No pateixis que has quedat ben guapot!!!
Jo també m'apuntaria a la prova de jornada sencera. Esmorzaret, punyo i després a sopar.
Ja t'ho vaig dir, però aquest aparell teu, el Data Logger, està molt ben parit, pel meu gust molt millor que el seguiment de la 100 Colls. T'ho enrosques a la moto i nomes has de pegar-li una miradeta per comprovar el punt de control i després t'oblides fins al següent. També passa, que a mi, haver d'estar pendent de massa aparells m'estressa, el que vull es estar pendent de la carretera, jo amb el meu GPS fins la fi del mon.
Dos coses que no m'agraden:
1-El control secret. Es un element addicional que no te res ha veure i depenent si l'has pogut localitzar ho no, et fot baix de tot, ho dalt de tot a la classificació, en independència de lo bé ho malament que hagis fet la ruta.
2-Els controls de velocitat. No sou nomes a MotoExplora, en quasi tots els events ja com una certa "moralitat" de una velocitat "apropiada". Ja hi han les autoritats per controlar les velocitats inadequades, no es la vostra feina. Val a dir que en aquest events quasi tots anem a velocitats legalment inadequades, i també val a dir que soc d'un poble que solen passar events, la grandissima majoria de participants passen a velocitats adequades.
Per la resta, fas molt bona feina.
Pd. Jo, al seu dia, tambè estava apuntat al "Genoll a terra", encara que poder no molt actiu.