Vídeos El que no m'agrada de la meva MOTO (No hi ha res perfecte)

Non-stop

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
Bon vídeo! Em miro d'aprop aquesta moto perquè ja et vaig comentar que em sembla molt atractiva en diversos aspectes. De tot el que comentes, potser el que em toca més els nassos és el tema de la frontissa del tap del dipòsit. És una cosa que es fa servir molt sovint, i en que la comoditat al respecte la notaràs durant anys. No t'estranyi, però, que es pogués inventar algun tipus de mecanisme o frontissa extern per les motos que no en tenen. M'estranyaria que no existís algo així.

La resta està bé. Els cargols es poden canviar, la il·luminació es pot potenciar, el protector potser Touratech o alguna firma en treu un que doni la talla. Lo dels frens si que és una guarrada per part de la marca, perdona l'expressió però treure una moto al mercat que no frena com hauria de frenar no te nom. Per sort i com comentes si que es pot potenciar.

Bona moto!!!
 
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
Premis
7
bon video!

crec que és un encert fer crítiques de les motos pròpies, sempre que veus reviews o vídeos tothom canta les "magnificiències" de la moto (que segur que la teva en té moltíssimes) però mai criticant

estic d'acord amb en @Non-stop , se li poden posar cosetes per paliar els possibles fallos i lo que no et freni... mal muy mal

les llums, no li pots posar focos tipus adventure?

em poso a seguir-te al youtube :)

salut!
 
elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
Premis
3
Bon vídeo! Em miro d'aprop aquesta moto perquè ja et vaig comentar que em sembla molt atractiva en diversos aspectes. De tot el que comentes, potser el que em toca més els nassos és el tema de la frontissa del tap del dipòsit. És una cosa que es fa servir molt sovint, i en que la comoditat al respecte la notaràs durant anys. No t'estranyi, però, que es pogués inventar algun tipus de mecanisme o frontissa extern per les motos que no en tenen. M'estranyaria que no existís algo així.

La resta està bé. Els cargols es poden canviar, la il·luminació es pot potenciar, el protector potser Touratech o alguna firma en treu un que doni la talla. Lo dels frens si que és una guarrada per part de la marca, perdona l'expressió però treure una moto al mercat que no frena com hauria de frenar no te nom. Per sort i com comentes si que es pot potenciar.

Bona moto!!!

Al final te fare comprar una jajaja.
El tema de la frontissa potser sí que hi ha alguna cosa inventat però jo no le trobat, però és una llastima sí.
El tema del fre de darrere la meva conclusió és que es pot millorar una mica regulant una mica la bomba o canvi de pastilles, no farem miracles però millorar una mica si, igual que el fre de darrere para el meu gust tacte/frenada té que millorar, en canvi el de davant...espectacular.
El protector del carter ja tinc mirat un com deu mana jajaja però estic entre un parell i ara para l'estiu segur que li fico algun dels dos.

bon video!

crec que és un encert fer crítiques de les motos pròpies, sempre que veus reviews o vídeos tothom canta les "magnificiències" de la moto (que segur que la teva en té moltíssimes) però mai criticant

estic d'acord amb en @Non-stop , se li poden posar cosetes per paliar els possibles fallos i lo que no et freni... mal muy mal

les llums, no li pots posar focos tipus adventure?

em poso a seguir-te al youtube :)

salut!


Gràcies Edu, clar que es poden col·locar coses, per això estan les "chuches" jajaja
Focus tipus adventures suposo que vols dic focus auxiliars no? És pot fer sense cap problema, però al no conduir quasi res de nit no li he ficat.
Segurament d'aquí a un temps li fiqui bombetes led, una mica per estètica i per si en algun moment tinc que conduir de nit ja millorarà la cosa.
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
Premis
13
Eiii Barbas!!!
Molt interessant el vídeo! Ja m'he subscrit perquè veig que vas bastant contingut i sembla que en tinc per dies!!! Salut i bona feina!!!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Ei Barbas! Molt xula la teva moto. Lo curiòs que aquest vídeo ja l'havia mirat abans d'entrar a aquest fòrum, em va sortir un video a youtube i l'havia mirat. Ara que l'has penjat aquí l'he tornat a mirar.
Parlant de la teva moto i ja sé que sóc pesat i t'ho vaig comentar ja una altra vegada, però crec que un factor a millorar és el pes del conjunt. Si comparem motos semblants:
Benelli TRK 502 2017 235 kg
Honda CB500X 2019 197 kg
Suzuki V-Strom 650 2020 215 kg
Kawasaki Versys 650 2020 217 kg
Kawasaki Versys-X 300 175 kg (un pepino i no ho sembla)
Zontes T2 310 2020 159 kg
Algú de Benelli m'hauria d'explicar com han de posar 20 kg més que motos de més cilindrada i similar idea.

