Bona tarda motoristes!
Avui ha sigut el dia!
Hem anat amb un colega de rutes a fer de Guzzistes per l'alt Empordà.
Gràcies a Tecnimoto Figuetes que ens han deixat provar dues V85 hem vist com està la cosa.
Hem sortit cap a Peralada, Port de la Selva i tornat per Serra de Rodes.
La moto ha agradat, està clar que és qualitat. Les opinions han variat molt pel que fa el motor entre si vens de bi o tetra cilíndrica.
Pros:
-el canvi de marxes i el cardan super suaus i efectius, superiors a les nostres japoneses per canvi, i embrague assistit. Les reduccions van molt bé gràcies a l assistència
-llums full LED
-la moto gira sola i va com un tren sobre carrils a les curves, total seguretat i confiança.
- no cal canviar de marxes, baixos superbs, mai queda morta ni que t equivoquis de marxa!
-molt divertida en zones de corbes de muntanya i en camins de terra. Et treu uns somriures grans.
-estable per carretera, pots fer avançaments bé a velocitats moderades, no cal més.
-equipament de sèrie molt bo.
-corres més del que et fa sentir perquè va tan bé que creus que vas a poc a poc, però ni de bon tros.
-transmet vibracions tota la estona, però amb total comoditat i no molesten, és millor que altres neo-clàssiques com la Kawasaki w800 per exemple, molt més fina aquesta. En aquest sentit vibra més que una cb500, però menys que altres bicilíndric de la seva mida com ara la kawa650 (motor que jo no suporto, per cert). Aquí si vens d una tetra en canvi, no t agradarà.
-les unitats de prova duien matrícula Italiana! Ens ha encantat.
-info: la moto en tercera suposadament talla injecció a 142km/h (no és que ho hagi comprovat perquè hauria sigut ilegal) però crec que aquesta informació pot ser útil a algú.
-la moto és realment còmode
-és fàcil baixar la xifra oficial de consum, inclús anant molt dinàmic gastarà relativament poc.
-frens genials i molt dosificables
Contres:
-la pantalla de sèrie és baixa.
-costa una mica fer-se als botons del control de velocitat. Per canviar el mapa motor s'ha de fer un doble click ràpid al botó, això també per descobrir-ho s'hi està una estona. A la llarga segur que s'apren.
-el motor té uns baixos espectaculars però no convida a exprimir-lo fins a les 7700 voltes (quan dóna els 80cv) , així que si algú vol conduir així crec que no és la seva moto. Es pot fer però és més agradable anar aprofitant els baixos i canviant poc.