• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

opinions moto guzzi v85tt

cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
On la vas comprar?
Jo estic pensant en una V7 i sóc dels vallesos, no hi ha molts concessionaris a la província de Barcelona... I si es pot evitar haver de trepitjar “la gran ciutat” molt millor...

Vaig comprar-la a Reus, i estaràs pensant.... Si és de Barcelona com he anat a Reus a comprar-la??

Primer pel tracte, va ser molt bo. Després per les condicions i els regals. També perquè en van oferir un millor preu de compra per la meva moto. Afegeixo que per provar-la és el millor lloc, et donen bastant temps per provar, cosa que a la gran ciutat solament una hora.

Crec que tothom estarà d'acord amb mi que el preu de les motos és igual a tots els llocs, el que juga els concessionaris és amb matriculacions, ofertes, que si et poso això, o l'altre accessori, etc.

Jo vaig anar amb pressupost de Barcelona, i a Reus ho van igualar i vam posar més coses, a més de comprar-me la moto, cosa que a Barcelona no volíem fer.
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
No ho sé que en pensa en @perlanegraviajes

He vist ara mateix els seus vídeos i no crec que no la recomani.

Sí que és cert que totes les motos tenen els seus defectes i jo no negaré que ho tingui. És el cas de les pinyes fins que t'acostumes, perquè al seu torn ja tenen la preinstal·lació per posar altres accessoris sense necessitat de posar més coses.

Parla de la cúpula.... A mi la cúpula alta me la van regalar, per tant, jo no tinc cap problema per les turbulències.

Al vídeo surt el tomtom a l'forquilla, jo m'estic fent una barra per posar-la damunt de la tft.

Calor, sembla que ho vaig dir al forum, sí que fa calor a la ciutat, però en marxa, no notes res.

No sé, cadascun que la tasti i tregui les seves conclusions. És molt respectable la seva opinió, estic molt d'acord en algunes coses que diu, però en cap cas dedueixo que no es pugui comprar.

Jo ara mateix, no la canvio per cap altre. ;););)
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bona tarda motoristes!
Avui ha sigut el dia!
Hem anat amb un colega de rutes a fer de Guzzistes per l'alt Empordà.
Gràcies a Tecnimoto Figuetes que ens han deixat provar dues V85 hem vist com està la cosa.
Hem sortit cap a Peralada, Port de la Selva i tornat per Serra de Rodes.

La moto ha agradat, està clar que és qualitat. Les opinions han variat molt pel que fa el motor entre si vens de bi o tetra cilíndrica.
Pros:
-el canvi de marxes i el cardan super suaus i efectius, superiors a les nostres japoneses per canvi, i embrague assistit. Les reduccions van molt bé gràcies a l assistència
-llums full LED
-la moto gira sola i va com un tren sobre carrils a les curves, total seguretat i confiança.
- no cal canviar de marxes, baixos superbs, mai queda morta ni que t equivoquis de marxa!
-molt divertida en zones de corbes de muntanya i en camins de terra. Et treu uns somriures grans.
-estable per carretera, pots fer avançaments bé a velocitats moderades, no cal més.
-equipament de sèrie molt bo.
-corres més del que et fa sentir perquè va tan bé que creus que vas a poc a poc, però ni de bon tros.
-transmet vibracions tota la estona, però amb total comoditat i no molesten, és millor que altres neo-clàssiques com la Kawasaki w800 per exemple, molt més fina aquesta. En aquest sentit vibra més que una cb500, però menys que altres bicilíndric de la seva mida com ara la kawa650 (motor que jo no suporto, per cert). Aquí si vens d una tetra en canvi, no t agradarà.
-les unitats de prova duien matrícula Italiana! Ens ha encantat.
-info: la moto en tercera suposadament talla injecció a 142km/h (no és que ho hagi comprovat perquè hauria sigut ilegal) però crec que aquesta informació pot ser útil a algú.
-la moto és realment còmode
-és fàcil baixar la xifra oficial de consum, inclús anant molt dinàmic gastarà relativament poc.
-frens genials i molt dosificables
Contres:
-la pantalla de sèrie és baixa.
-costa una mica fer-se als botons del control de velocitat. Per canviar el mapa motor s'ha de fer un doble click ràpid al botó, això també per descobrir-ho s'hi està una estona. A la llarga segur que s'apren.
-el motor té uns baixos espectaculars però no convida a exprimir-lo fins a les 7700 voltes (quan dóna els 80cv) , així que si algú vol conduir així crec que no és la seva moto. Es pot fer però és més agradable anar aprofitant els baixos i canviant poc.
 

Adjunts

  • IMG_20200622_170335.jpg
    IMG_20200622_170335.jpg
    6,1 MB · Visites: 110
  • IMG_20200622_131013.jpg
    IMG_20200622_131013.jpg
    8,3 MB · Visites: 119
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bona tarda motoristes!
Avui ha sigut el dia!
Hem anat amb un colega de rutes a fer de Guzzistes per l'alt Empordà.
Gràcies a Tecnimoto Figuetes que ens han deixat provar dues V85 hem vist com està la cosa.
Hem sortit cap a Peralada, Port de la Selva i tornat per Serra de Rodes.

