Ruta en moto Curs trail a Bassella

monguarch

Rodant
Premis
4
Bona pregunta. Depen del cost del lloguer i de si pots llogar una moto igual a la teva. Si no ho fas amb una moto igual no li veig sentit. Jo ho vaig fer amb la meva...i vaig caure 2 cops..per sort sense danys ni a mi ni a la moto...pero podía no haver sigut aixi...no tinc experiencia en off pero crec que caure i trencar alguna cosa entra dins de lo esperable....dit tot aquest rollo....jeje...jo hi aniria amb la teva propia i precaucio...
Tens raó, entra dins de l'esperable el trencar alguna cosa quan fas offroad. Per altra banda pots aprendre tècniques amb qualsevol moto i adaptarles a la teva, així no vas patint i aprens més el dia del curs, t'atreveixes més vull dir, es la meva humil opinió eh?

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk

Sal919

Cul quadrat
Premis
9
Tens raó, entra dins de l'esperable el trencar alguna cosa quan fas offroad. Per altra banda pots aprendre tècniques amb qualsevol moto i adaptarles a la teva, així no vas patint i aprens més el dia del curs, t'atreveixes més vull dir, es la meva humil opinió eh?

Clar, per això ho dic alguna cosa es trenca sempre... I clar amb una KTM 790 adventure ... És una KTM hi ha que cuidar molt aquestes per a que duren

monguarch

Rodant
Premis
4
Clar, per això ho dic alguna cosa es trenca sempre... I clar amb una KTM 790 adventure ... És una KTM hi ha que cuidar molt aquestes per a que duren
Deus ser alt tio, es una bèstia. També et dic que vaig tenir una ktm exc 300 2t i els recanvis no em semblaven cars en comparació amb les japos per exemple...

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
Premis
10

Tambe tens rao. Mirat si pots llogar algo. El que si et diría es portar roda mixte com a minim. Vinga company!

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
perlanegraviajes Formació Curs de perfeccionament i conducció segura Formació 0
mami_en_moto Vídeos Motogymkhana. Curs per practicar moltes coses :) Cròniques 10
mami_en_moto Formació Curs de conducció amb Pitbikes escola CTP ( Lleida ) | Maig 2021 Formació 41
Arnaubarruera Negoci de Motociclisme Curs Iniciació al OffRoad de la mà de Adventure Experience Negocis motoristes del territori català 10
Robiker.1985 Curs de conducció en Pit Bike MotoVlogs propis 2
Loxicdelamola Sortida d'aquest cap de setmana trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Rutes Obertes 4
Pep Aràgo Ruta Trail Osona/Ripollès, divendres 2 d abril Sortides anteriors 11
Pep Aràgo Ruta en moto Ruta Trail Bunkers del Baix Empordà Trail 5
Non-stop Oferta de feina Àrea de producció de vídeos i xarxes socials a Twin Trail Taulell d'anuncis 1
Pep Aràgo Opinió Benelli Leoncino 800, Trail o Scrambler...??? Trail 14
FrigoSpeedTripleR Dubte Canvi de segment: Trail asfàltica? Espai de debat 24
elbarbasenmoto BENELLI LEONCINO TRAIL MotoVlogs propis 1
Sanodrac Ruta en moto Sortida trail aquest cap de setmana Rutes en moto 10
Roger Royal Enfield Himalayan, una trail de cap a peus per usuaris de l'A2 Espai de debat 0
Roger BMW R 1200 GS Rambler, la maxi-trail en versió enduro Espai de debat 0
Non-stop Notícia Yamaha Tracer 700, la trail amb el motor de l'MT-07 Espai de debat 1
jordiTR63 Crònica Sortida 01-09-2021 : Bassella - El Miracle - Santuari de Pinós Cròniques 4

Fils similars

A dalt