Coses que no m'agraden de la Cb500x 2015:
de l'any 2013 al 2015 la pantalla de sèrie era dolenta
de l'any 2013 al 2016 el tub d'escapament fa un soroll millorable
el seient es torna dur al cap dels quilòmetres, però crec que passa a totes les motos
no té indicador de marxa engranada abans de 2019, això és un problema a l'hora de distingir entre 5a i 6a en autovia ja que la relació de canvi és molt similar
Tot i que va sobrada de frenada, sempre em sentiria més tranquil amb doble disc davanter
La distància entre seient i estribera m'agradaria que fos uns centímetres més per relaxar més el genoll.
El xassís està molt més pensat per corbes que per autovia, en fer trajectes llargs i rectes es troba a faltar una mica de distància entre eixos.
Abans de l'any 2016 (quan posen LEDS de sèrie) la iluminació del far és molt millorable en conduir de nit, tot i que això ja ho sabia quan la vaig comprar, i vaig pensar que potser algun dia li canviaria la bombeta o el far davanter (no ho he fet mai).
El protector de plàstic de la cadena és impossible de desmuntar per un tio normal com jo que no té eines molt sofisticades al garatge, ja que el cargol proper a l'eix del motor quasi no està separat de l'estribera i no hi cap una clau Allen normal.
M'agradaria que tingués una estimació dels quilòmetres que puc fer amb la gasolina que queda al dipòsit.
El cargol del mirall esquerra de tant en quant (parlem d'un cop cada 2-3 anys) queda fluix i s'ha de tornar a apretar, suposo que per les pròpies vibracions de portar un manillar sense amortiguador de direcció.

Però la veritat, tot plegat són xorrades i fins i tot em faig ràbia a mi mateix per pedant en escriure-ho. La veritat que la moto va molt bé, zero problemes, zero massa vibracions en marxa, gasta com un "mechero", i la disfrutes molt.
 
elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
Premis
3
Eiii Barbas!!!
Molt interessant el vídeo! Ja m'he subscrit perquè veig que vas bastant contingut i sembla que en tinc per dies!!! Salut i bona feina!!!

Gràcies Ray, normalment pujo un 2/3 vídeos al mes... però amb el nostre amic coronavirus complicat pujar més coses.

Ei Barbas! Molt xula la teva moto. Lo curiòs que aquest vídeo ja l'havia mirat abans d'entrar a aquest fòrum, em va sortir un video a youtube i l'havia mirat. Ara que l'has penjat aquí l'he tornat a mirar.
Parlant de la teva moto i ja sé que sóc pesat i t'ho vaig comentar ja una altra vegada, però crec que un factor a millorar és el pes del conjunt. Si comparem motos semblants:
Benelli TRK 502 2017 235 kg
Honda CB500X 2019 197 kg
Suzuki V-Strom 650 2020 215 kg
Kawasaki Versys 650 2020 217 kg
Kawasaki Versys-X 300 175 kg (un pepino i no ho sembla)
Zontes T2 310 2020 159 kg
Algú de Benelli m'hauria d'explicar com han de posar 20 kg més que motos de més cilindrada i similar idea.

Coses que no m'agraden de la Cb500x 2015:
de l'any 2013 al 2015 la pantalla de sèrie era dolenta
de l'any 2013 al 2016 el tub d'escapament fa un soroll millorable
el seient es torna dur al cap dels quilòmetres, però crec que passa a totes les motos
no té indicador de marxa engranada abans de 2019, això és un problema a l'hora de distingir entre 5a i 6a en autovia ja que la relació de canvi és molt similar
Tot i que va sobrada de frenada, sempre em sentiria més tranquil amb doble disc davanter
La distància entre seient i estribera m'agradaria que fos uns centímetres més per relaxar més el genoll.
El xassís està molt més pensat per corbes que per autovia, en fer trajectes llargs i rectes es troba a faltar una mica de distància entre eixos.
Abans de l'any 2016 (quan posen LEDS de sèrie) la iluminació del far és molt millorable en conduir de nit, tot i que això ja ho sabia quan la vaig comprar, i vaig pensar que potser algun dia li canviaria la bombeta o el far davanter (no ho he fet mai).
El protector de plàstic de la cadena és impossible de desmuntar per un tio normal com jo que no té eines molt sofisticades al garatge, ja que el cargol proper a l'eix del motor quasi no està separat de l'estribera i no hi cap una clau Allen normal.
M'agradaria que tingués una estimació dels quilòmetres que puc fer amb la gasolina que queda al dipòsit.
El cargol del mirall esquerra de tant en quant (parlem d'un cop cada 2-3 anys) queda fluix i s'ha de tornar a apretar, suposo que per les pròpies vibracions de portar un manillar sense amortiguador de direcció.

