afegit.

A part, crec que en els esdeveniments que no es sanciona l'excés de velocitat provoca situacions molt perilloses. Jo mateix, l'any passat fent la 100 Colls (us deixo el vídeo aquí, minut 11:57), vaig estar a punt de ser embestit per un desgraciat que no tenia en compte res més que sumar colls i colls. Si els de l'organització haguéssin penalitzat l'excés de velocitat, tal i com van dir, no crec que hauria passat.

I ja per acabar, prefereixo que qui em recordi que si corro em penalitzen sigui el Joan de MotoExplora, o els dels altres esdeveniments, que em treuran punts de puntuació, que no els Mossos, que els punts que et treuen són més cars.

De totes maneres, cadascú és amo i senyor dels seus actes i tots hem d'actuar tenint present que les carreteres no són un circuit.

Bona nit!✌🏻✌🏻
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
401
992
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Bona nit. Vaig tard, però m'agradaria afegir quelcom:

El fet de valorar la velocitat mitjana fa molts anys que es veu en els rallies de regularitat i és un repte afegit.

A part, crec que en els esdeveniments que no es sanciona l'excés de velocitat provoca situacions molt perilloses. Jo mateix, l'any passat fent la 100 Colls (us deixo el vídeo aquí, minut 11:57), vaig estar a punt de ser embestit per un desgraciat que no tenia en compte res més que sumar colls i colls. Si els de l'organització haguéssin penalitzat l'excés de velocitat, tal i com van dir, no crec que hauria passat.

I ja per acabar, prefereixo que qui em recordi que si corro em penalitzen sigui el Joan de MotoExplora, o els dels altres esdeveniments, que em treuran punts de puntuació, que no els Mossos, que els punts que et treuen són més cars.

De totes maneres, cadascú és amo i senyor dels seus actes i tots hem d'actuar tenint present que les carreteres no són un circuit.

Bona nit!✌🏻✌🏻
enguany, a la 100colls, van posar radars virtuals per eliminar als o les motards per excessos de velocitat.
diria que ha funcionat, perquè enguany no vaig trobar casos de bojos com sí vaig veure l'any passat; eren casos puntuals, però que feia vergonya aliena portar la mateixa enganxina del dorsal que aquesta gent...
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
arnausalce Crònica Ruta de la seda a lloms d'una Honda CB500X Cròniques sobre motociclisme 4
Ramon "Fosfi" S'apropa una tempesta perfecta (al garatge) Les nostres motos 32
Grizzlybeard Ruta en moto A Mandello del Lario amb una MG V7 Rutes en moto 9
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
AgustiCarmona Vídeos Caiguda al Marroc. Una lliçó de vida Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Informació Organitza una ruta en moto o una trobada Rutes en moto 0
F com vinilar una moto???!!! Mecànica de motos i recopilatoris 4
pepprats Formació Us recomano una lectura Formació motorista 2
Serra Voleu veure una moto de veritat? Espai de debat 2
Serra Crònica Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu Cròniques sobre motociclisme 11
mami_en_moto Ruta en moto Vull fer una ruta en moto !! Rutes en moto 12
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX si la Honda X-ADV es una Moto o Scooter‼️ MotoVlogs propis 0
jordiTR63 Formació Crònica d'una jornada de Formació 3.0 Formació motorista 0
Xavi Canyo Sense moto una temporada Suport entre companys 17
Mario G. Ruta en moto Qui voldría fer una sortida fins a Port Bou per la costa? Rutes en moto 11
AgustiCarmona Vídeos Consells a Futurs Motoviajeros Capítol #3: PLANIFICAR UNA RUTA MotoVlogs propis 3
Serra Ruta en moto Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu? Rutes en moto 74
Adrià Em presento Començat amb una 125cc des de Molins de Rei Presentacions 14
Ray Fields Rider Tram UNA CARRETERA PROP DE BARNA? Trams motociclistes d'interès 11
Josep_Mototest Vídeos Nova PROVA d’una preciosa Cafe-racer‼️ MotoVlogs propis 0
Roger X-ADV Notícia Alt Urgell i Andorra formen una unitat comarcal per la mobilitat a partir de dilluns Espai de debat 2
edudzn Opinió Una volta més a la guerra de les Maxitrails Espai de debat 10
Freerider27 Salutacions i una mica d'història Presentacions 15
Robiker.1985 Provant una bèstia elèctrica MotoVlogs propis 2
Roger Informació Ens absorbeix una firma de cotxes Informació i suport 0
T Ruta en moto Algù s'apunta a una sortida pel Garraf el dìa 31 ò el dia 2 de gener.? Rutes en moto 8
Roger X-ADV Vídeos Temeritat per una moto Espai de debat 2
Roger Notícia En marxa una prova pilot de senyalització de revolts amb alta sinistralitat per als motoristes Espai de debat 20
Roger Ruta en moto EutichesBook 2020: amb dues rutes OnRoad disponibles i una d'Off Rutes en moto 0
Jf live adventure Crònica Marroc en una 125cc Cròniques sobre motociclisme 9
mami_en_moto Em presento Una novata a prop de Montserrat! Presentacions 16
Marta D'estreno per Cantàbria, una mica d'Asturies, de País Basc i de Pirineus Sortides anteriors 10
Serra Crònica Trencar una llança a favor de la Honda CB500X: Noraly Schoenmaker alies "Itchy Boots" en compra una Cròniques sobre motociclisme 6
Burkat450R Ruta en moto Sortideta "llarga" per una Enduro.... Rutes en moto 4
Tranquil Fotos Una ruta pels tres ports Les nostres motos 5
Roger X-ADV Fotos Una mica de vinya Espai de debat 53
Roger X-ADV 8.000 € per una teneré del 2009 Espai de debat 2
Roger Informació Preparant una nova dinàmica Informació i suport 0
Roger X-ADV Restaurar una moto antiga feta caldo Espai de debat 2
Eloi Crònica Una imatge val més que mil paraules. Cròniques sobre motociclisme 1
Roger Kawasaki Z900RS 2018, una moto pels amants del retro Espai de debat 0
Roger VIDEO - S'escapa de la policia amb una moto robada Espai de debat 0
Roger Royal Enfield Himalayan, una trail de cap a peus per usuaris de l'A2 Espai de debat 0
Roger 18.000 km en una scooter de 110cc per rodar a Nürburgring Espai de debat 0
Roger S'acosta el Dakar 2018, una edició amb més de 9.000 km Espai de debat 0
MCR94 KTM 790 DUKE 2018, una llaminadura pels amants de la conducció Espai de debat 0
Roger BMW C 400 X, una scooter que destaca per la seva connectivitat Espai de debat 0
Roger (VÍDEO) – El pilot d’una S1000RR topa amb un cotxe a Nürburgring Espai de debat 0
Roger Honda CRF1000L Africa Twin 2018, una versió bàsica vitaminada Espai de debat 0
Roger Una recollida solidària d'oli d'oliva a canvi de 5 litres d'oli per la moto Espai de debat 0

Fils similars