La moto ha agradat, està clar que és qualitat. Les opinions han variat molt pel que fa el motor entre si vens de bi o tetra cilíndrica.
Pros:
-el canvi de marxes i el cardan super suaus i efectius, superiors a les nostres japoneses per canvi, i embrague assistit. Les reduccions van molt bé gràcies a l assistència
-llums full LED
-la moto gira sola i va com un tren sobre carrils a les curves, total seguretat i confiança.
- no cal canviar de marxes, baixos superbs, mai queda morta ni que t equivoquis de marxa!
-molt divertida en zones de corbes de muntanya i en camins de terra. Et treu uns somriures grans.
-estable per carretera, pots fer avançaments bé a velocitats moderades, no cal més.
-equipament de sèrie molt bo.
-corres més del que et fa sentir perquè va tan bé que creus que vas a poc a poc, però ni de bon tros.
-transmet vibracions tota la estona, però amb total comoditat i no molesten, és millor que altres neo-clàssiques com la Kawasaki w800 per exemple, molt més fina aquesta. En aquest sentit vibra més que una cb500, però menys que altres bicilíndric de la seva mida com ara la kawa650 (motor que jo no suporto, per cert). Aquí si vens d una tetra en canvi, no t agradarà.
-les unitats de prova duien matrícula Italiana! Ens ha encantat.
-info: la moto en tercera suposadament talla injecció a 142km/h (no és que ho hagi comprovat perquè hauria sigut ilegal) però crec que aquesta informació pot ser útil a algú.
-la moto és realment còmode
-és fàcil baixar la xifra oficial de consum, inclús anant molt dinàmic gastarà relativament poc.
-frens genials i molt dosificables
Contres:
-la pantalla de sèrie és baixa.
-costa una mica fer-se als botons del control de velocitat. Per canviar el mapa motor s'ha de fer un doble click ràpid al botó, això també per descobrir-ho s'hi està una estona. A la llarga segur que s'apren.
-el motor té uns baixos espectaculars però no convida a exprimir-lo fins a les 7700 voltes (quan dóna els 80cv) , així que si algú vol conduir així crec que no és la seva moto. Es pot fer però és més agradable anar aprofitant els baixos i canviant poc.
HÒSTIES Serra, m'alegro molt que hagis tastat una mica de la V85TT.
Llegint la teva narració sembla que t'agrada .
Jo vaig dir també que les pinyes estan una mica malament, però quan t'acostumes..... Con totes sense pensar vas a tots els controls.
Repeteixo, molt bé que t'agradi.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
HÒSTIES Serra, m'alegro molt que hagis tastat una mica de la V85TT.
Llegint la teva narració sembla que t'agrada .
Jo vaig dir també que les pinyes estan una mica malament, però quan t'acostumes..... Con totes sense pensar vas a tots els controls.
Repeteixo, molt bé que t'agradi.
Sí m ha agradat, la moto m agrada, però els diners que val un s ho ha de pensar molt i molt bé i fer molts números, al menys en el meu cas.
Ah una cosa que sí que no m agrada és que trobo que els miralls són massa petits, tu has pensat en canviar-los?
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Sí m ha agradat, la moto m agrada, però els diners que val un s ho ha de pensar molt i molt bé i fer molts números, al menys en el meu cas.
Ah una cosa que sí que no m agrada és que trobo que els miralls són massa petits, tu has pensat en canviar-los?
Si, però de moment m'espero, ara quan reuneixi calers els antiboira per anar a lleida
Si els preus estan per els núvols, però.... El meu cas estrenye el cinturó i cap endavant.
Com vaig comentar, jo em tenia que llançar a la piscina per el tema de l'altre moto que cada vegada en donaven menys diners.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Ramonf

Ramonf

Nouvingut
24 Abr 2020
17
49
Premis
2
Dons..... a mi m'agrada molt la V85TT, per concepte, estil, etc.
Però em frena que tingui 15CV menys que la meva actual Tiger. Ja no timc edad per segons què, però tinc por de que es quedi curta.
Estava tirant més cap a la V-Strom 1050, o algo així.
A més soc baixet........
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Dons..... a mi m'agrada molt la V85TT, per concepte, estil, etc.
Però em frena que tingui 15CV menys que la meva actual Tiger. Ja no timc edad per segons què, però tinc por de que es quedi curta.
Estava tirant més cap a la V-Strom 1050, o algo així.
A més soc baixet........
Jo faig metre 82 cm i no poso peus plans amb aquesta moto. De totes maneres sóc sobretot alt pq tinc el coll llarg, les cames les tinc normals, uns 80-82 cm entre entrecuix i planta del peu diria de memòria, i clar, el seient està a 0'83. La matemàtica no falla!
A mi la 1050 m'encanta, ara, són més diners! De fet n amic m ha entabanat a provar la vstrom 650 i 1050 com a possibles alternatives a la guzzi,si vols et Dic alguna cosa més endavant sobre com ho veig.
La tiger 900 també seria una opció per a tu, opino que ja seria una millora respecte a la 800.
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Dons..... a mi m'agrada molt la V85TT, per concepte, estil, etc.
Però em frena que tingui 15CV menys que la meva actual Tiger. Ja no timc edad per segons què, però tinc por de que es quedi curta.
Estava tirant més cap a la V-Strom 1050, o algo així.
A més soc baixet........
Això és provar-la, el meu cunyat tenia una tiger 800 i ara té aquesta i no se li fa curta
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bé gent 11 mesos després d'haver obert aquest fil (ha estat un part llarg i difícil)
us presento a la meva nova montura:
Veure l'arxiu adjunt 2552Veure l'arxiu adjunt 2553Veure l'arxiu adjunt 2554Veure l'arxiu adjunt 2555
Moltes Felicitats noi...!!!!
Per cert... ens has deixat amb les ganes de veure la teva cara de felicitat.....!!!!! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Penso que has fet una molt bona compra.... VPower...!!!!!! ;););)