Però la veritat, tot plegat són xorrades i fins i tot em faig ràbia a mi mateix per pedant en escriure-ho. La veritat que la moto va molt bé, zero problemes, zero massa vibracions en marxa, gasta com un "mechero", i la disfrutes molt.

Bones Serra la veritat que la moto sí que és pesada si, però quan la vaig comprar ja ho tenia compte.

Moltes coses que comentes de la Honda CB500X 2015 ja està solucionat a la versió del 2019, ja que un amic meu la té, única cosa que no m'acaba de convèncer de la Honda 2019 és que la forma de moto trail però amb una conducció tipus naked (més deportiva) para dir-ho d'una forma.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Gràcies Ray, normalment pujo un 2/3 vídeos al mes... però amb el nostre amic coronavirus complicat pujar més coses.



Bones Serra la veritat que la moto sí que és pesada si, però quan la vaig comprar ja ho tenia compte.

Moltes coses que comentes de la Honda CB500X 2015 ja està solucionat a la versió del 2019, ja que un amic meu la té, única cosa que no m'acaba de convèncer de la Honda 2019 és que la forma de moto trail però amb una conducció tipus naked (més deportiva) para dir-ho d'una forma.
Tens raó la han millorat molt tot i que... a costa d'apujar el preu uns 1000 euros respecte de fa pocs anys!
Jo la veritat que la versió 2019 no la he pogut provar encara, he comparat la meva amb la versió 2016 i amb la 2017 i sí que puc dir que entra millor a les corves i que l'entrega de potència era més lineal però opino que una mica pitjor a dalt de tot (a partir de 7000rpm).
A més han afegit coses com embrague assistit, i uns alerons que protegeixen més les cames de l'aire, i tot plegat, sumant només 1 kg respecte de la meva.
Tot i que la moto ha millorat molt, hi ha una cosa que ha fet Honda que em sembla molt malament... i és que la meva del 2015 va ser la última que portava una quilla de metall protegint el càrter i els colectors d'escapament que surten dels cilindres. A partir del 2016 i fins al 2018 van refer el disseny i no quedava tan protegit i ara l'han tret del tot, deixant els colectors a mercè de qualsevol pedrada.
I tot això en una moto que pretén poder fer pistes de terra em direu, i que a més al 2019 va incorporar llanda de 19" per acostar-se més al concepte trail no-asfàltica (sense deixar de ser asfàltica), per què coi em direu? doncs molt fàcil, el que de 2013 a 2015 venia de sèrie, ho han convertit en un accessori per papar-te més diners un cop has comprat la moto, que precisament no es caracteritza tampoc per ser la més barata de la categoria.

Així doncs, tot i que la versió 2019 està molt millorada hi trobo aquestes dues errades importants: empitjorar la protecció de càrter i col·lectors d'escapament; i una que no he esmentat encara, no oferir una versió orientada a l'off-road com fa la major part de la competència, separant sobretot dues opcions: amb llandes de raits i llandes d'alumini.
 
elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
Premis
3
Tens raó la han millorat molt tot i que... a costa d'apujar el preu uns 1000 euros respecte de fa pocs anys!
Jo la veritat que la versió 2019 no la he pogut provar encara, he comparat la meva amb la versió 2016 i amb la 2017 i sí que puc dir que entra millor a les corves i que l'entrega de potència era més lineal però opino que una mica pitjor a dalt de tot (a partir de 7000rpm).
A més han afegit coses com embrague assistit, i uns alerons que protegeixen més les cames de l'aire, i tot plegat, sumant només 1 kg respecte de la meva.
Tot i que la moto ha millorat molt, hi ha una cosa que ha fet Honda que em sembla molt malament... i és que la meva del 2015 va ser la última que portava una quilla de metall protegint el càrter i els colectors d'escapament que surten dels cilindres. A partir del 2016 i fins al 2018 van refer el disseny i no quedava tan protegit i ara l'han tret del tot, deixant els colectors a mercè de qualsevol pedrada.
I tot això en una moto que pretén poder fer pistes de terra em direu, i que a més al 2019 va incorporar llanda de 19" per acostar-se més al concepte trail no-asfàltica (sense deixar de ser asfàltica), per què coi em direu? doncs molt fàcil, el que de 2013 a 2015 venia de sèrie, ho han convertit en un accessori per papar-te més diners un cop has comprat la moto, que precisament no es caracteritza tampoc per ser la més barata de la categoria.

Així doncs, tot i que la versió 2019 està molt millorada hi trobo aquestes dues errades importants: empitjorar la protecció de càrter i col·lectors d'escapament; i una que no he esmentat encara, no oferir una versió orientada a l'off-road com fa la major part de la competència, separant sobretot dues opcions: amb llandes de raits i llandes d'alumini.
Tens raó tot jajajaja
 
S

Sebastricu

Cul quadrat
Considero,que és un gran inconvenient,i no m'agrada que una moto bo tingui caballet central.
 
elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
Premis
3
Considero,que és un gran inconvenient,i no m'agrada que una moto bo tingui caballet central.
Bones, la Benelli TRK 502 X de sèrie porta el cavallet central i la pota de cabra. És el model asfàltic que no porta el central.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Bones, la Benelli TRK 502 X de sèrie porta el cavallet central i la pota de cabra. És el model asfàltic que no porta el central.
A tu barbas t'ha passat que a vegades epr camins més dolents el cavallet central fa que sigiui més fàcil tocar a terra? A mi alguna vegada...
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams 5
jamar Social Riders Quan enxampes la càmara de vídeo que surt volant !!! Social Riders 0
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
Roger Opinió Quines eines us agraden més, quines menys, i quines d'altres us agradaria que implementéssim? Informació i suport 7
Xavi Canyo Mecànica Averies que no ho son i et pujen els colors Un Cafè Ràpid 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6
Loxicdelamola Se fa saber que Lasinistra ( Motoguzzi V85TT ) se li fiquen neumàtics nous Pneumàtics 43
mami_en_moto Vídeos El que el vent s'endugué MotoVlogs propis 21
cegmorrys Un altre que es presenta Presentacions 21
C Ruta en moto Ruta per aclamació popular (popular de 3 o 4, pero eso es lo que hay) Rutes en moto 0
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
perlanegraviajes tipus de gent que veu youtube MotoVlogs propis 0
Roger Avantatges Busquem tallers que treballin amb pneumàtics de primera línia Avantatges especials 20
Myke's ¿Que penseu? BCN zona verda per motos. Espai de debat 3
hURIkane Ruta en moto Vinga, que me piro! Rutes en moto 5
Non-stop Dubte Rumor sobre que es permetrà circular amb moto dins de la província Espai de debat 45
Serra El que cou la catalana Rieju Espai de debat 9
Serra Hi ha gent que no sap estar-se quieta Espai de debat 4
Non-stop Consells No m'equipo sempre que agafo la moto Espai de debat 13
Eloi Crònica Una imatge val més que mil paraules. Cròniques 1
Roger (VÍDEO) – Evita per poc la col·lisió amb un camió que s'incorpora a la via Espai de debat 0
Roger BMW C 400 X, una scooter que destaca per la seva connectivitat Espai de debat 0
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger "El cotxe seguia accelerant esperant que jo i la moto ens desprenguéssim" Espai de debat 0
Crònica Que va ser Intermotard2016? Cròniques 1
Roger Notícia Riding Assist, l’increïble prototip d’Honda que et deixarà bocabadat. Espai de debat 0
Roger Aspectes que cal cuidar de la teva moto a l'hivern Mecànica i recopilatoris 0
Fotos Racons als que aneu amb la moto Espai de debat 1
Xav2 Anàlisis-Comparativa Tot el que as de saber de la bateria d'una moto Mecànica i recopilatoris 1
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Qim44 Notícia Quines són les multes més altes que et poden posar amb la teva moto? Consultes legals 2
Eloi M'agrada aquesta foto per veure les proporcions, tant de l'autobus com del sidecar. Les nostres motos 0
S Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 23
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
AgustiCarmona Vídeos La meva RUTA de la SEDA en MOTO i en SOLITARI MotoVlogs propis 8
AgustiCarmona Crònica La meva ruta a Turquía en solitari Cròniques 2
Ruta en moto Rider1000 (cedeixo la meva participació!) Rutes en moto 10
Xavier sc Fotos Quina moto es??. La pilot es la meva filla Mireia. Les nostres motos 4
B Fotos La meva moto Les nostres motos 9
Burkat450R Presento la meva relació amor/odi.. Les nostres motos 6
Burkat450R Desastres de la meva gg 125 ecr Mecànica i recopilatoris 3
M LA MEVA MOTO. Les nostres motos 2
Sr.Foz Fotos La meva BMW R1200RS Les nostres motos 6
Sanodrac La meva Yamaha XJ6 Les nostres motos 4
Serra La meva Honda CB500X Les nostres motos 5
J.M Fotos La meva montura Les nostres motos 7
Gseandoporlavida La Meva F700GS Les nostres motos 2
Xavi F. La meva moto Les nostres motos 8
Miriam_er6 Consells Puc aparcar cotxe i moto a la meva plaça de garatge? Consultes legals 1

Fils similars

A dalt