Salut i a gaudir la.... T espero pel Lluçanès (quan pugueu arribar fins aqui, of course....!!!!!! (y)(y)(y)
 
  • Like
Reaccions: Serra
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bé gent 11 mesos després d'haver obert aquest fil (ha estat un part llarg i difícil)
us presento a la meva nova montura:
Veure l'arxiu adjunt 2552Veure l'arxiu adjunt 2553Veure l'arxiu adjunt 2554Veure l'arxiu adjunt 2555
Home!!!!! Brutal i guapísima, i amb permís dels altres mestres de la Guzzi del fòrum, has triat els colors que més m'agraden.

Gaudeix-la molt company, i espero que puguem coincidir en viu aquest any vinent i la pugui veure en directe!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Dons..... a mi m'agrada molt la V85TT, per concepte, estil, etc.
Però em frena que tingui 15CV menys que la meva actual Tiger. Ja no timc edad per segons què, però tinc por de que es quedi curta.
Estava tirant més cap a la V-Strom 1050, o algo així.
A més soc baixet........
no sé si et vas comprar o no una Suzuki nova però t'he de dir que actualment Guzzi ha incorporat 2 seients opcionals a la moto: una que baixa el seient 2 centímetres i un que el puja dos centímetres. Així tens (pagant) rang entre 81 cm i 85 cm d'alçada de seient, amb la corresponet variació de la distància entre peu i estribera de 2 cm en cada cas també.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Marc76 Dubte Opinions Espai de debat 19
Xavi Canyo Ulleres protecció moto Anàlisi de productes 7
Xavi Canyo Porra Moto GP 2024 !!! Competició 72
G MOTO CLUB FEDERAT?? Avantatges especials 4
S La meva moto Presentacions 9
Bascu Mecànica Filtres d'Alt Rendiment (tipus K&N) en moto limitada? Mecànica de motos i recopilatoris 4
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
Bascu Dubte Bateria de moto - opcions Mecànica de motos i recopilatoris 16
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
AgustiCarmona Vídeos Viatjar sol en moto MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Dashcam para moto Mecànica de motos i recopilatoris 4
X04N Esdeveniment Resultats Moto Explora 22/04 MotoExplora 4
J Formació Formació 3.0 Vive la moto Formació motorista 1
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Roger Mecànica "Quan deixo de donar gas s'escolta un clic metàl·lic de la part de radera de la moto Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Notícia El Museu Moto Bassella prorroga l'exposició "+Derbi: dels carrers als circuits" Espai de debat 0
Xavi Canyo PORRA MOTO GP 2023 !!!!!! Competició 308
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Consells Combatre el fred intens amb moto Espai de debat 13
laguiavial.com Consells He estat mirant quina moto vull Espai de debat 22
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
perlanegraviajes Ruta en moto Cerdeña en moto Cròniques sobre motociclisme 4
M Venc / Compro Jaqueta moto Rev'it Jacquet Elipse Taulell d'anuncis 2
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
perlanegraviajes Crònica Escocia en Moto Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
Xavi Canyo Sense clau, la moto seguia encesa Mecànica de motos i recopilatoris 5
AgustiCarmona Vídeos En moto entre Catalunya, Aragó i el País Valencià. Rutes en moto 0
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Projecte de nova Moto X-ADV 750 Anàlisi de productes 17
mami_en_moto Ruta en moto Vive La Moto 2022 Cròniques sobre motociclisme 3
perlanegraviajes Off Topic Premis Moto Turisme Suport entre companys 0
Xavi Canyo Teníu alguna manía abans d'agafar la moto? Un Cafè Ràpid 25
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes Ruta en moto Xerrada viatge a Islandia en moto Cròniques sobre motociclisme 0
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
JoanBP Competició PORRA MOTO GP 2022 !!!!!! Competició 305
mami_en_moto Moto GP 2022 :) Competició 11
SmartMotoRiders Formació Entrevista a Pere Arnella, instructor i monitor de moto Formació motorista 0
Bascu Vive la moto o esdeveniments semblants? Espai de debat 5
perlanegraviajes Ruta en moto EM ROBEN la moto Cròniques sobre motociclisme 0
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
M D E RUTA EN MOTO 15/1 Sortides anteriors 6

Fils similars